Слайд №1Використання квест- технологій у навчально-виховному процесі.
Доброго дня всім учасникам математичного семінару .
Система освіти України знаходиться на стадії оновлення. І саме зараз актуальною стала проблема впровадження на уроках нових інновацій для активізації пізнавальної. пошукової і дослідницької діяльності учнів, розширення сфери їх інтересів, розвитку логічного та критичного мислення. Тому зараз в навчальний процес активно впроваджуються квест-технології. Кожного року зявляється все більше вчителів –новаторів,які використовують цю технологію для розвитку дітей.Але дослідження показують,що вчителі, у своїй більшості не готові до використання інновації, так як квест потребує значної підготовки.
Слайд №2 На сьогоднішній день Квест-технології у навчально-виховний процес впроваджуються :
Слайд №3
Квест – ігрова технологія. В перекладі з англійського Quest – пошук чого-небудь (чего-либо
Квест – ігрова технологія,яка має:
- чітко поставлену дидактичну задачу;
- ігровий замисел;
- обов’язково керівника ;
- чіткі правила.
і реалізується з метою підвищення в учнів знань та
умінь 21 ст.
Впровадження даної технології у навчально-виховний процес допомагає учням удосконалити навики пошуку інформації,умінню підвергати її аналізу, систематизувати, вирішувати поставлені задачі. Розвивати пізнавальну та пошукову діяльність. Формувати ключові компетентності.
Слайд №4 Що необхідно для ефективного впровадження квест-технологій у навчально-виховний процес?
Слайд №5 Чому ми граємо ?
-Це цікавий процес;
-радість задоволення від перемого;
-Не боїмося програти,бо завжди можна почати з «0»;
-почуття переваги;
-Це просто весело.
Я запрошую Вас пройти невеликий квест.
Перед Вами лежать лабіринти, по яким нам потрібно буде подорожувати. Виконуючи завдання. За кожне правильне завдання команда отримає 5 балів.
І так. Вперед!
Слайд №6 Видатний італійський вчений, дослідник, винахідник і художник, архітектор, анатоміст і інженер, одна із найвідоміших постатей італійського відродження Леонардо-да-Вінчі писав « Якщо запастися терпінням і проявити старання, то посіяне насіння знання неодмінно дасть добрі сходи. Навчання – корінь гіркий, так плід солодкий».
Тож кожному з вас хочу побажати на цьому занятті бути:
У – успішним
С – самодостатнім
П – працьовитим
І – інформованим
Х – хоробрим
У – уважним
Перш за все розділимося на команди за кольоровими фішками, які ви сьогодні отримали.
Учні (вчителі)діляться на1- 3 команди (в залежності від кількості учнів (вчителів). Вчитель роздає командам маршрутні листи та карточки з першим завданням. Учасники мають виконати завдання отримати бали та дізнатися у якому кабінеті потрібно отримати наступне завдання.
Вчитель на контрольній станції перевіряє завдання, ставить бали в маршрутному листі та дає карточку з наступним завданням.
Таким чином учні мають пройти всі контрольні станції.
Виграє команда, яка не тільки першою пройде всі контрольні станції, а й набере більше балів.
Послідовності станцій потрібно чітко дотримуватись.
Слайд №7 1 станція «Хмари тегів»
Коментар Хмара тегів
Таке уявлення зручно для швидкого
сприйняття найвідоміших та необхідних термінів і понять.
Слайд №8 З хмари слів складіть вислів.
Відповідь
Слайд №92станція «Ребуси»
Розгадавши загадку отримаєте назву кабінету з наступним завданням
Що за гість прийшов у дім?
Скільки ґудзиків на нім!
А почни їх натискати
Починає гість співати. Кабінет музики
Слайд №10
1.Розгадати ребус
Слайд №11
Відповідь. Піфагор. Піраміда.
2. Розгадати ребус Слайд №12
Відповідь. Піфагор. Пара лелепіпед.
Слайд №13
3 станція Розумники
Завдання
Його вважають найпершим грецьким астрономом. Він передбачив сонячне затемнення (28 травня 585р. до н.е.). йому належить заслуга у визначенні часу сонцестояння і рівнодення, у встановленні тривалості року в 365 днів, відкриття факту руху Сонця відносно зірок. У наш час його іменем названо кратер на видимій стороні Місяця. Вважається , що він першим познайомив греків з геометрією. Йму приписують також спосіб визначення висоти різних предметів, зокрема пірамід, за довжиною тіні, коли сонце піднімається над горизонтом на 45 градусів.
В кабінеті, де є його барельєф, знайдете наступне завдання.
Підказка: його теорема зображена на цьому малюнку :
Відповідь: Фалес (каб 316)
Слайд №14
Полічіть, скільки трикутників у фігурі, яка зображена на малюнку
Відповідь: 25
Складіть суму та додайте 401(7+401=408) каб 408
Наступне завдання отримаєте цьому кабінеті.
Слайд №15
4 станція « Гарної пам’яті »
За кожну правильну відповідь отримаєте 1 бал.
1. Назвіть давньогрецького математика, філософа, спортсмена.
2. Хто ввів прямокутну систему координат?
3. Що вигукнув Архімед, вискакуючи з ванної?
4. Що важче кілограм гривеників чи кілограм двохгривенних?.
5. Хто був автором першого підручника геометрії?
Відповіді: 1) Піфагор, 2)Декарт, 3)Еврика, 4)кілограм гривенників, 5) Евклід
Слайд №16
5 станція «Мовознавці»
Завдання отримайте у вчителя прізвище якої починається на 23 букву українського алфавіту.
Перед вами текст. Потрібно виписати всі числа з тексту і знайти їх суму. «НАША СІМЯ ЖИВЕ В СТОЛИЦІ. ПРІЗВИЩЕ ОДИНАК. БАТЬКО – СТОРОЖ, МАТИ ПРАЦЮЄ НА ТРИКОТАЖНІЙ ФАБРИЦІ , СЕСТРИ- В СТОЛОВІЙ, Я – УЧЕНЬ СТОЛЯРА. ЧАСТО ЗА СТОЛОМ ДІД РОЗПОВІДАЄ НАМ ІСТОРІЮ УКРАЇНИ , ЗА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ ЯКОЇ ВІН БОРОВСЯ В МОЛОДОСТІ.» Складіть суму цифр з отриманої відповіді та додайте 300.Ви отримали № кабінету з наступним завданням. |
Слайд №17 Відповідь.
«НАША СІМЯ ЖИВЕ В СТОЛИЦІ. ПРІЗВИЩЕ ОДИНАК. БАТЬКО – СТОРОЖ, МАТИ ПРАЦЮЄ НА ТРИКОТАЖНІЙ ФАБРИЦІ , СЕСТРИ- В СТОЛОВІЙ, Я – УЧЕНЬ СТОЛЯРА. ЧАСТО ЗА СТОЛОМ ДІД РОЗПОВІДАЄ НАМ ІСТОРІЮ УКРАЇНИ , ЗА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ ЯКОЇ ВІН БОРОВСЯ В МОЛОДОСТІ.»
Відповідь ( 7+100+1+100+3+3+100+100+100+100+100=714)
Складіть суму цифр з отриманої відповіді та додайте 12+300.
Слайд №18
6 станція Мандрівники
Відгадайте слова, які є географічними поняттями, назвами та іменами у яких є чисельник 100
___Сто_ -головне місто країни (столиця)
___Сто_ - країна в Прибалтиці (Естонія)
___ Сто_ - Столиця Ямайки, порт на Карибському морі( Кінгстон)
___ Сто_- Місто США,порт в Атлантичному океані. ( Бостон)
___ Сто_ -імя мореплавця, який відкрив Америку (Христофор Колумб)
___ Сто – столиця Швеції, порт на балтійському морі (Стокгольм)
Слайд №19
Маршрутний лист
Маршрутний лист команди ___________
|
||||
№ з/п станції |
Кількість отриманих балів |
Вчитель
|
Підпис |
|
1 |
Хмари тегів |
|
|
|
2 |
Ребус-парк |
|
|
|
3 |
Розумники |
|
|
|
4 |
Гарної пам’яті |
|
|
|
5 |
Мовознавці |
|
|
|
6 |
Мандрівники |
|
|
|
Загальна кількість балів: |
Загальний час: |
Підведення підсумків. Нагородження .
Слайд №20Великий письменник Л.Толстой сказав: «Людину можна оцінювати дробом, знаменник якого-це все те добре, що він думає про себе, а чисельник- це все те добре,що про цю людину думають інші. Чим більше чисельник. Тим більший сам дріб. Бажаємо всім. Щоб щастя додавалося, горе віднімалось. Щоб достаток примножувався. А кохання ділилося».
Підведення підсумків
А зараз я пропоную Вам розшифрувати формулу квесту, яка знаходиться на дошці. У кожного з Вас є листочок де написані слова. Кожній біків формули відповідає перша буква Вашого слова.
Формула квеста: (6П +СМАК) х 2А – С = КВЕСТ