Майстер-клас "Використання квест- технологій у навчально-виховному процесі".

Про матеріал
Система освіти України знаходиться на стадії оновлення. І саме зараз актуальною стала проблема впровадження на уроках нових інновацій для активізації пізнавальної, пошукової і дослідницької діяльності учнів, розширення сфери їх інтересів, розвитку логічного та критичного мислення. Тому зараз в навчальний процес активно впроваджуються квест-технології. У розробці надано приклади використання квестових технологій, використовуючі різноманітні платформи для їх створення.
Перегляд файлу

Слайд №1Використання квест- технологій у навчально-виховному процесі.

Доброго дня всім  учасникам математичного семінару .

Система освіти України знаходиться на стадії оновлення. І саме зараз актуальною стала проблема впровадження на уроках нових інновацій для активізації  пізнавальної. пошукової і дослідницької діяльності учнів, розширення сфери їх інтересів, розвитку  логічного та критичного мислення. Тому  зараз в навчальний процес активно впроваджуються квест-технології. Кожного року зявляється все більше вчителів –новаторів,які використовують цю технологію для розвитку дітей.Але дослідження показують,що вчителі, у своїй більшості не готові до використання інновації, так як квест потребує значної підготовки.

 

Слайд №2 На сьогоднішній день Квест-технології у навчально-виховний процес впроваджуються :

  • як  засіб для развитку самостійної   роботи   учнів ;
  •  як дидактичний засіб;
  • як інтерактивна методика;
  •  в контексті ресурсно-ориєнтованого   навчання;
  • як засіб реалізації методу проектів;
  •  як засіб розватку  медіа компетентності  учнів.

 

Слайд №3

Квест – ігрова технологія. В перекладі з англійського Quest – пошук чого-небудь (чего-либо

Квест – ігрова  технологія,яка має:
-  чітко поставлену дидактичну задачу;
- ігровий замисел;
-  обов’язково керівника ;
- чіткі правила.
і реалізується з метою підвищення в учнів   знань та
  умінь 21 ст.

Впровадження даної технології у навчально-виховний процес допомагає учням  удосконалити навики пошуку інформації,умінню підвергати її аналізу, систематизувати, вирішувати поставлені задачі. Розвивати пізнавальну та пошукову діяльність. Формувати ключові компетентності.

Слайд №4 Що  необхідно для  ефективного впровадження квест-технологій у навчально-виховний процес?

  1. Найбільший відсоток  квестів реалізується з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, тому, учитель повинен:
  • Володіти : навиками роботи з компютером,пошуком  інформації в мережі Інтернет, навиками роботи з сучасними серверами Веб2.0.   
  1. Для створення квесту, учитель повинен:
  • Розуміти сутність квесту;
  • Вміти поставити цілі, задачі , головні питання,
  • реалізувати  ігровий замисел;
  • Бути творчим та креативним;
  • Володіти  подходами та методами дослідницької работи, змістом свого предмету.

Слайд №5  Чому ми граємо ?

-Це цікавий процес;

-радість задоволення від перемого;

-Не боїмося програти,бо завжди можна почати з «0»;

-почуття переваги;

-Це просто весело.

Я запрошую Вас пройти невеликий квест.

Перед Вами лежать лабіринти, по яким нам потрібно буде подорожувати. Виконуючи завдання. За кожне правильне завдання команда отримає 5 балів.

І так. Вперед!

Слайд №6  Видатний італійський вчений, дослідник, винахідник і художник, архітектор, анатоміст і інженер, одна із найвідоміших постатей італійського відродження Леонардо-да-Вінчі писав « Якщо запастися терпінням і проявити старання, то посіяне насіння знання неодмінно дасть добрі сходи. Навчання – корінь гіркий, так плід солодкий».

     Тож кожному з вас хочу  побажати на цьому занятті бути:

У – успішним

С – самодостатнім

П – працьовитим

І – інформованим

Х – хоробрим

У – уважним

   Перш за все розділимося на команди за кольоровими фішками, які ви сьогодні отримали.

    Учні (вчителі)діляться на1- 3 команди (в залежності від кількості учнів (вчителів). Вчитель роздає командам маршрутні листи та карточки з першим завданням. Учасники мають виконати завдання отримати бали та дізнатися у якому кабінеті потрібно отримати наступне завдання.

 Вчитель  на контрольній станції перевіряє завдання, ставить бали  в маршрутному листі та дає карточку з наступним завданням.

Таким чином учні мають пройти всі контрольні станції. 

Виграє команда, яка не тільки першою пройде всі контрольні станції, а й набере більше балів.

Послідовності станцій  потрібно чітко дотримуватись.

Слайд №7 1 станція «Хмари тегів» 

 Коментар Хмара тегів

 Таке уявлення зручно для швидкого

C:\Users\12\Desktop\семінар математиків 15.05.2018\Word Art.pngсприйняття найвідоміших та необхідних  термінів          і понять.

 

 

 

C:\Users\12\Desktop\семінар математиків 15.05.2018\Word Art.jpeg

 

C:\Users\12\Desktop\семінар математиків 15.05.2018\Word Art (3).png

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд №8  З хмари слів складіть  вислів.

Відповідь

  • Хто володіє інформацією-володіє світом. 1б.
  • Разом навчатися не тільки легше  , цікавіше, але і значно ефективніше. 2б.
  • Тисячі шляхів ведуть до помилки, а  лише один –до істини.2 б.

 

Слайд №92станція   «Ребуси»

     Розгадавши загадку отримаєте назву кабінету з наступним завданням

Що за гість прийшов у дім?

Скільки ґудзиків на нім!

А почни їх натискати

Починає гість співати.                                   Кабінет музики

Слайд №10

1.Розгадати ребус

http://mim58.ucoz.ru/_tbkp/pifagor.png

Слайд №11

http://ist-matemat.at.ua/reb5klas/figuri/piramida.png

Відповідь. Піфагор. Піраміда.

2. Розгадати ребус Слайд №12

 

http://allforchildren.ru/rebus/rebus10/10-058.gif

http://ist-matemat.at.ua/reb5klas/figuri/paralelepiped.png

Відповідь. Піфагор. Пара лелепіпед.

 

 

Слайд №13

3 станція  Розумники

Завдання
Його  вважають  найпершим грецьким  астрономом.  Він передбачив  сонячне  затемнення (28 травня 585р. до н.е.). йому належить заслуга  у визначенні  часу  сонцестояння  і  рівнодення, у встановленні  тривалості  року в 365 днів,  відкриття  факту руху  Сонця  відносно  зірок. У наш  час  його  іменем названо  кратер  на видимій  стороні  Місяця.  Вважається , що він першим познайомив  греків  з  геометрією.  Йму приписують  також  спосіб  визначення  висоти  різних  предметів, зокрема  пірамід, за довжиною  тіні, коли сонце  піднімається  над горизонтом  на 45 градусів.

В кабінеті, де є його барельєф, знайдете  наступне завдання.

Підказка: його  теорема зображена  на цьому малюнку :

         

 

Відповідь:  Фалес  (каб 316)

 

Слайд №14

Полічіть, скільки  трикутників  у  фігурі,  яка  зображена  на  малюнку

Відповідь: 25

 Складіть суму та додайте 401(7+401=408)                  каб 408

Наступне завдання  отримаєте цьому кабінеті.

Слайд №15

 

4 станція « Гарної пам’яті »

За кожну правильну відповідь отримаєте 1 бал.

1. Назвіть давньогрецького математика, філософа, спортсмена.

2. Хто ввів прямокутну систему координат?

3. Що вигукнув Архімед, вискакуючи  з ванної?

4. Що важче кілограм гривеників чи кілограм двохгривенних?.

5. Хто був автором першого підручника геометрії?

 

Відповіді: 1) Піфагор, 2)Декарт, 3)Еврика, 4)кілограм гривенників, 5) Евклід

Слайд №16

5 станція «Мовознавці»

 Завдання отримайте у вчителя прізвище якої починається на 23 букву українського алфавіту.

 

 

Перед вами текст. Потрібно виписати всі числа з тексту і знайти їх суму.

«НАША СІМЯ ЖИВЕ В СТОЛИЦІ. ПРІЗВИЩЕ ОДИНАК. БАТЬКО – СТОРОЖ, МАТИ ПРАЦЮЄ НА ТРИКОТАЖНІЙ ФАБРИЦІ , СЕСТРИ- В СТОЛОВІЙ, Я – УЧЕНЬ СТОЛЯРА. ЧАСТО ЗА СТОЛОМ ДІД РОЗПОВІДАЄ НАМ ІСТОРІЮ УКРАЇНИ , ЗА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ ЯКОЇ ВІН БОРОВСЯ В МОЛОДОСТІ.»

Складіть суму цифр з отриманої відповіді та додайте 300.Ви отримали № кабінету з наступним завданням.

Слайд №17                    Відповідь.

«НАША СІМЯ ЖИВЕ В СТОЛИЦІ. ПРІЗВИЩЕ ОДИНАК. БАТЬКО – СТОРОЖ, МАТИ ПРАЦЮЄ НА ТРИКОТАЖНІЙ ФАБРИЦІ , СЕСТРИ- В СТОЛОВІЙ, Я – УЧЕНЬ СТОЛЯРА. ЧАСТО ЗА СТОЛОМ ДІД РОЗПОВІДАЄ НАМ ІСТОРІЮ УКРАЇНИ , ЗА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ ЯКОЇ ВІН БОРОВСЯ В МОЛОДОСТІ.»

Відповідь ( 7+100+1+100+3+3+100+100+100+100+100=714)

Складіть суму цифр з отриманої відповіді та додайте  12+300.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд №18

6 станція Мандрівники

Відгадайте слова, які є географічними поняттями, назвами та іменами у яких є чисельник 100

___Сто_ -головне місто країни (столиця)

___Сто_ - країна в Прибалтиці (Естонія)

___ Сто_ - Столиця Ямайки, порт на Карибському морі( Кінгстон)

___ Сто_- Місто США,порт  в Атлантичному океані. ( Бостон)

___ Сто_ -імя мореплавця, який відкрив Америку  (Христофор  Колумб)

___ Сто – столиця Швеції, порт на балтійському морі (Стокгольм)

Слайд №19

Маршрутний лист

         Маршрутний лист команди  ___________

Пов’язане зображення

№ з/п станції

Кількість отриманих балів

Вчитель

 

Підпис

1

Хмари тегів

 

 

 

2

Ребус-парк

 

 

 

3

Розумники

 

 

 

4

Гарної пам’яті

 

 

 

5

Мовознавці

 

 

 

6

Мандрівники

 

 

 

Загальна кількість балів:

Загальний час:

Підведення підсумків.                 Нагородження .

Слайд №20Великий письменник Л.Толстой сказав: «Людину можна оцінювати дробом, знаменник якого-це все те добре, що він думає про себе, а чисельник- це все те добре,що про цю людину думають інші. Чим більше чисельник. Тим більший сам дріб. Бажаємо всім. Щоб щастя додавалося, горе віднімалось. Щоб достаток примножувався. А кохання ділилося».

 

       Підведення підсумків

А зараз я пропоную Вам розшифрувати формулу квесту, яка знаходиться на дошці. У кожного з Вас є листочок де написані слова. Кожній біків формули відповідає перша буква Вашого слова.

Формула квеста: (6П +СМАК) х 2А – С = КВЕСТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Майстер-класи
Додано
19 квітня 2021
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку