Учителька фізики І категорії
Гаврилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Каланчацької селищної ради
Херсонської області
Крупа Ольга Анатоліївна
Майстер-клас
«Використання можливостей ПЗ Mozabook на уроках фізики»
Мета: познайомити колег з можливостями та специфікою використання програмного застосунку Mozabook на уроках фізики; створити умови для професійного спілкування, самореалізації та стимулювання зростання творчого потенціалу педагогів; впроваджувати нові підходи у викладанні і навчанні в практику.
Обладнання: ноутбук, SMART-дошка, картки, роздатковий матеріал.
Хід майстер-класу
І. Підготовчо-організаційний етап.
«Потрібно бігти з усіх ніг,
щоб тільки залишатися на місці,
а щоб кудись потрапити,
треба бігти хоча б удвічі швидше!»
Л. Керрол «Аліса в Країні Чудес»
Сьогоднішні школярі так звикли до постійних стимулів від смартфонів та інтернету, що на звичайних шкільних заняттях не можуть зосередитися.
Покоління Z (10-24 років) та Альфа (0-9 років) народилися у світі, в якому алгоритми постійно змушують їх натискати, скролити і свайпати з шаленою швидкістю. Тож досить непросте завдання постало й перед вчителями, адже нам необхідно пристосувати традиційну навчальну програму до учнів, вихованих технологіями, і визначити якою буде ціна компромісу з традиційною освітою?
Очевидно, що кожен з вас, шановні учителі, має у своєму арсеналі програмні засоби та онлайн-застосунки, які активізують дітей до співпраці, тож сьогодні я б хотіла познайомити ще з одним інструментом - програмою Mozabook та її можливостями.
ІІ. Основна частина
Спільнота педагогів опрацьовує матеріал сайту і знайомиться з командою та історією створення навчальних продуктів від компанії EdPro.
!!! Варто наголосити на Всеукраїнському конкурсі SUPER_UROK у рамках STEM освіти.
Програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників "Робота з mozaBook та mozaWeb" розроблена ТОВ "Едпро Дистрибюшн" на основі сучасної державної освітньої політики та стратегії реформування освітнього процесу, зокрема Закону України "Про освіту", Концепції Нової української школи, Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників (Постанова КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800 зі змінами та доповненнями від 27 грудня 2019 р. № 1133), типової освітньої програми організації та проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти.
І. 3D –сцени від Mozabook
ІІ. Цифрові уроки
ІІІ. Інструменти
ІV. Цікаві відеодосліди
V. LabCamera — лабораторія для природничо-наукових досліджень
VІ. Лабораторні роботи та лабораторне обладнання
ІІІ. Афішування - представлення виконаних робіт
За поданими qr-кодами педагоги випробовують у групах запропоновані інструменти.
Рефлексія:
!!! Робота у середовищі Mentimeter
https://www.menti.com/55hmvqxppr
Відбувається обговорення переваг та недоліків даного продукту.
«Педагогічна теорема»
Дано: У натхненні потреба.
Успіхів творчих яскраві зорі!
Треба довести: Мрій – до неба!
Життєву стійкість в бурхливому морі!
Доведення: Легких шляхів у педагогів не буває,
Здається успіх Твій – на відстані руки.
Та крок важкий… і сумніви долаєш
На мить успішну тратяться роки!
Здається, зовсім трошки, і здолаєш…
Мабуть, ще зусилля й усе збагнеш…
Ти у любові до дітей ясним вогнем гориш!
І знову ставиш нові Рубікони,
Спішиш до мрій на своїх обох.
Попереду круті стежки й тісні кордони,
До нових й більш почесних перемог!
Властивість крилатих людей — мати глибокі підтексти!!!
Що й треба було довести!
Бонус)))