Майстер клас з креативності

Про матеріал
Практичні завдання майстер-класу: * ознайомити учасників з основними поняттями та визначеннями креативності та креативних здібностей; *визначити риси креативних людей; *визначити головну мету шкільної освіти стосовно креативності; *прокачати креативність учасників; *застосувати різноманітні вправи на розвиток креативності учасників; *визначити основні дії вчителя для розвитку креативності учнів на уроках.
Перегляд файлу

                            Майстер-клас «  Креативність та креативні педагоги».

                                   ( Із теорії в практику. Крок за кроком)

 

                                                                          Заступник директора з НВР,

                                                                           Вчитель англійської мови,

                                                                           Учитель-методист

                                                                           Бентковська А.А.

Тематика:

      *огляд актуальних проблем та технологій;

      *різноманітні аспекти та прийоми використання;

      *практичні вправи з учасниками.

Практичні завдання майстер-класу:

      * ознайомити учасників з основними поняттями  та визначеннями креативності та креативних здібностей;

      *визначити риси креативних людей;

      *визначити головну мету  шкільної освіти стосовно креативності;

      *прокачати креативність учасників;

      *застосувати різноманітні вправи на розвиток креативності учасників;

      *визначити основні  дії вчителя для розвитку креативності учнів на уроках.

 

Алгоритм  проведення  майстер-класу:

 

       1.Визначення креативності

Креативність-це творча діяльність, яка націлена на отримання  певних результатів, які є цінними та оригінальними.

Складники креативності:

     Людина, процес, місце та продукт.

Риси креативних людей:

       *гнучкість, складність, оригінальність, творча продуктивність мислення.

Креативності можна навчитися. Це вміння , якому можна навчитися, його потрібно розвивати та практикувати.

 

Креативність повсюди:

       *бізнес, реклама, сфера послуг, дизайн, архітектура, будівництво.

 

2.Мета та завдання шкільної освіти:

       *розвиток креативної творчої особистості шляхом її включення в різні сфери діяльності: навчання, пізнання, спілкування.

 

Школа та креативність: взаємодія-вчитель-учень:

       * розвиток творчого потенціалу учнів;

       *розвиток власного потенціалу вчителя;

       *виховання майбутніх громадян та робітників різних сфер суспільства;

       *учень має вміти працювати в команді;

       *вибирати правильне рішення з декількох варіантів;

       *гарний творчий стимул для учнів та вчителя.

 

Що потрібно робити вчителю, щоб розвивати  в учнях креативність?

       *більше цікавих та творчих сучасних джерел (відео, аудіо-інформації);

       *креативні домашні завдання( дітям подобається робити щось нове та цікаве);

       *створювати з дітьми та батьками лепбуки;

       *створювати на уроках проблемні ситуації , або ситуації успіху;

       *вчити учнів критично оцінювати новини та вміти знаходити фейки;

       *використовувати  більше інтернет- ресурсів;

       *стежити за новинками книговидавництва;

 

Прокачка креативності за Ерікою Вагнер ( американка, блогер ):

       *завжди обирати місце з фоновим шумом;

       *поєднати  2 ідеї і отримати одну;

       *не завжди зупинятись на першій ідеї, яка прийшла в голову;

       *вести блокнот ідей

       *вважати себе королевою чи королем креативності;

       *пам`ятати, що ми креативні найбільше  коли втомлені (в неоптимальний час).

 

Практичні вправи на розвиток креативності:

    *замовлення для архитектора ( записати 10 іменників, скласти розповідь, дати волю своїй фантазії);

    *година мовчання ( більше відповідати «так» чим «ні».)

    *асоціації (вибрати в кімнаті 1 предмет, написати до нього 5 прикметників, які йому підходять, а потім ще 5, які йому не підходять.);

    *два випадкових слова (ткнути пальцем у книгу і вибрати 2 слова, зіставити та порівняти їх, знайти взаємозв`язок, придумати історію);

    *2 ієрогліфи ( історія про них, що уявляєте?);

    *цікава музика ( що уявляєте , коли чуєте ту чи іншу мелодію?);

 

Як результат!!!

    *дивитися на світ новими очима;

    *бути ресурсним, використовувати все, що є навколо;

   *забути про те, що робив раніше;

   *більше говорити «так»;

   *працювати і творити в команді;

   *оптимізм+енергія+інтузіазм;

 

Рефлексія з учасниками майстер-класу:

(охарактеризуйте себе та майстер-клас 5 прикметниками, дайте відповідь на питання « У чому ваша супер –сила?»).

 

Використані  джерела при підготовці майстер-класу:

1.Курс з креативності від Спільноти для навчання та викладання « Вище» та Британської Ради в Україні.

2.Всеосвіта. Розвиток креативності, як основи творчої самореалізації особистості.

3.Happy Monday/6 вправ, які допоможуть розвинути креативність та гнучкість мислення.

4.Освіторія. Як навчити креативності?

    

 

                                          

docx
Додано
7 грудня 2021
Переглядів
523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку