Майстер-клас з використанням інтерактивних методів навчання на уроках української мови

Про матеріал
Майстер-клас з використанням інтерактивних методів навчання на уроках української мови (вправи використанні з розділу *Фразеологія* 5 клас)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас з використанням інтерактивних методів навчання на уроках української мови

Номер слайду 2

Мета досвіду:-використовувати інноваційні творчі методи на уроках української мови та літератури;-викликати в учнів інтерес до навчання;-впливати на розвиток кожної дитини з урахуванням її вподобань, мотивів, системи цінностей;-стимулювати розвиток здібностей кожної дитини.

Номер слайду 3

Завдання:-поглиблювати теоретичну базу інтерактивних методик викладання;-систематизувати знання щодо можливостей впровадження інтерактивних методів на уроках української мови та літератури;-удосконалювати вміння проводити уроки з використанням інтерактивних технологій;-набувати власного досвіду щодо можливостей використання інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури;-допомогти учням в життєвому самовизначенні, самореалізації згідно з національними цінностями та в контексті ідеї інтеграції української держави в європейський простір;-формувати комунікативно компетентну особистість, що володіє знаннями української мови та літератури;-формувати досвід творчої діяльності учнів, емоційно-ціннісне ставлення до світу, потреби в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні;-виховувати свідому особистість із громадянською позицією, здатну до толерантності у спілкуванні, готову до професійного самовизначення, конкретного вибору свого місця в сучасному світі.

Номер слайду 4

Діти XXI століття. Які вони?

Номер слайду 5

Покоління Z та Альфа. Постійно навчаються

Номер слайду 6

творча інтелектуальна активність

Номер слайду 7

Прочитати текст. Віднайти в ньому фразеологізм, пояснити його Одного разу на уроці я бив байдики і все прослухав. Коли мене викликали до дошки, я не зміг дати відповідь на запитання. Нічого не міг відповісти, я був ладен провалитися крізь землю. Учитель поставила двійку в журнал, я сів у калюжу. Подумав: «Час від часу не легше». Вдома у мами волосся стало дибки, коли вона дізналася про мою невдачу. Весь тиждень я крутився як білка в колесі, щоб виправити оцінку. Коли виправив, піднісся духом. Тепер на уроках я завжди уважно слухаю вчителя.

Номер слайду 8

Поєднайте фразеологізми із їхнім лексичним значенням. Фразеологізми1. Вилами по воді писано.2. Крутитись як білка в колесі.3. Баки забивати.4. Як в аптеці.5. Байдики бити.6. Бикам (волам) хвости крутити.7. Гратися (грати, бавитися) з вогнем. Лексичне значення1. Дуже точно.2. Невідомо, здійсниться щось чи ні.3. Ледарювати, нічим не займатись, нічого не робити.4. Відвертати чиюсь увагу розмовами; заморочувати.5. Виконувати примітивну, брудну роботу.6. Бути постійно заклопотаним; мати багато роботи, турбот.7. Поводитися необережно; здійснювати що-небудь небезпечне.

Номер слайду 9

Який фразеологізм заховався в картинках

Номер слайду 10

Не розіллєш водою. Міцна дружба

Номер слайду 11

Вставляти палки в колеса. Робити перепони

Номер слайду 12

Брати бика за роги. Брати все в свої руки

Номер слайду 13

Бити байдики. Ледарювати

Номер слайду 14

Крокодилячі сльози. Нещирість почуттів

Номер слайду 15

Наламати дров. Допустити багато помилок

Номер слайду 16

Групова робота. Доберіть до кожного фразеологізму синонім. Фразеологізм. Зарубати на носіБувати в бувальцях. Сісти в калюжу. Зривати маску. Синоніми. Виводити на чисту воду. Облизня піймати. Намотати на вус. Знати, де раки зимують

Номер слайду 17

Тестhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8605211

Номер слайду 18

Оціни роботу на уроці за допомогою фразеологізмів. Ніби язик прикусив. Не покладаючи рук. Відкривалося друге дихання. Зірок з неба не хапав. Пас задніх. Ловив гав. Ніс свій хрест. Як білка в колесіПрацював до сьомого поту. Тихіший від води, нижчий від трави

Номер слайду 19

Дякую за увагу!

pptx
Додано
12 грудня 2023
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку