Анотація до медіа-презенттації «Інноваційні ідеї пропагування здорового способу життя: знання, ставлення, життєві навички»
Тема: «Потреба в здоровому способі життя , як ознака компетентності особистості»
Обґрунтування актуальності проблеми.
Основною метою діяльності загальноосвітніх навчальних закладів є відпрацювання таких моделей навчально-виховної діяльності, які б сприяли збереженню та зміцненню здоров'я школярів, батьків та вчителів шляхом створення відповідного соціального та фізичного середовища, цілеспрямованої роботи з формування валеологічної свідомості, здорового способу життя.
Саме тому головними проблемами формування здоров'я дітей є:
створення сприятливого середовища;
дотримання санітарного законодавства під час організації
навчально-виховного процесу;
забезпечення реалізації кожною дитиною свідомого контролю за власним здоров'ям, набуття нею
навичок здорового способу життя;
- формування сталої мотивації усіх учасників навчально-виховного
процесу щодо збереження здоров'я школярів.
Тому асоціацією батьків, учителів, учнів розроблені основні напрямки роботи:
1. Сприяти усвідомленню педагогами, психологом, медичними працівниками того, що людина – унікальний витвір природи і не може бути поганою чи гарною.
2. Забезпечити охорону життя і здоров'я учнів у навчально-виховному процесі.
3. Забезпечити умови для творчості і самореалізації кожного учня.
4. Виховувати у школярів любов до життя.
5.Формувати здоровий спосіб життя, стимулювати творчі підходи до самоосвіти, фізичного, психологічного та духовного самовдосконалення.
6. Забезпечити профілактично- медичний рівень та правовий захист учнів.
7.Утверджувати взаєморозуміння, взаємодопомогу, співчуття і безкорисливу підтримку школярів, педагогів і батьків.
8. Здійснювати статеве виховання учнів.
9. Створювати комфортний психологічний простір для життя і розвитку кожної дитини школи.
10. Забезпечувати підвищення професійного рівня кожного педагогічного працівника, дотримання здорового способу життя дітей і дорослих.