Кольоровий тиждень. (Різнокольоровий день.) Нова українська школа.

Про матеріал

Кольоровий тиждень.

(Різнокольоровий день.)

Нова українська школа.

Кольори зцілюють нас, змінюють наш настрій і внутрішній стан, заспокоюють і змушують діяти, розпалюють творчу думку, допомагають зосередитися.

Створення сприятливого психологічного комфорту в класі, розширення та збагачення емоцій дітей, розвиток інтересу до свого внутрішнього світу та світу інших людей.

Перегляд файлу

 

Кольоровий тиждень.  (Різнокольоровий день.)

Нова українська  школа.

 

 

 

 

Різнокольорове оформлення класної кімнати, учні та вчитель приходять в одязі улюблених кольорів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Звернути увагу учнів на те, як оформлення класна кімната, назвати, всі присутні кольори, пригадати їх відтінки.

2. Розгляд одягу дітей.

Вправа «Хто уважний?». (Вчитель називає колір, а діти, в кого в одязі присутній такий колір, стають на крок уперед.

3. Графічна вправа «Довільний малюнок».  Під спокійну музику учні малюють  на аркуші паперу прямі чи хвилясті лінії, кола, крапки.

4.Виконання комплексу вправ ранкової гімнастики зі стрічками (колір стрічок діти обирають самостійно)

5. Пригадати значення кожного з кольорів.

 

 

 

 

 

6. Дидактична гра: «Що якого кольору?»

Роздати дітям кольорові олівці чи фломастери. Учитель називає предмети, а учні малюють кружечок такого кольору, як цей предмет.

7. Дидактична гра: «Відгадай колір»

 Одна дитина виходить з кімнати. Іншим дітям пропонується задумати якийсь колір і показати його жестами. Наприклад, якщо задумати зелений колір, то хтось доторкнеться до зеленої стрічки, хтось буде колихатись як дерево, хтось – поливати травичку. За цими діями, жестами, дитина, що вийшла, повинна відгадати задуманий колір.

8. Дидактична гра «Палітра художника».

 Діти стають у коло і отримують картки різних кольорів і відтінків. Вчитель – художник. Він хоче намалювати небо, але в нього в палітрі зовсім мало фарб. Кожен з дітей по черзі називає якийсь колір чи відтінок неба і пояснює, коли на небі буває такий відтінок. Якщо художнику подобається пояснення, він бере колір у свою палітру.

9. Дидактична гра «Приготуємо салат»

Учитель  пропонує учням приготувати барвистий салат. Діти пригадують кольори овочів, фруктів, ягід,  які можна використати в салаті (овочевому, фруктовому). Коли салат буде готовий, усі разом смакують ним.

10. Творче завдання «Характер кольору».

Мета: закріпити вміння розрізняти кольори, розвивати мовлення, творчу уяву.

Учні придумують розповідь про улюблений колір за таким планом:

  • Який у нього характер?
  • Де на землі знаходиться цей колір?
  • Що змінилося б, якби на землі було більше цього кольору?
  • Що змінилося б, якби на землі не стало такого кольору?

Потім діти по черзі розповідають про свій улюблений колір, не називаючи його. Решта дітей повинні відгадати, про який колір ідеться.

11. Діти малюють сходинки, якими піднімаються. Розмістивши їх за перевагою від найулюбленішого кольору.

Мета: розвивати вміння виражати своє відношення до кольорів у самостійній роботі.

12. Малюнок «Різнокольорові ворони»

Мета: розвивати творчу уяву, фантазію.

Дітям пропонується намалювати, як би вони прикрасили сіре пір’я ворони своїм улюбленим кольором.

13.Робота над репродукцією картини Яна Брейгеля  “Букет квітів у вазі”.

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: розвивати вміння дітей бачити красу в художніх творах, виховувати естетичний смак.

14. Малювання.

 Учні  дізналися в членів родини  їх улюблені кольори і малюють цими кольорами квіти у вазі.

15. Робота з літературними творами:

Мета: закріплювати знання про кольори, розвивати естетичний смак, виховувати любов до художнього слова.

Заучування напам’ять:

Кольоровий віршик.

Кульбабка тиха при стежині жовтіється сама собі.

А у волошки очі сині, а в неба очі голубі.

Зелені клени стали колом побіля нашого двора,

 а ген за тихим жовтим полем червоне сонце догора.

                                                   Євгенія Горева

 

  • Які фарби треба взяти, щоб намалювати картину за цим віршем?

Добери з вірша пари слів, що римуються:

  • стежині – ... ,
  • собі – ... ,
  • колом – ... ,
  • двора –

 

Читання:

Подарунок

          Готувався подарунок – із хатинкою малюнок.

Сіра мишка малювала, тільки не розфарбувала.

Потрудилась, – і під гірку заховалася у нірку.

Жовте вибігло курча:

– Тут чогось не вистача!

Де тут сонце угорі?

Де кульбаби у дворі?

Пензлик з фарбами дістану – веселіш довкола стане!

Жабеня спішить зелене:

– Є тут пензлик і для мене!

 І травичку, і ялинку,
дах високий на будинку,

 і кульбабчині листки розмалюю залюбки.

А метелик синюватий взявся небо фарбувати.

Це робота не проста – височезна ж висота!

Та у нього крильця  є – він до неба дістає.

По травинці, по билинці із крапинками на спинці

Пнеться сонечко маленьке,

червоненьке і кругленьке:

між цієї ось травички будуть спілі полунички!

В золотистому пилку, у брунатнім кожушку

під хатинкою бджола працювала і гула:

– Ось коричнева нора, ось грибок біля двора...

От дарунок так дарунок!

 От малюнок так малюнок!

Мишка глянула з нори:

– Дуже гарні кольори!

Хто назве їх по-порядку, той відчинить диво-хатку!

                                              Тамара Коломієць

 

Брунатний – яскраво-коричневий.

 

  • Хто трудився над малюнком?
  • Прослідкуйте, які кольори використовував кожен з героїв.
  • Як ви думаєте, чому?

 

Читання:

Кольорові пташки
Червоні снігурі стрибають по дворі.

В задумі чорний крук присів на білий сук.

Синиці голубі співають на вербі.

На зиму омелюх пошив рудий кожух.

А горобець-дивак вдягнув зелений фрак...

Зелений – то й дарма! Бо сірих фарб нема.

                        Володимир Лучук


Фрак – чоловічий святковий костюм.

  • Які пташки згадуються у вірші?
  • У які кольори їх «одягнув» поет?
  • Поміркуйте і уявіть, як виглядатимуть пташки у такому незвичному вбранні.

Доберіть з вірша пари слів, що римуються:

  • снігурі – ... ,
  • крук – ... ,
  • голубі – ... ,
  • омелюх – ... .

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Маслієнко Лариса
    Дякую, Світлано Володимирівно. Скористалася кількома вашими розробками. Цінний матеріал, змістовний, гарно викладений.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Найдич Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 березня 2018
Переглядів
5519
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку