Медіавіконце. Джерела інформації. 4 клас

Про матеріал

Урок Літературного читання по підручнику Українська мова та читання. Підручник для 4 класу. О.Я Савченко, І.В.Красуцька-Київ:УОВЦ «Оріон», 2021 р.

Ознайомити із поняттями інформація, медіа- і значенням похідних від цього слова термінів; дати уявлення про засоби масової інформації та комунікації, про роль інформації в житті людини; розвивати навички говоріння і слухання, уміння висловлювати свої думки, культуру мовлення;

Презентація допомагає учням дотримувати послідовності виконання роботи під керівництвом учителя; висловлювати рефлексивні та оцінні судження, моделювати і прогнозувати в межах певного завдання, виконувати завдання за інструкцією; переключатися з одного виду роботи на інший.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Медіавіконце. Джерела інформації. Підготувала презентацію Попчук В. М. Одеська спеціалізована школа № 86 І-ІІІ ступенів із поглибленим вивченням англійської мови Одеської міської ради Одеськоі області

Номер слайду 2

Пролунав для нас дзвінок!Кличе в подорож урок. Вушка, прислухайтесь!Очки, придивляйтесь!Носик, глибше дихай!Ротик, посміхнись!Спинки, розправляйтесь!Ручки, піднімайтесь,Нумо до роботи. Дружно всі взялись!ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК ІЗ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ ТА ІНФОРМАТИКИ

Номер слайду 3

Емоційне налаштування. Посміхніться самі до себе, до мене, подаруйте посмішку один одному. Під час уроку будете досягати успіху завдяки своїм правильним відповідям. Нас чекає сьогодні незвичайний урок, але я впевнена, що ви з цим завданням упораєтеся.

Номер слайду 4

Як жили первісні люди ?Що пе́рвісне : мисте́цтво чи мова ?Як вони спілкувалися між собою?Як у давнину отримували інформацію?Як пращури спілкувалися між собою ?Первісні люди жили давно і та не вміли розмовляти, але отримували інформацію та передавали ії за допомогою знаків, вогню, звуків.

Номер слайду 5

Давні види передачі інформаціїПоштовий голуб. Наскельні малюнки. Семафорна азбука. Вогонь. Карпатська трембіта. Карти географічні

Номер слайду 6

Фізхвилинка для очей

Номер слайду 7

Сьогодні на уроці ми будемо дізнаватися звідки з’являється інформація, її види та джерела. Яку інформацію отримують діти та дорослі ? Чи завжди вона може бути корисна ?

Номер слайду 8

Термін „інформація” походить від латинського informatio – пояснення, тлумачення. Інформація — це набір відомостей про об’єкти, явища та процеси навколишнього світу. Інформація – це відображення матеріального за допомогою знаків і сигналів.

Номер слайду 9

Інформацію з навколишнього світу людина отримує за допомогою органів чуттів.

Номер слайду 10

Види інформації за способом подання Текстова. Графічна. Числова. Звукова. Відео

Номер слайду 11

У стародавні часи до виникнення мови, люди передавали повідомлення один одному за допомогою міміки та жестів. Нині теж користуються такими повідомленнями

Номер слайду 12

Типи медіа. Мас-медіа або засоби масової інформації. Це телебачення, періодична преса (газети та журнали), радіо, Інтернет-ЗМІ.2. Директ-медіа – комунікаційні системи, що допомагають передавати інформацію : Інтернет, телефон, пошта, рекламні конструкції (борди, листівки).3. Медіа-носії : листи, записи на аудіо та відеоносіях.4. Соціальні медіа – засоби комунікації людей або груп між собою.

Номер слайду 13

Інформація. Факти , події. Зрозумілість і доступність. Джерела інформаціі : первинні, вторинніМовлення – усне та писемне. Об’єктивність,зрозумілість, доступність. Економіка

Номер слайду 14

Радіо. Оголошення,повідомлення,довідка. Спілкування з дорослими, однолітками. Телебачення. Кінематограф,театр, музей. Мовленнєва інформація

Номер слайду 15

Мовленнєвою називають інформацію, для передачі якої використовують усне мовлення. Обов’язковим є врахування правил усного мовлення. Повідомлення — невеликий публічний виступ,  доповідь. Повідомлення  — діловий документ, у якому про щось повідомляється, сповіщається. Довідка — документ, який містить опис та підтвердження юридичних та біографічних фактів. Оголошення — це  текстові повідомлення, котрі містять різну за призначенням інформацію.

Номер слайду 16

Журнали і буклети. Друковані Газети, листівки Книги

Номер слайду 17

періодичний документ, що містить статті , огляди з суспільно-політичних, виробничих, наукових питань, літературно-художні твори. це зовсім маленька книга в особливій м'якій обкладинці, часто друк брошур відбувається навіть без твердої палітурки. вид друкованої продукції, характерний для реклами, має зовнішню схожість з брошурою, але більш складної конструкції та продуманого дизайну. Журнал Брошура Буклет booklet 

Номер слайду 18

Реклама. Фірмові знаки. Емблеми. Логотипи. Зображувальна інформація

Номер слайду 19

ЛОГОТИПФІРМОВИЙ ЗНАК ЕМБЛЕМА — знак, відбиток — графічний або текстовий символ, який представляє компанію, організацію, приватну особу або продукт.— це зареєстрована символіка товарів певної фірми, підприємства, що відрізняє їх від продукції інших підприємств. — рельєфна прикраса: предмет, зображення, що умовно або символічно виражає певне поняття, ідею. 

Номер слайду 20

Цифрова інформаціяпланшеттелефонкомп’ютерсмартфонелектронні книжки

Номер слайду 21

Джерела та способи отримання подання інформаціїПІДРУЧНИКИОДНОКЛАСНИКИУЧИТЕЛЬЦИФРОВІ НОСІЇГРАФІЧНИЙ ТЕКСТОВИЙ ЗВУКОВИЙКОМБІНОВАНИЙ ( МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ)

Номер слайду 22

Інформація за походженням Правдива. Чутки. ПліткиІнформація має документальне підтвердженняІнформація про події чи людину, вірогідність яких не можна встановити.Інформація неправдива для приниження людини, хоча дуже схожа на правду

Номер слайду 23

ВИСНОВОК УРОКУІнформаційний світ необхідний сучасній людині. Інформація – це знання, які впливають на здоров’я, життя, уміння та навички людини. Хоча ставитися до інформації, одержаної з неперевірених джерел, потрібно дуже обережно. Потрібно виховувати у своєму характері позитивні риси та не користуйтеся неперевіреною інформацією. Так ви зможете зробити цей світ кращим.

Номер слайду 24

Рефлексія На уроці я навчився… ( навчилася )Мене здивувало …Я не зрозумів … Я хотів (хотіла) би дізнатися чому ?

Номер слайду 25

Використані джерела1. Українська мова та читання. Підручник для 4 класу. О. Я Савченко, І. В. Красуцька-Київ: УОВЦ «Оріон», 2021 р.2. Вікіпе́дія 3. Фізхвилинка https://youtu.be/8 G87kg9s1 HM4. https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4415. https://pidruchnyk.com.ua/1575-ukrmova-4-klas-savchenko.html6. Малюнки із інтернету, авторство невідоме

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Юрчик Оксана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Непомнящих Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 жовтня 2022
Переглядів
3259
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку