Мета:
формування предметних компетентностей: ознайомити учнів із бібліотекою, її відділами, правилами користування бібліотекою; пояснити значення слів: бібліотека, абонемент, читальна зала; формувати вміння самостійно вибирати книгу; розвивати навички говоріння і слухання, уміння висловлювати свої думки, культуру мовлення; виховувати інтерес до читання, розуміння користі читання, любов до книг;
формування ключових компетентностей:
уміння вчитися: дотримувати послідовності виконання роботи під керівництвом учителя; уміти висловлювати рефлексивні та оцінні судження, моделювати і прогнозувати в межах певного завдання, виконувати завдання за інструкцією; переключатися з одного виду роботи на інший;
комунікативної: уміти висловлювати свої думки; спілкуватися під час виконання завдань, зв'язно передавати почуте, побачене, прочитане;
інформаційної: уміти здобувати з тексту, малюнків, схем, презентацій необхідну інформацію, знаходити конкретні відомості;
здоров'язбережувальної: розпізнавати правильне і неправильне сидіння за партою, дотримувати правильного;
загальнокультурної: дотримувати правил поведінки на уроці;
соціальної/громадянської: співпрацювати в групі, планувати взаємодію з учасниками спільної діяльності.