План-конспект уроку німецької мови у 6 класі (друга іноземна) за підручником Сидоренко М. М. Німецька мова (2-й рік навчання): підруч. для 6 кл. загальноосвітн. навч. закл. / М. М. Сидоренко, О. А. Палій. – К.: Грамота, 2014. – 240 с.
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ №
6 КЛАС (другий рік навчання)
Дата проведення:
Тема уроку: „Meine Familie“
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Цілі уроку:
Практичні:
1) Навчити використовувати на практиці новий лексичний матеріал.
2) Відпрацювати лексичний матеріал у роботі з текстом.
3) Навчити працювати з диференційованими лексичними вправами.
Освітня:
1) Розширити знання учнів про родину.
Розвивальні:
1) Розвивати навички роботи з новим лексичним матеріалом у тренувальних вправах.
2) Розвивати навички роботи з текстом, виконання завдань до нього.
Виховні:
1) Виховувати в учнів повагу до родини та родинні цінності.
2) Виховувати в учнів увагу під час читання тексту та виконання письмових завдань.
Обладнання: підручник Сидоренко М. М. Німецька мова (2-й рік навчання): підруч. для 6 кл. загальноосвітн. навч. закл. / М. М. Сидоренко, О. А. Палій. – К.: Грамота, 2014. – 240 с., робочий зошит, словник, роздатковий матеріал, дошка.
Схематичний план уроку
1. |
Початок уроку: оргмомент, повідомлення теми, практичних цілей уроку. |
3 хв. |
2. |
Перевірка домашнього завдання. |
5 хв. |
3. |
Мовленнєва зарядка. |
3 хв. |
4. |
Введення лексичного матеріалу. |
8 хв. |
5. |
Розвиток усного діалогічного мовлення. |
3 хв. |
6. |
Робота з текстом. |
11 хв. |
7. |
Виконання тренувальних вправ. |
9 хв. |
8. |
Завершення уроку: пояснення домашнього завдання, підсумки уроку, оцінювання учнів. |
3 хв. |
ХІД УРОКУ
Етап 1. Початок уроку: оргмомент, повідомлення теми, практичних цілей уроку. Прийом: Бесіда вчителя з класом. |
L.: Steht alle auf! Sch.: Wir stehen auf. L.: Guten Morgen / Tag, Schüler! Sch.: Guten Morgen / Tag, Lehrerin! L.: Setzt euch, bitte. Sch.: Wir setzen uns. L.: Heute beginnen wir ein neues Thema: „Leute, Leute“ – „Meine Familie“. Wir arbeiten mit den neuen Vokabeln, arbeiten mit den Texten, lesen einen Dialog vor und schreiben erfüllen lexikalische Übungen. Los an die Arbeit! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Етап 2. Перевірка домашнього завдання. Прийом: Робота вчителя з класом. |
L.: Prüfen wir die Hausaufgabe. Für heute sollt ihr einen Dialog zum Thema „Gesundheit“ machen und erzählen, Übung 4B, nach dem Beispiel der Übung 4A, Seite 142-143. Bitte, wer will antworten? Mögliche Antwort:
(Вчитель викликає декількох учнів, котрі зачитують свої діалоги, виправляє їхні помилки). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Етап 3. Мовленнєва зарядка. Прийом: Аудіювання та читання вірша. |
L.: Macht eure Lehrbücher auf. Wir arbeiten mit der Übung 1, Seite 152. Hört zu und lest vor.
(Учні слухають вірш у виконанні вчителя, потім разом його зачитують). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Етап 4. Введення лексичного матеріалу. Прийом: Робота учнів зі словниками, групова робота вчителя з класом. |
L.: Macht eure Wörterbücher auf, ich klebe die neuen Vokabeln zum Thema „Meine Familie“ ein: die Familie – родина, der Vater – батько, die Mutter – мати, die Eltern – батьки, der Großvater / der Opa – дідусь, die Großmutter / die Oma – бабуся, die Großeltern – дідусь і бабуся, der Sohn – син, die Tochter – донька, die Kinder – діти, der Bruder – брат, die Schwester – сестра, die Geschwister – брати та сестри / сестри / брати, der Enkelsohn / der Enkel – онук, die Enkeltochter / die Enkelin – онука, die Enkelkinder – онуки, der Onkel – дядько, die Tante – тітка, der Cousin – кузен, die Cousine – кузина, der Neffe – племінник, die Nichte – племінниця, die Schwiegertochter – невістка, der Schwiegersohn – зять, der Ehemann – чоловік, die Ehefrau – дружина Phrasen zum Thema „Familie“ Ist deine Familie groß? – Твоя родина велика? Nein, meine Familie ist nicht groß. – Ні, моя родина невелика. Ich habe eine Mutter, einen Vater, einen Bruder und eine Schwester. – У мене є мама, батько, брат і сестра. Hast du Geschwister? – У тебе є брати та сестри? Ja, ich habe 2 Brüder und 3 Schwestern. – Так, у мене 2 брати та 3 сестри. Wie heißt dein Vater / Bruder? – Як звати твого батька / брата? Mein Vater/Bruder heißt… – Мого батька / брата звати… Wie heißt deine Mutter / Schwester? – Як звати твою маму / сестру? Meine Mutter / Schwester heißt… – Мою маму / сестру звати… Wie alt ist er / sie? – Скільки йому / їй років? Er / sie ist…Jahre alt. – Йому / їй … років. Was ist er / sie von Beruf? – Хто він / вона за прjфесією? Er / sie ist…– Він / вона… (Вчитель вклеює листочки з новим лексичним матеріалом, зачитує слова та вирази, учні повторюють, вчитель наводить приклади використання слів у реченні). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Етап 5. Розвиток усного діалогічного мовлення. Прийом: Розігрування діалогу учнями. |
L.: Lesen wir einen Dialog vor. Übung 3A, Seite 152. Mein Lieblingsfoto.
(Двоє учнів зачитують та перекладають діалог). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Етап 6. Робота з текстом. Прийом: Читання та переклад тексту, виконання завдань до нього. |
L.: Arbeiten wir mit einem Text. Übung 4A, Seite 152-153. Lest die Texte vor.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
B. Schaut euch das Bild an. Wessen Foto ist das? Das ist ein Foto von …(Antwort: Andrea)
C. Lest die Aussagen zu den Texten. Sind sie richtig oder falsch?
Lösung: 1. richtig, 2. falsch, 3. richtig, 4. falsch, 5. falsch, 6. falsch, 7. richtig. (Учні читають тексти, перекладають їх, письмово виконують завдання до текстів, озвучують відповіді). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Етап 7. Виконання тренувальних вправ. Прийом: Самостійне виконання учнями лексичних вправ. |
L.: Ihr bekommt Arbeitsblätter mit den Aufgaben zum heutigen Thema – „Meine Familie“. Schreibt die Namen und die Klasse.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(Учні письмово виконують вправи, вчитель збирає роботи). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Етап 8. Завершення уроку: пояснення домашнього завдання, підсумки уроку, оцінювання учнів. Прийом: Бесіда вчителя з класом. |
L.: Die Stunde ist zu Ende. Ihr habt heute besser / gut / nicht schlecht gearbeitet. Macht eure Tagebücher auf und schreibt die Hausaufgabe: lern die Vokabeln zum Thema „Meine Familie“, Übung, Seite 153 – schreibt und erzählt über eure Familien. Die Fragen helfen euch: 1. Ist deine Familie groß? 2. Wie heißen deine Eltern / deine Geschwister? 3. Wie alt sind Sie? 4. Wie sind sie? 5. Was machen sie gern? Auf Wiedersehen. Sch.: Auf Wiedersehen. |