Менеджмент навчання, огляд своєї діяльності та планування. Здоров'я, безпека та добробут. 6 клас
Школярствообговорювалохарактеристики, якінеобхідномати, щоб бути менеджеромчименеджеркоювласногонавчання. Вонисклалитакийперелік:
• умінняставитипередсобоюнавчальніцілі;
• умінняпланувативласнідіїщодонавчання; • здатністьучитисянавласнихпомилкахтаневдачах; • відповідальність, старанністьінаполегливість.
Обговорітьціхарактеристики, додайтедоперелікувласніпропозиції щодохарактеристик, якімаютьбутипритаманніменеджеручи менеджерцівласногонавчання.
Запишітьрозширенийвамиперелік.
Дайтевідповідьназапитання: «Чивідповідаюясама / самяк менеджерка /менеджервласногонавчанняцим характеристикам? Що я маюробитидля формуваннявсебетакихякостей?»
• Чітко визначати свою мету й записувати на папері власні цілі та прагнення.
• Заздалегідь письмово планувати свої дії на кожен день.
• Починати роботу з більш важливої її частини.
• Ретельно готуватися до процесу стосовно тієї чи іншоїдіяльності.
•
Діяти послідовно, крок за кроком.
• Витрачати сили перш за все на те, що у вас виходить особливо добре.
• Визначати труднощі та наполегливо їх долати.
• У кожній ситуації шукати щось позитивне, бо, як кажуть у народі, «так воно прилучилося, що щастя за біду зачепилося».
Інколимималощовстигаємозробити, бо стикаємосязтакзваними «поглиначамичасу».
То відволіклисянателефонну розмову, то написали відповідьелектронноюпоштою, то
зазирнуливсоціальні мережі. А післяцього нам катастрофічноне вистачаєчасу.
Проаналізуйтетакіситуаціїй запропонуйте способиборотьбиізцими «поглиначамичасу
Менеджмент — це різноманітні способи управління процесами.
Кожен / кожна з нас є менеджером / менеджеркою власного навчання, тож ми повинні вміти ставити навчальні цілі, планувати іздійснювати процес досягнення цих цілей.
Створення й реалізація короткострокових планів власного навчання — цешлях до отримання якісної освіти.
Огляд і аналіз власної навчальної діяльності дає учнівству можливість
побачити, чи були дії правильними, такими, що приносять користь,
забезпечують якісненавчання