Ментальні карти з теми "Периметр"

Про матеріал
Ментальні карти за темою "Периметр".Ментальна карта – це незамінна маршрутна карта-пам’ятка, яка дозволяє від початку організовувати інформацію так, щоб мозку було легко працювати з нею. За допомогою такої карти кожен зможе швидше та легше запам’ятовувати та згадувати потрібні факти (порівняно з традиційними записами). Таким чином учень графічними способом фіксує свої думки та робить узагальнення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ментальні карти. Підготувала вчитель початкових класів Ясинська Г. В. Дробишевської загальноосвітньої школи I-III ступенів

Номер слайду 2

 Ментальна карта – це незамінна маршрутна карта-пам’ятка, яка дозволяє від початку організовувати інформацію так, щоб мозку було легко працювати з нею. За допомогою такої карти кожен зможе швидше та легше запам’ятовувати та згадувати потрібні факти (порівняно з традиційними записами). Таким чином учень графічними способом фіксує свої думки та робить узагальнення.

Номер слайду 3

АВТОР МЕТОДУ – ТОНІ БЬЮЗЕН ВІДОМИЙ АНГЛІЙСЬКИЙ ПИСЬМЕННИК, ЛЕКТОР І КОНСУЛЬТАНТ З ПИТАНЬ ІНТЕЛЕКТУ і ПСИХОЛОГІЇ. Він стверджує, що метод інтелект – карт може знайти застосування в будь – якій сфері життя, де б було потрібно вдосконалювати інтелектуальний потенціал людини та запам’ятовувати велику кількість інформації.

Номер слайду 4

Етапи створення ментальної картиІ-етап-ідея. Педагог з учнями обирають тему ментальної карти і створюють центральний образ на папері.ІІ- етап-мозкова атака. Це етап виверження асоціацій, які виникають під час релаксу.ІІІ- етап - редакція. На цьому етапі учасники створення ментальної карти базові під ідеї і так ментальна карта розширюється. ІV- етап – інкубація. Він спрямований на те, щоб звести до підсумкового рішення.

Номер слайду 5

Будова ментальної карти

Номер слайду 6

Створення ментальної карти з теми: “Периметр” - Починаємо по середині чистого аркушу. - Використовуємо картинки, символи, коди і заповнюємо ним весь вільний простір. - Кожен елемент повинен мати свою гілку. Периметр

Номер слайду 7

Лінії повинні бути з’єднанні, починаючи від центральної ідеї. Центральні лінії товстіші. Всі інші стають тоншими залежно від радіального розходження. Використовуємо кольори на власний розсуд. Периметртрикутникквадратпрямокутник

Номер слайду 8

Використовуючи формули, доповнюємо карту інформацією. Периметр. Квадрат. Прямокутник. Трикутник. P=a+a+a+a. P=a*4 P=a+b+c. P=a+a+b+b. P=(a+b)*2 P=2*a+2*b

Номер слайду 9

Завдання. Виміряти довжину гірлянди якою прикрашають будинок.

Номер слайду 10

а= 6 см b=6 см с=12 сма=3 сма=14 смb=20 см

Номер слайду 11

P= a+b+c. P= a+a+b+b. P= (a + b)*2 P= a+a+a+a. P= a*4а=14 смb=20 см. P= 14+14+20+20=68(см)а=3 сма= 6 см b=6 см с=12 см. P=6+6+12=24(см)P=(14+20)* 2=68 (см)P=3+3+3+3=12(см)P=3*4=12(см)P=a*2+b*2 P=14*2+20*2=68(см)

Номер слайду 12

Вітаємо з успішною роботою!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Майстер-класи
НУШ
Додано
28 січня 2020
Переглядів
2363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку