Мета і завдання гуртка образотворчого мистецтва з елементами дизайну

Про матеріал

Головна мета роботи гуртка образотворчого мистецтва з елементами дизайну – навчити дітей творчо працювати, поєднуючи талант митця і технічні знання, формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, образного та асоціативного мислення, уяви, мови, пам'яті.

Перегляд файлу

Мета і завдання гуртка образотворчого мистецтва з елементами дизайну 

 

Головна мета роботи гуртка образотворчого мистецтва з елементами дизайну – навчити дітей творчо працювати, поєднуючи талант митця і технічні знання, формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, образного та асоціативного мислення, уяви, мови, пам’яті. Для цього на початкових етапах навчання необхідно розвинути творче уявлення дітей, естетичне відношення до предметів і явищ оточуючого світу; також розвинути відчуття форми, кольору, фактури, ритму, врівноваженості композиції. Не можливо обійтись і без аналізу форми та правильної передачі її у перспективі, та без розкладання складної форми на прості.

 

Розв'язуються наступні завдання:

  1. Ознайомлення з образотворчим мистецтвом.
  2. Розвиток у молодших школярів особистісно ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва.
  3. Оволодіння різними художніми техніками. 
  4. Учні повинні навчитися створювати предметні, сюжетні та декоративні композиції.
  5. Формування в уяві учнів цілісної картини культурного простору.
  6. Забезпечення єдності у сприйманні довкілля емоційною, інтелектуальною і сенсорною сферами духовного життя учнів.
  7. Розвиток творчої активності школярів у художній праці на основі взаємодоповнюваності думки, почуття, практичної дії.
  8. Участь у художній продуктивній праці, пов'язаній з естетичним оформленням повсякденного побуту та художньо-трудовими традиціями і календарно-обрядовими святами за звичаями українського народу.
  9. Формування в дітей художньо-естетичного ставлення до дійсності як здатності до неутилітарного, художнього пізнання світу та його образної оцінки. Це передбачає наявність таких особистісних якостей, як відчуття краси та гармонії, здатність емоційно відгукуватися на різноманітні вияви естетичного у навколишньому світі, вміння підмічати прекрасне у спостережуваних явищах та усвідомлювати його, потреба в спогляданні та милуванні.
  10. Розвиток специфічних для художньо-творчого процесу універсальних якостей особистості як основи для розвитку її творчого потенціалу, художньо-творчої уяви, оригінального, нестереотипного асоціативно-творчого мислення, художньо-образних якостей зорового сприйняття, спостережливості, зорової пам'яті та ін.
  11. Формування знань і уявлень про образотворче мистецтво, його історію та роль у житті людей, навичок розуміння мови різних видів образотворчого мистецтва, усвідомлення ролі художнього образу в мистецтві і розвиток навичок його сприйняття та емоційно-естетичної оцінки, культури почуттів.
  12. Формування потреб і здібностей до продуктивної художньої творчості, вміння створити виразний художній образ, оригінальну композицію мовою того чи іншого виду образотворчого мистецтва, оволодіння основами художньо-образної мови і виражальними можливостями художніх матеріалів та різних видів художніх технік, що допоможе набувати свободи вираження у творчості.
  13. Розвиток сенсорних здібностей дітей, що більшою мірою сприятиме повноцінності художньо-естетичного сприймання та поліпшенню якісного боку практичної художньо-творчої діяльності.

 

 

doc
Додано
5 серпня 2018
Переглядів
4514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку