метод фантазування для виготовлення виробу

Про матеріал
Тема: Методи проектування: фантазування. Використання біоформ у створенні виробу. Міні маркетингові дослідження. Мета: ознайомити учнів із методами проектування, а саме – фантазуванням; використанням біоформ у створенні виробів; навчити проводити маркетингові дослідження шляхом анкетування; визначати потребу у даному виробі. Оснащення уроку: журнали, підручники, альбоми, зошити, олівці, анкети. Тип уроку: засвоєння нових знань. Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ. Повідомлення теми і мети. ІІІ. Мотивація навчання. 1. З яких інформаційних джерел можна дізнатися про розвиток техніки? 2. Які об’єкти технологічної діяльності вам відомі? IV. Викладання нового матеріалу. Методи проектування: фантазування. Використання біоформ у створені виробу. У процесі створення різних побутових предметів, під час будівництва та оформлення житла людина завжди зверталась по допомогу до природи. Форма посуду, меблів, одягу, іграшок, елементів житла часто нагадує нам природні форми. В оздобленні речей, що оточують людину, ми часто знаходимо зображення рослин, тварин, птахів, комах тощо. Знання про форми і конструкції природних об’єктів покладені в основу науки – біоніки. Це прикладна наука про застосування в технічних пристроях й інших речах властивостей, функцій, структур живої природи. Людина завжди спостерігала, як влаштовують своє житло птахи і звірі, а ці знання застосовувала, будуючи власне житло. Для створення літальних апаратів люди запозичили форму птаха, будову його крила, а для плавальних засобів – форму тулуба, плавця і хвоста риби. Багато промислових виробів, споруд нагадують форму раковини, яйця, шишки, кукурудзяного качана, гриба тощо. В легкій промисловості також часто застосовують природні форми, кольори, фактуру у створені одягу. Це спідниця «тюльпан», брюки «банани», рукав «летюча миша», малюнок тканини «курячі лапки», леопардовий тощо. Усі речі та предмети, що нас оточують, - пристрої
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проектування методом фантазування. Підготувала вчитель технологіїОдеської ЗОШ №43 Шилова Тетяна Євгенівна

Номер слайду 2

Правила на уроці: Нікому не заважати (як вчителю, так і своїм товаришам);Дотримуватися порядку та чистоти на робочому місці.

Номер слайду 3

У створенні нових зразків технологічних об’єктів широко застосовують метод фантазування. Суть методу фантазування полягає в тому, що конструктор уявляє образ виробу, який будуть виготовляти, якщо навіть конструкція виробу невідома.

Номер слайду 4

Визначивши відмінності в умовах використання, слід внести зміни у форму, конструкцію того виробу, що потребує змін. Так, відомо багато прикладів, коли письменники-фантасти передбачали наукові відкриття, винайдення нових видів техніки, приладів тощо. 

Номер слайду 5

Вироби аналоги

Номер слайду 6

Пам’ятаймо правила техніки безпеки!Передача гострих предметів. Відсутність зайвих предметів. Користуватися лише справним обладнанням. Дотримуватися правил поведінки.

Номер слайду 7

Практична робота. Застосування методу фантазії у створенні нового виробу. Інструменти та матеріали: зошит, папір, олівці, фломастери або кольорові олівці, малюнки з старих журналів, ножиці, клей, пензлик до клею. 

Номер слайду 8

Послідовність виконання роботи: Ознайомся із об’єктами технологічної діяльності, або відшукай у книгах, журналах чи інших джерелах. Вивчи будову та призначення обраного виробу. За власним планом удоскональ модель або конструкцію цього виробу. Визнач, на власний розсуд, розміри виробу та його складові елементи. Продумай з яких матеріалів можна зробити задуманий виріб. 

Номер слайду 9

У чому полягає суть методу метод фантазування?

pptx
Додано
6 червня 2020
Переглядів
10911
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку