Використання форм і методів на уроках історії під час дистанційного навчання. Скрипкар О. Л.
Номер слайду 2
В умовах всесвітнього карантину та кровавих подій, які відбуваються зараз у нашій країні відбулося введення дистанційного навчання, і нового звучання набуває співпраця вчителя, учня й батьків. Вихователі, педагоги спілкуються з батьками як із суб’єктами освітнього процесу. На відміну від більшості державних традиційних освітніх закладів, тут батькам пропонують відвідати уроки, концерти, де монструють творчі роботи учнів.
Номер слайду 3
Роботи можуть збиратися також в учнівському портфоліо ,завдання учнів та учениць можна контролювати через будь-який месенджер, що має відеозв’язок:
Номер слайду 4
Освітні платформи. Дистанційна підтримка освіти школярів
Номер слайду 5
Освітній вебресурс На урок
Номер слайду 6
Всеосвіта
Номер слайду 7
Classroom
Номер слайду 8
Google Presentation
Номер слайду 9
Google форми
Номер слайду 10
Kahoot
Номер слайду 11
Classtime
Номер слайду 12
Learning Apps
Номер слайду 13
Learning Apps
Номер слайду 14
Learning Apps
Номер слайду 15
Нетрадиційні уроки. Уроки у формі змагань та ігор. Уроки, засновані на формах, жанрах і методах роботи,відомих у суспільній практиціУроки, що нагадують публічні форми спілкування. Уроки-фантазіїУроки, засновані на імітації діяльності установ таорганізацій
Номер слайду 16
Міжпредметні урокиІсторія - географіяІсторія - літератураІсторія - іноземна мова. Художні твори також доцільно використовувати на уроках історії,тим паче, коли в наш час ефективним є інтерактивні методики навчання.
Номер слайду 17
Колективні проекти6 клас: 1) ,,Розкопки стародавнього Шумеру” (історія,мистецтво.7 клас: 1) ,,Хроніка останніх днів Риму” (історія) – складанняхроніки. 2) ,,Послушник монастиря бенедиктинців” (історія,література, мистецтво)9 клас:2) ,,Побачення з Банапартом” (історія) – промова на обіді на честь імператора.
Номер слайду 18
Робота з підручником. Робота з тестом параграфа. Робота з візуальними (ілюстративними) джерелами. Робота з документальними (текстовими) джерелами. Організація практичної роботи на основі матеріалівпараграфа