Методичка "Ігри на уроках англійської мови"

Про матеріал

Посібник містить дидактичні ігри з англійської мови, згрупованих у відповідні розділи.

Мета посібника –розвивати інтерес школярів до вивчення іноземної мови, формувати знання та вміння учнів з лексики, граматики, фонетики на конкретному мовленнєво-ігровому матеріалі.

Для вчителів іноземної мови, студентів іноземних факультетів педагогічних вузів, усіх, хто цікавиться вивченням іноземної мови.

Перегляд файлу

D:\Все для Фотошопа\Заготовки\e32392d5e189.png          

 

  Відділ освіти, сім̛ ї та молоді Глобинської райдержадміністрації

   Районний методичний кабінет

         Бугаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

Л.В. Гречана

                          

 

                                                              E:\Kalendarne planuvanja\Класний керівник\Фото моїх дітей\Тиждень англ. мови\свято абетки\DSCN1661.JPG                                               E:\Kalendarne planuvanja\Класний керівник\Фото моїх дітей\Тиждень англ. мови\свято абетки\DSCN1676.JPG                      

Глобине – 2015

E:\Kalendarne planuvanja\Класний керівник\Фото моїх дітей\Осінній бал\SAM_3745.JPG

        Гречана Лілія Василівна –

        вчитель англійської мови

        Бугаївської загальноосвітньої

        школи І –ІІІ ступенів

        стаж роботи: 13 років

 

 

 

 

 

Посібник містить дидактичні ігри з англійської мови, згрупованих у відповідні розділи.

Мета посібника –розвивати інтерес школярів до вивчення іноземної мови, формувати знання та вміння учнів з лексики, граматики, фонетики на конкретному мовленнєво-ігровому матеріалі.

Для вчителів іноземної мови, студентів іноземних факультетів педагогічних вузів, усіх, хто цікавиться вивченням іноземної мови.

 

 

 

 

 

 

              ЗМІСТ

ВСТУП……………………………………………………………………………………4

Фонетичні ігри……………………………………………………………………………6

Ігри на засвоєння букв алфавіту…………………………………………………………8

Ігри на засвоєння правил читання та розвиток навичок читання…………………….12

Ігри для розвитку навичок аудіювання…………………………………………………14

Ігри для розвитку мовленнєвих навичок……………………………………………….17

Лексичні ігри……………………………………………………………………………..19

Граматичні ігри…………………………………………………………………………..23

Список використаної літератури………………………………………………………..25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

У дитячому віці гра - це норма, і дитина                                                                                       повинна завжди гратися, навіть коли                                                                                        робить серйозну справу.

А.С.Макаренко

 

Гра супроводжує людину протягом усього життя, протягом усього існування людства. Адже, в якійсь мірі, усе наше життя - це гра. Навіть стаючи дорослими, опиняючись у певних життєвих ситуаціях, ми приміряємо на себе ту чи іншу роль. А для маленької дитини гра - це основний вид діяльності, це засіб взаємодії з навколишнім світом, засіб його пізнання. Недаремно гру називають королевою дитинства.

Перед учителями англійської мови життя ставить нові вимоги, завдання, проблеми. Серед них і такі, здійснення яких безпосередньо залежить від нас. Багаторічний  досвід педагогічної праці доводить, що якість уроків неможлива без урізноманітнення їхніх форм і методів. Кожен учитель іноземної мови розуміє, наскільки важливо постійно підтримувати інтерес до свого предмета. Ігрова діяльність на уроці, безумовно, зацікавить дітей, надасть уроку більше емоційності, вмотивованості. Рухливі ігри знімуть фізичну втому і емоційну напругу.  Тому грати на уроці - справа серйозна.

Успіх роботи багато в чому залежить від умілого добору та організації ігор, що забезпечують ґрунтовне засвоєння мовного матеріалу та мовленнєве спілкування на його основі. Велику популярність на початковому етапі мають ігри - змагання, ігри, що враховують здібності дитини до фантазії та перевтілення, ігри з використанням різних видів наочності, вивчення віршів і пісень. А.С.Макаренко казав, що у дитячому віці гра - це норма, і дитина повинна завжди гратися, навіть коли робить серйозну справу.

А тому, враховуючи психологічні і фізіологічні властивості дітей 6-7 років, треба вибирати найоптимальніший спосіб початкового навчання - ігрові ситуації, ігри. У мене на уроках з'являються  м'які іграшки, ляльки. Намагаюся уникати монотонності, використовуючи на кожному уроці елементи несподіванки. Для цього я і використовую різноманітні ігри.

 

 Сучасний урок іноземної мови немислимий без інтенсивності та потребує від учнів концентрації уваги, напруження сил. Застосування ігор дає змогу зберегти ентузіазм і високу працездатність до останніх хвилин уроку. Тому особливо обґрунтованого підходу на уроці англійської мови у початковій школі потребує пізнавальна гра, яка має велике значення в розвитку активності школярів.

Урок має бути насичений такими вправами й іграми, які дали б змогу чергувати види діяльності учнів. Організм дитини потребує рухів. Загальмованій під час уроку руховій енергії дітей необхідно дати вихід. Рухливі ігри на уроках англійської мови, підпорядковані загальному навчальному завданню, допомагають розрядити обстановку на уроці, стимулюючи розумову активність учнів.

Гру на уроці англійської мови можна і треба застосовувати як під час вивчення нової теми, так і під час закріплення й перевірки знань молодших школярів.

Підсумовуючи вищезазначене, можна сказати, що ігрова діяльність розвиває мовленнєві навички учнів та впливає на розвиток особистісних якостей дитини. Вона є провідним містком у методиці викладання англійської мови в початковій школі та сприяє формуванню позитивних якостей особистості, активної життєвої позиції учня в колективі та суспільстві.

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

      ФОНЕТИЧНІ  ІГРИ 

   Who Has the Best Hearing?   

Учитель: «Зараз я буду вимовляти українські й англійські звуки. Ваше завдання –підняти руку, коли почуєте англійський звук, а коли український –руку опустити».

Учні, що помилилися, вибувають з гри.

   

Who Knows the Symbols for the Sounds Best?

  1. Учитель вимовляє англійські звуки, а учні показують відповідні їм знаки транскрипції.
  2. Учитель показує знаки транскрипції, а учні називають відповідні їм голосний чи приголосний звук або слово, в якому є цей звук.

За кожну правильну відповідь учень одержує бал.

  

I HearI dont Hear

 

Учитель вимовляє слова, в яких або є, або немає літери “N”. Учень повинен підняти руку, якщо почує цю букву в слові. Перемагає команда, яка зробила найменше помилок.

 

Listen the Sounds

Учасники гри стають у коло. Один з гравців кидає м’яч іншому гравцеві й вимовляє звук, наприклад [i]. Гравець, який упіймав м’яч, повинен назвати слово із цим звуком: little, pig, mitten і т.д.

 

   Who Has the Best Pronunciation?

Учитель вимовляє декілька слів, кидаючи м’яч одному з учасників гри. Останній повинен відтворити слова у тому самому порядку, повторюючи вимову та інтонацію вчителя. Кожен учень відповідає двічі. Виграє той, у кого краща англійська вимова.

    

 

Who Knows the Symbols for the Sounds?

На дошці написані слова у транскрипції. Завдання учнів –правильно їх прочитати.

 

   Wolf and sheep

 

Учитель («пастух») обирає водячого («вовка»). У «вовка» в руках декілька карток із крупно написаними словами. Він звертається по черзі до учнів кожної команди. «Ягня» (учень) повинен правильно назвати всі букви слова, написаного на картці. Якщо «ягня» помилився, «вовк» забирає його (учень вибиває з гри). Виграє команда, в якій «вовк» забрав менше «ягнят».

 

 

   Can you hear?

  Учитель поділяє клас на команди. Кожний гравець отримує сигнальну картку (кольоровий олівець) певного кольору. Учитель читає англійські слова. Кожен з членів команди відповідає за певний звук.  Наприклад, гравці з синіми картками повинні підняти їх, коли вчитель читає слово зі звуком [o]; гравці з червоними картками повинні підняти їх, коли почують звук [ǽ];  гравці з жовтими картками повинні підняти їх, коли почують звук [υ]; гравці з зеленими картками повинні підняти їх, коли почують звук [e].

 Команда, гравець якої першим підняв правильну картку, отримує один бал. Перемагає команда з найбільшою кількістю балів.

   

   Selling words

 Клас поділяється на дві команди. Одна команда може «купувати» тільки слова зі звуком [k],  а друга –зі звуком [h]. Учитель вимовляє слова з цими звуками. Завдання  команд –сказати I buy it і «купити»  потрібне слово (вчитель дає «покупцю»  фішку абр картку). Команда,  гравець якої  невчасно  вигукнув фразу, позбавляється одного лота. Та команда, яка купила найбільше слів , перемагає.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІГРИ НА ЗАСВОЄННЯ ЛІТЕР АЛФАВІТУ

 

                                                  Дидактичні ігри на уроках англійської мови            

 

    Who Knows the ABC Best?

Учитель дає завдання представникам обох команд –по черзі виходити до дошки і називати літери алфавіту до тих пір, поки не буде допущена помилка. Команда одержить стільки балів, скільки літер буде названо правильно.

    

    Do You Know the ABC?

Учні класу поділені на команди по 4-5 чоловік, у кожній групі обирається учень-контролер. Учитель називає літери, а учні, користуючись касою літер, ставлять їх у рядок у тому порядку, в якому вони названі. Виграє та група, в якій усі учні впораються із завданням. (Контролери оголошують результати)

 Учитель дає завдання представникам  від обох команд почергово виходити до дошки і називати літери за розрізною азбукою до тих пір, поки не буде допущено помилку. Команда одержує стільки балів, скільки було названо літер.

 

    Five Cards

         Вчитель показує кожному з учасників гри п’ять карток із літерами алфавіту. Виграє той, хто правильно та без пауз називає всі п’ять літер.

 

         

 

Guessing game

 Вчитель показує або пише на дошці лише частину букви. Учні здогадуються і називають букву, тоді педагог показує або дописує букву повністю.

 Вчитель роздає картки з буквами учням,називає букви  у довільному порядку. Учень, букву якого називають, повинен встати, назвати свою букву та сказати слово, яке починається з цієї букви.

 

Who is the fastest?

     Учням роздаються по 3 – 5 карток із літерами та пропонується уважно їх розглянути. Потім учитель називає букву, а ті, в кого є картка з названою літерою, швидко її піднімають та показують іншим. Той, хто запізнився, не має права підняти картку. Учитель проходить між рядами та збирає картки. Виграє той, хто швидше за інших залишається без карток.

 

  The First Letter. 

Учні поділяються на команди. Учитель по черзі називає по три слова  кожній команді. Учасники гри повинні швидко назвати перші літери цих слів. Виграє той, хто правильно виконав завдання.

 

    LettersFlowers

На дошці написаний англійський алфавіт з пропущеними буквами. Вчитель пропонує учням уявити, що кожна буква –це квітка, яка вже розквітла. Але ще не всі квіти розквітли, тому що їм не вистачило сонячного тепла. Вчитель малює сонце без промінців. Учні по черзі підходять до дошки, домальовують промінчик до сонця, називають букву, яку цей промінчик зігрів, і вона розквітає. Вчитель записує названу букву.

      

Words and Letters

Учням пропонується швидко проглянути список слів, а потім назвати слова, у яких є задана літера. Виграє той, хто зможе назвати більше слів.

 

    Do You Know the First Letter of These Word?

Учитель показує малюнки і називає зображені на них предмети іноземною мовою, а учні піднімають картки з першою буквою названого слова. Проходячи між рядами, учитель збирає картки з правильними відповідями. Виграє той, хто раніше за інших залишається без карток

 

    What do I Have?

Клас ділять на 2—3 команди. Учитель показує командам по черзі картку з якою-небудь літерою алфавіту. Учні відповідної команди повинні назвати цю літеру, а потім –якомога  більше слів в яких є ця літера.

За кожне правильне слово команді зараховується один бал.

 

 

    Who Knows More Words?

Для проведення цієї гри потрібно мати такий матеріал: набір карток із літерами і лексичними малюнками. Літери роздають учням. Учитель почергово показує малюнки і дає завдання з розданих літер скласти слова-назви предметів, що зображені на малюнках. Показавши декілька малюнків, учитель проходить між рядами, перевіряє правильність складених слів і пропонує учням прочитати їх. Виграє той, хто правильно складе найбільше слів.

Who is the First?

Учитель викликає до дошки по одному учневі (почергово з кожної команди). Вони повинні скласти і написати на дошці по три слова, що починаються з однієї літери (наприклад, з Р). Учні читають вголос свої слова.За кожне правильно складене та прочитане слово команда одержує бал. Вислухавши відповіді учнів, підводяться підсумки гри.

 

 

    Alphabet Train.

Учитель почергово викликає учнів із різних команд, пропонує їм сказати речення: “My train is carrying…”, додати слово, що починається на першу (2,3 і т.д.) літеру алфавіту. Наприклад, перший учень говорить: “My train is carrying apples”, другий: “My train is carrying bread”. Учень, який не зможе швидко назвати слово, вибуває з гри. Перемагає команда, в якій залишиться більше учасників.

 

 

    Guess the Letter

 Серед учнів обирають ведучого. Він виходить з класу, а решта загадують літеру. Коли ведучий повертається, йому називають слова з цією літерою до тих пір, поки він не відгадає її.

 Наприклад, задумана літера Р. Учні називають слова: pen, pet, copy-book тощо. Коли ведучий відгадає літеру, його місце займе учень, що останнім назвав слово.

    

    Sending a Telegram

 

Клас поділяється на дві команди, в кожній по одному телеграфісту. Учитель просить надіслати телеграму класу. Називає на вушко слово, а учень повинен по буквам передати його класу. Учні записують його. Потім наступне слово, і так ціле речення. Таку гру можна проводити замість нудних і нецікавих диктантів.

 

 

    Fill in the Missing Letters

 На дошці написані слова, в кожному  з яких пропущена одна літера, наприклад: cp, ad, pn. Учитель вимовляє звук і пропонує учням вставити відповідну літеру в слово, де вона пропущена, і назвати його.

 

 

 

 

 

 

ІГРИ НА ЗАСВОЄННЯ ПРАВИЛ ЧИТАННЯ

ТА РОЗВИТОК НАВИЧОК ЧИТАННЯ

 

   Do You Know the Rules of Reading?

 Учитель роздає учням по 2-3 картки з написаними словами, потім він промовляє будь-яке слово, наприклад: take. Учні, що мають картки зі словами на це правило читання, читають їх, а потім віддають учителеві. Той, хто помилиться, залишає картки у себе. Виграє той, у кого не залишиться жодної картки на відповідне правило читання.

 

   Can You Read These Combinations of Letters?

 Учитель заздалегідь готує картки з вивченими буквосполученнями( ee, ea, ar, or, ir, er, ur, ou, ow, ei(ey), ai(ay), sh,ch ). Потім він вимовляє один звук і пропонує учням показати буквосполучення, яким графічно цей звук передають на письмі. Якщо учень помилиться,  вчитель забирає у нього картку з неправильною відповіддю. Виграють учні, у яких залишиться більше карток.

 

   We Can Read Words

  1. Учитель пише на дошці декілька слів і дає учням завдання знайти серед них три, в яких літера А читається як звук [ ei ]. Виграє той, хто швидше виконає завдання.
  2. Учитель показує слова 1-2 хвилини, потім закриває їх і пропонує учням назвати лише ті, в яких був звук [ …]. Учень повинен швидко назвати слова з цим звуком.

 

Read flash cards

 Учитель у швидкому темпі показує учням картки на відомі правила читання для того, щоб вони правильно прочитали їх. Той, хто помилиться, вибуває з гри. Картки, що були неправильно прочитані, відкладають убік, а потім знову їх читають уголос.

 

   

   Find the Key Word or Word-Combination

 Учитель готує два набори карток. Перший набор включає в себе питання до прочитаного тексту, другий –ключові слова та словосполучення, необхідні для відповіді.

 Клас ділиться на дві команди. Вчитель роздає учням картки з ключовими словами та словосполученнями.

  1. Учитель швидко показує гравцям картку із питанням, а потім забирає її. Учень, що має картку з ключовим словом або словосполученням, необхідним для відповіді на це запитання, встає, показує її всім учням і називає це слово або словосполучення.
  2. Учитель швидко показує учням картку із запитанням. Учень не тільки знаходить потрібне слово або словосполучення зі свого набору, але й дає повну відповідь на питання. Якщо учень відповів правильно, його команда держке бал.

    

Read the Word, Word-Combination or Sentence

 Учитель готує картки зі словами, словосполученнями та реченнями до тем.

 Клас ділиться  на дві команди. Назву теми записують на дошці. Вчитель показує картку спочатку одній команді, а потім –іншій . Якщо на картці записане речення, слово або словосполучення, яке відноситься до теми, будь-хто з команди встає і зачитує написане на картці вголос. Якщо зміст її не відповідає темі, всі учні команди говорять: “No”.

 

   Put the Words or Word-Combination in Sentence

 Клас ділиться на дві команди. Вчитель записує на дошці речення, виписані з будь-якого тексту підручника, що передають його загальний зміст. Але в реченнях пропущені ключові слова чи словосполучення. Учні уважно читають про себе всі речення, виписані на дошці. Потім за сигналом вчителя  гравці обох команд відкривають підручник на вказаній сторінці і починають читати текст, шукаючи у ньому необхідне слово або словосполучення до кожного речення. Учень, котрий перший знайшов слово, підходить до дошки і вписує його у відповідну клітинку. Якщо він не помилився, його команда одержує бал. Виграє та команда, яка набере найбільшу кількість балів.

 

 

 

 

 

 

 

 

          ІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ

   Who Understand the Text Best?

 Учитель роздає учням картки, на яких написані речення, що або відповідають змістові тексту, або не відповідають йому. Завдання учнів – після прослуховування тексту відмітити плюсами ті речення, що відповідають змістові. Перемагають перші три учні, які швидше виконають завдання.

  Listen to the Text and Try to Remember as Many Words as You Can

 Учитель читає невеликий уривок, в якому всі слова добре знайомі учнями. Вони отримують завдання – назвати якомога більшу кількість слів (іменників, числівників, прикметників, дієслів) з прочитаного уривка.

   

Which Team Is the Best?

 Клас ділять на дві команди. Вчитель викликає почергово учнів з обох коман і дає різні розпорядження, наприклад: “Walk round the table”, “Go to the blackboard”.

 За кожне правильно виконане завдання команда одержує бал.

 

   What Is He Doing?

 Учитель віддає розпорядження одному з гравців першої команди, потім ставить питання до представників іншої команди. Наприклад: “Bohdan, come up to me and take my book off  the table”. Коли розпорядження виконано, він запитує: “Where is Bohdan?”, “What is he doing?”, “What has he in his hands?”, “What book is it?”, “Whose book is it?”.

 Команда одержує по 1 балу за кожне правильно виконане розпорядження і за кожну правильну відповідь.

   

Spoken Messages

 Клас ділиться на три команди. Вчитель заздалегідь записує на трьох аркушах паперу по одному реченню, в якому є будь-яке розпорядження.

 Учитель передає ці записки трьом учням.  Учні читають вказівки і передають їх своєму сусідові, а той далі. Гравці,які сидять за останніми партами, повинні виконати завдання. Виграє команда, яка швидко та

правильно виконає завдання.

 

   Listen and Find Pictures

 Клас ділиться на дві команди. Учасники гри уважно слухають текст. На

Столі вчителя розкладені малюнки, деякі з них не відповідають змістові тексту. Представник однієї команди, якого викликали до дошки, повинен розставити малюнки в правильній послідовності відповідно до змісту тексту. Потім учні слухають інший текст, учитель викликає наступного учня.

 

   Numbers, Line Up!

 Кожен учень класу отримує картку з числівником від 1 до 0. Учитель називає номер, наприклад: 570. Учні, які мають цифри 5,7,0, виходять уперед і показують число. Надалі числа можна  ускладнювати.

 

   Do it!

 На столі вчителя розкладені різні предмети. До дошки викликають двох учнів. Вчитель дає їм розпорядження, які стосуються предметів, які знаходяться на столі.

 Наприклад: Візьми синю ручку! Поклади червону ручку в пенал! Дай мені книгу!

 

   Blind Man

 Усі учні, взявшись за руки, утворюють коло. Одному з учнів зав’язують очі, і він стає у центр кола. Він повільно лічить від 1 до 10, а учні в цей час рухаються по колу. Після того, як ведучий скаже «10», всі зупиняються. Ведучий із зав’язаними  очима підходить до будь-кого з учнів і запитує його англійською мовою різні питання, крім “What is your name?”. По голосу він має здогадатися, з ким розмовляє, і назвати його ім’я.

   

Gossip

 Учні сідають або стають у ряд. Гравця, що знаходиться скраю, обирають ведучим. Він шепоче на вухо своєму сусідові яке-небудь речення. Другий учень шепоче його наступному і т.д. Потім кожен гравець, починаючи з останнього у ряду, називає це речення вголос.

 

Running dictation

 

Клас ділиться на команди. На дошці кріпиться листок із реченнями або словами. Один учень кожної команди швидко іде до дошки, запам’ятовує речення, повертається до команди та диктує це речення. (Бігати не дозволяється!). Потім інший учень має чергу і так далі. Перша команда, яка зібрала всі речення і записала їх правильно виграє.

 

   Let's colour the baloons

Учням пропонують  розфарбувати повітряні кульки за вказівками вчителя. Потім потрібно правильно назвати колір кожної кульки. Виграє той, хто правильно назве всі кольори.

 Наприклад: Number 1. It is red.

     Number 2.It is blue. І.т.д.

 

   Simon Says

Вчитель віддає команди. Якщо перед командою вчитель каже «Simon Says», то учні виконують команду. Якщо команда віддана без слів “Simon Says”, учні повинні залишатися нерухомо на місці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ НАВИЧОК

 

    Greeting

Учні стають у коло. Вчитель починає гру: вітається до одного з учнів: Hello,Max!”, водночас кидаючи йому м’яча. Учень повинен спіймати м’яча  і відповісти на привітання. Якщо учень упустить м’яч , вчитель каже йому: Goodbye!”.  Учень відповідає вчителеві: Goodbye!” і повертається спиною до кола. Цей учень залишається поза грою доти, доки інший учень не впустить м’яч. Тоді другий учень вибуває з гри, а перший повертається. Таким чином, тільки один учень не бере участі в грі.

 

   Hot potato

Учні сідають у коло. Вчитель тримає м’яч і вимовляє фразу: Hello! I am+ name. Тоді м’яч передається учнями один одному по колу  до тих пір, доки вчитель не скаже: Stop!” . Той учень, у котрого опиниться м’яч, повинен встати і назвати себе, кажучи: Hello! I am + name. Гра триває до тих пір, поки усі учні не назвуть себе.

 

   Greeting chain

Діти стають у коло. Вчитель тримає м’яча, вітається, називає своє ім’я, запитує учня поряд його ім’я і передає йому м’яча. Учень вітається, називає своє ім’я  і запитує наступного учня його ім’я. Так м’яч передається по колу доти, поки не дійде до вчителя знову. Ланцюжок- вітання починає і закінчує вчитель.

 

 What can you see?

 Підготувати картку з невеликим отвором посередині. Накрити цією карткою картинку із зображенням вивченої раніше лексичної одиниці. Вчитель пересуває отвір по картинці, надаючи учням можливість відповісти на запитання: “What is it?”, “What colour is the…?”, “Where is the…?”.

 

 Ask your friend

 Попросіть товариша зробити те, про що я прошу вас. Наприклад: Give me the book.

 P1 (звертаючись до товариша) : Give me the book, please.

 

    Ask me

 На столі у вчителя багато іграшок або інших предметів по темі, яка вивчається. Вчитель говорить, що учні повинні попросити їх англійською мовою.

 Наприклад:

P1: Give me a ball.

T: Here you are.

P1: Thank you.

Good Morning, Michael

Один із учнів класу виходить до столу вчителя і стає спиною до класу. Вчитель показує на одного з учнів за партою, який говорить: « Good Morning, Michael». Учень, який стоїть біля столу, повинен здогадатися по голосу, з ким він говорить, і відповісти: “Good Morning,Nick”.  Залежно від рівня підготовки учнів можна тренувати наступні мовленнєві навички та зразки: Good afternoon! Good night! How are you? Good bye! І т.д.

 

  A Birthday Party

Учитель обирає ведучого і говорить: “Olenka is nine today. Children, let us have a birthday party. Get your presents ready”. Учні беруть іграшки і по черзі вітають Оленку.

P: Good morning, Olenka! I wish you many happy returns of the day.

L: Good morning, Pete!

P: How old are you today?

L: I am nine.

P: Here is my present for you.

L: Thank you.

Після того, як усі діти привітають Оленку, вчитель запитує:“What presents have you?”

 Ведуча називає англійською мовою всі Оленчині іграшки.

 

Invitation (Lets go to…)

 Хтось з учнів виходить з класу, решта домовляється, куди б вони хотіли б піти. Перший учень повертається до класу. Він повинен у формі запрошень здогадатися про це місце. Відбувається така розмова:

P1: Let’s go to the yard.

P2: Thank you, I don’t want.

P1: Let’s go to the cinema.

P3: I am not well.

P1: Let’s go to the playground.

P4: I am sorry, I can’t.

P1: Let’s go to my friend’s birthday party.

P5: Oh, with pleasure.

 

ЛЕКСИЧНІ ІГРИ

   Good memory

Клас ділиться на групи по 3-4 учня. На дошці вчитель пише приблизно 15 слів на тему, яка вивчається. Учням дається час запам’ятати ці слова, після чого учитель зтирає слова з дошки. Завдання учнів записати якомога більше слів, які вони запам’ятали. Група, яка записала найбільше слів і зробила найменше помилок, виграє.

 

 

Call a word

Для цієї гри потрібні стільці, музика і картки із словами, які ви б хотіли повторити із своїми учнями. Стільці ставляться в коло сидінням вперед. Картки прикріплюються до спинок стільців. Учитель вмикає музику, учні ходять навколо стільців, а коли музика зупиняється, сідають на найближчий стілець. Учні повинні назвати слово на спинці стільця.

 

Walking game

Для цієї гри потрібні шість карток на тему, яка вивчається, та кубик. Картки кріпляться на дошку малюнком донизу. Кожному малюнку дається номер: від 1 до 6. Учні по черзі кидають кубик. Потрібно назвати слово, яке знаходиться під тим номером, який випав на кубику. Якщо слово названо вірно, картку можна перевернути, якщо учень помиляється, то картка залишається закритою.

 

  Find the picture

В цю гру  можна грати командами. Учитель пише на дошці слова на задану тему і кріпить малюнки до цих слів у довільному порядку. Учитель вимовляє слово, двоє учнів з команди повинні підібрати малюнок до цього слова і з’єднати їх. Потім завдання виконують гравці з іншої команди.

 

    

  Who is in the trap

Учитель показує дітям малюнок, називає слово до цього малюнка та передає картку першому учневі. Цей учень теж називає слово і передає його наступному учневі. Учитель тим часом називає і передає першому учневі наступну картку і так далі, поки всі картки «гуляють» по класу. Через деякий час учитель каже «Стоп!». Учні, у яких в руках залишаються картки, повинні встати та назвати, які слова зображені в них на малюнках. Потім гра продовжується.

 

  Find a word

Учитель ділить дошку на дві частини і пиши однакові слова на обох сторонах, але в довільному порядку. Клас ділиться на дві команди. Учитель показує картку з зображенням одного з слів, а по одному учню з команди повинні знайти це слово на дошці та обвести його. Той, хто виконав завдання швидше, виграє 1 бал для своєї команди.

 

 

   Do  you believe me

Учитель просить учнів стати біля своїх парт. Потім учитель підіймає картку із словом на задану тему. Якщо слово співпадає із малюнком, учні повинні стрибнути, якщо ні, учні повинні стояти рівно.

 

   

   A very long sentence

Учні стають в лінію. Учитель дає кожному учню картку за темою, яка вивчається. Перший учень доповідає: Ive got a ...” і називає слово, що зображене у нього на малюнку. Наступний учень вимовляє те ж саме речення і додає до нього своє слово. Гра продовжується доки останній учень назве всі слова в рядку.

 

   Prepare your bag

У грі бере участь увесь клас. Учні виходять до дошки за ба­жанням. Учитель. Допоможіть Буратіно скласти портфель. Учень бере предмети, що знаходяться на столі, складає їх у портфель, називаючи кожен. This is a book. This is a pen. This is a ruler.

 

    

   Let’s decorate the Christmas Tree 

Учні малюють новорічну-ялинку та прикрашають її різними іграшками. Потім потрібно, щоб учні назвали ці іграшки та їх ко­лір. Виграє той, хто більше назве іграшок.

 

 

   Yes/No game

Учень виходить із класу. Діти загадують предмет. Учень входить до класу і запитує: „Is it a book?" (Це книга?). Клас хором відповідає: „Yes (no). It's (not) a book" (так або ні). Учню дозволяють поставити не більше трьох запитань. Якщо після третього запитання він не вгадав предмет, діти називають його хором.

 

 

  In the shop

На  столі  розкладені  малюнки  із  зображенням  фруктів, овочів  та  інших продуктів. Учні  по  черзі  стають  біля  столу  в  ролі  «продавця», решта – «покупці». Гра  відбувається  у  формі  діалогу:

-         Good morning!

-         Good morning!

-         Can I have  a plum?

-         Here you are!

-         Thank you.

-         You are welcome.

-         Good-bye!

 

 

   One Step- one word

Ведучий  розкладає  на  столі  картки  зворотною  стороною  до  гори. На них написано: animals, food, furniture, numbers, colours, school, house, transport, sport.

  Один з учасників витягає картку і починає робити кроки, називаючи, наприклад,тварин, якщо йому дісталася ця картка. Якщо  запас  слів  гравця  вичерпався, а хтось інший знає ще якісь слова, він може спробувати зробити більше кроків.  

 

 

   "What is missing" 

На дошці розвішуються картки із словами, діти їх називають. Вчитель дає команду: "Close your eyes!" і прибирає 1-2 картки. Потім дає команду: "Open your eyes!" і ставить питання: "What is missing?" Діти згадують зниклі слова.

 

 

 

"Lets change!"

Діти сідають в коло і перед кожним з них кладеться картка із словом (одяг/їжа). Вчитель пропонує дітям назвати свої картки: "What are you wearing?" і діти по колу – по черзі відповідають на питання. Потім вчитель називає гравців по парах і пропонує їм помінятися місцями: "Lena and Dima, change your places! Sergey and Sveta, change your places!" Після цього вчитель знову пропонує дітям назвати свої картки.

Colours

Клас ділиться на дві команди. Вчитель називає колір англійською мовою. Учні піднімають і показують картку або предмет відповідного кольору. Якщо хтось із гравців помилився, його команда одержує «-». Перемагає та команда, у якої менше мінусів.

 

 

   Racing game

Учитель поділяє клас на дві команди. На двох партах у кінці класної кімнати розкладує предмети: декілька ручок, олівців, книг  та інші. Можна по тій темі, яка вивчається. Потім вчитель називає слово, а представники команд повинні швидко принести їх на старт. Перемагає команда, яка швидко і правильно впорається з завданням.

 

 

   Lets play with a ball.

 Учитель по черзі кидає учням м’яч  і називає  слова по темі англійською мовою. Учні повинні впіймати м’яч, якщо слово відноситься до теми , яка вивчається, та відбити, якщо слово теми не стосується.

 

 

   Bring me quickly

Учитель поділяє клас на дві команди. У класній кімнаті розкладаються різні предмети (зображення предметів), назви яких учні знають. Учитель викликає по черзі з кожної команди по одному учню і просить принести один із цих предметів (зображень). Наприклад:

 

T: Bring me a pen! Bring me a book!

Правильне виконання завдання приносить команді один бал. Виграє команда, яка отримає більше балів.


           ГРАМАТИЧНІ  ІГРИ

 

  To be

Учні  стають у коло. Учитель кидає м’яча одному із учнів і називає особовий займенник. Учень, який ловить м’яча, повинен назвати форму дієслова «to be», що узгоджується з цим займенником. Потім цей учень кидає м’яча іншому учню, називаючи особовий займенник. Той, хто допускає помилку, виходить із кола. Виграє той, хто не помилився жодного разу.

 

  Who has the best memory?

Учням роздають іграшки. Вчитель пропонує дітям уважно подивитись і запам’ятати , у кого яка іграшка. Потім він збирає їх і по одній показує гравцям, запитуючи: “Whose toy is it?” Відповідає той, хто перший підняв руку: “This is Anns toy”. Перемагає гравець, який дав найбільше правильних відповідей.

 

  Memory game

На столі вчителя є велика кількість предметів. Один з учнів виходить до столу, йому пропонують уважно розглянути і запам’ятати їх. Потім учень повертається спиною до столу і на питання вчителя: “What is there on the table?” починає перелічувати, що є на столі: “There is a ball on the table. There is a book on the table”. І т.д.

 

  To be

Учні загадують професії. Вчитель запитує одного з учнів про професію іншого учня. Відбувається такий діалог:

T: What is Nick?

P1: He is a doctor.

P2: Wrong. I’m not a doctor.

P1: What are you?

P2: I’m a farmer.

 

  What can you do?

Клас ділять на дві команди. Одна команда задумує будь-яке речення з дієсловом can (наприклад: We can run”). Гравці іншої команди повинні відгадати це речення, ставлячи запитання: “Can you jump?”, “Can you dance?”  тощо. На ці запитання перша команда відповідає:  No, we cant” “Yes, we can”.

Якщо речення відгадано, команди міняються місцями.

 

  Have you…?

На столі вчителя розкладені іграшки (перед грою варто повторити слова по темі). Учні відвертаються, а ведучий бере будь-яку іграшку і ховає за спину. Учні повертаються і ставлять запитання: Have you got a…? Хто відгадає, той і стає ведучим.

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      Список використаної літератури.

  1. Павлюк А.В. 200 ігор на уроці англійської мови. ― Тернопіль «Мандрівець», 2003.
  2. Стом О.Ю., Рудь С.В. Навчальні ігри в початковій і середній школі. ― Харків Видавнича група «Основа», 2010.
  3. Климишина Н.А. Усі уроки англійської мови. Перший клас.― Харків Видавнича група «Основа», 2012.
  4. Інтернет –ресурси.
  5. Стронін М.Ф. Навчальні ігри на уроках англійської мови. М.: Просвіта, 1981.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для нотаток.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

D:\Все для Фотошопа\Заготовки\a5fd0bb15c92.png

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кисельова Валерія Олегівна
    Чудові, та найголовніше свіжі ідеї. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Chyrkova Alla Ivanivna
    Дякую за цікавий матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
8 квітня 2018
Переглядів
30322
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку