Методична рекомендації щодо організації літнього мовного табору в школі

Про матеріал
До уваги представлено авторський проект ''Amazing Trip" літнього мовного табору, де поєднано вивчення мови з подорожами по Україні
Перегляд файлу

Літня школа з англійської мови

Проектна робота

Середній рівень:

А2 (Pre-Intermediate)

6-7 класи

Тема проекту

Amazing trips

 

Неймовірні подорожі

 

Опис проекту та організаційні рекомендації

Тема проекту: Amazing trips  

Мета проекту:

                        1. Активізація знань  з теми.

                        2. Поглиблення знань учнів з поданої теми.

                        3. Удосконалення пошукових та дослідницьких умінь та навичок учнів (самостійно знаходити потрібну інформацію, опрацьовувати та аналізувати її).

                        4. Забезпечення практики усного мовлення.

                        5. Розвиток навичок письма.

                        6. Активізація навичок індивідуальної роботи, роботи в парах та малих групах.

 

Загальні рекомендації щодо проведення проектної роботи:

                        1. Основна функція викладача – управління проектом. Ви повинні визначити очікуваний результат від самого початку проекту, пересвідчитися, що учні розуміють завдання, та визначити віхи, або проміжні дедлайни, проекту.

                        2. Важливо обрати проект, який ваші учні зможуть реалізувати з огляду на рівень їхньої мовної підготовки, часові обмеження та очікуваний результат.

                        3. Ретельно продумайте та забезпечте матеріали, які знадобляться вам та вашим учням для реалізації проекту.

                        4. Залучіть кожного учня, призначивши йому/їй окрему роль.

                        5. Завжди надавайте учням вибір щодо шляхів реалізації проекту, але регулярно перевіряйте, чи учні рухаються у правильному напрямі.

                        6. Усю роботу виконують учні, а вчитель лише спрямовує їх до кінцевої мети. 

Amazing trips

Кінцевий результат: відвідування міста Львів, створення постера формату А1(ватман),вивчення пісні, створення відеофільму англійською мовою «Екскурсія містом», захист проектів

 


 


 

 

Організація роботи

      Іетап

Учні працюють у групах по 3-4 людини. Вони обирають одне місто в Україні і пишуть про нього таку інформацію:

  історія назви

  визначні місця

  географічне розташування

  видатні люди, які народилися або живуть у місті

 

Для виконання завдання учні використовують мережу інтернет.

 

ІІ етап

Перегляд відеофільму та виконання завдань у групах:

  випишіть числа, власні назви, прикметники,які почули

  складіть план до відео

  задайте 10 питань до фільму

  створіть тестові завдання для своїх опонентів

  складіть інтерв’ю

 

ІІІ подорож до Львова

 

 

1.Створення щоденника (під час подорожі, потягом 24 години, учні працювали в групах та виконували завдання , за виконання яких, отримували ігрову оцінку «смайлик».Всі свої результати учні занотовували в щоденник

https://www.youtube.com/watch?v=misxOWzyT90

Також під час подорожі учні вивчали слова

2. Подорож містом

Під час екскурсії учні знімали відео фрагменти для відеофільму  «Welcome to Lviv», де власне, виступали у ролі екскурсоводів.

Кожного вечора, після насиченого дня, наша команда ділилась враженнями у конференц-залі, намагаючись спілкуватись виключно англійською.

3. Під час подорожі додому учні працювали над оформленням щоденника.

 

                           IV етап

Захист проектів

Під час захисту учні презентували постер, відеофільм з фотографій та відео фрагментів , а також листи написані друзям вечорами у Львові.

 

Таким чином, ми досягли основної мети: формувати комунікативні навички школярів з іноземної мови у неформальній атмосфері у межах та поза межами школи.
 

                             

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Рева Вікторія
Додано
28 жовтня 2020
Переглядів
336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку