Методична розробка "Діагностика стану мовлення учня з ураженою слуховою функцією"

Про матеріал
Поетапне визначення стану мовлення учня з ураженою слуховою функцією. Матеріал для медико-педагогічного консиліуму.
Перегляд файлу

Діагностика  мовленнєвої компетенції  дітей  з  ураженою  слуховою  функцією.

1.Параметри обстеження навичок  усного  мовлення.

Параметри обстеження

Навички  та  уміння

1.

Аудіювання (слухання та розуміння прослуханого). Читання з губ.

Здатність учня сприймати на слух незнайоме за змістом висловлювання після одного прослуховування: 5 кл. – 6? з 4 вар. відповідей; 6-12кл. – 12? з 4 вар. відповідей.

2.

Читання вголос.

Читання з достатньою швидкістю, злито, відповідно до орфоепічних норм. Рівень усвідомлення прочитаного.

3.

Читання мовчки

5кл.- 6? За текстом з 4вар.відповідей.

6-12кл.- 12? з 4 вар. відповідей.

4.

Лексичне значення слів і доречне їх використання у мовленні. Пряме і переносне значення слів.

Рівень запасу активного словника та вміння його використовувати у даному контексті.

5.

Конструювання мовленнєвих одиниць знайомих синтаксичних конструкцій.

Уміння грамотно будувати власні висловлювання із 3-6 речень різної складності.

6.

Усне діалогічне мовлення.

Уміння та навички складати питання і відповіді до діалогу на задану тему.

7.

Робота з текстом.

 

Уміння виділяти тему та головну думку тексту.

 

2.Параметри обстеження навичок писемного мовлення.

Параметри обстеження

Навички  та  уміння

1.

Рівень сформованості навичок письма.

Уміння  та  навички дотримання норм орфографії, каліграфії, культури ведення зошита і швидкості письма.(5кл.)

2.

Будова слова, правила переносу слів.

Уміння виділяти значущі частини  слова. Уміння ділити слова на слоги для переносу.

3.

Граматичні категорії різних частин мови.

Уміння виконувати морфологічний розбір слів різних частин мови.

4.

Узгодження слів по родам, числам і відмінкам. Складання  словосполучень з різними  видами зв’язку.

Уміння і навички складати словосполучення з різними видами зв’язку з урахуванням морфологічних категорій різних частин мови.

5.

Складання речень з прямою мовою та звертанням.

Уміння відтворювати та складати самостійно речення з прямою мовою та звертанням.

6.

Складання простих речень з різною метою висловлювання та ускладнених однорідними членами речення.

Уміння  та павички складати прості речення за  зразком, або за схемою та самостійно.

7.

Складання складних речень з різними видами зв’язку.

Уміння  та павички складати складні речення за  зразком, або за схемою та самостійно. Складання схем до складних речень.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Камерле Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
21 квітня 2021
Переглядів
567
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку