ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КЗ «МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ ЗА МІСЦЕМ МЕШКАННЯ»ONLINE КОНКУРС - МАРАФОН «Dancing at home»( в умовах карантину)керівник хореографічного колективу «БАРВИ» Золотухіна Н. В. Центру дитячо-юнацької творчості «Західний»Маріуполь - 2020
Завдання4 Дати можливість продемонструвати досягнення, беручи участь у online конкурсі - марафоні 1 Забезпечити комфортний психологічно- емоційний стан перебування дітей під час карантину2 Зацікавити дітей роботою у новому форматі Мотивувати вихованців працювати творчо, дотримуючись вимог освітнього процесу
Здоров’я й правильний розвиток дитини залежать і від створеного для неї оптимального рухового режиму. В наш час у дітей значно знижена рухова активність. У дітей часто можна зустріти відхилення від правильної постави, що характеризується викривленням хребта. Особливе значення для формування правильної постави має рівномірний розвиток всіх груп м’язів, а також вміння керувати рухами всіх частин тіла. Дитина, яка має той чи інший недолік в поставі, за вимогою або за власним бажанням може прийняти правильну поставу та зберігати її на деякий час, шляхом напруження м’язів. Ця властивість приймати позу, що відповідає правильній поставі, і повинна бути в основі роботи по виправленню дефектів опорно-рухової системи організму дитини. Необхідно виховати звичку завжди триматися виправленим, з припіднятою головою, розгорнутими плечима та підтягнутим животом. Досягти цього допомагають регулярні хореографічні заняття, вправи класичного екзерсису, стройові вправи, вправи на рівновагу, вправи партерної гімнастики та інші.
На заняття хореографічних гуртків заладів позашкільної освсіти приходять діти з різними фізичними даними: у когось добре розвинутий гомілковостопний суглоб, гарний «підйом», великий крок, але слабка спина, в іншого довгий ахіловий сухожилок, але важкий стрибок і т.п. Деякі діти взагалі з фізичними відхиленнями, які прийшли на гурток за порадою лікарів і для яких потрібні окремий підхід, вправи, програми. Введення партерної гімнастики в систему хореографічних занять сприятиме досягненню головної мети всього навчально-виховного процесу гуртка – формуванню творчої гармонійно-розвиненої особистості майбутнього танцівника.
Розвиток вихованців хореографічних гуртків орієнтований на підготовку до майбутньої професійної хореографічної діяльності, що передбачає вільне володіння своїм тілом, координацію поз, розвинену моторику, граціозне виконання та амплітуду рухів. Досягнення необхідного рівня оволодіння техніки танцю потребує високої працездатності, наполегливості, а, головне, усвідомленого виконання рухів. Поступова систематична робота, самоконтроль, дисципліна, максимальна фізична та емоційна віддача, артистизм, цілеспрямованість, бажання розвинути особисті природні дані, прагнення фізичної довершеності, постійного удосконалення своїх можливостей – саме ці якості я вважаю головними складовими успіху своїх вихованців в опануванні ними хореографічного мистецтва.