БЕРДЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТ. № 9 БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Методична розробка педагогічної ради
«Технологія мікронавчання - вимога часу»
Автор. Людмила Романова- заступник директора
вища категорія
звання «вчитель методист»
Методична розробка містить нестандартну модель проведення педагогічної ради у вигляді онлайн тренінгу, використовуючи технологію мікронавчання. Такий формат подачі матеріалу по-перше, допоможе педагогічній спільноті закладу одночасно ознайомитись з теоретичним матеріалом щодо технології. По-друге, дозволить безпосередньо відчути на практиці ефективність застосування технології та оцінити її дієвість у реальних умовах. Орієнтовна тривалість 45 хв.
Хід он-лайн тренінгу.
Теоретичний блок №1 «Вступ» (ведучий/ча)
Сучасні учні прагнуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Один із способів задовольнити ці потреби- запровадити мікронавчання, яке стало популярним освітнім трендом після широкого впровадження онлайн навчання по всьому світу. Технологія мікронавчання це - елемент змішаного навчання і передбачає підготовку матеріалів для асинхронного та синхронного уроків.
Технологія передбачає:
-Трансформацію традиційних форм навчання.
-Адаптацію навчальних матеріалів до особливостей сприйняття сучасних дітей.
-Розглядається, як ефективна форма навчання впродовж життя.
-Вимагає візуалізації кожного етапу (кроку).
-Навчальна сесія під керівництвом наставника може тривати більше 20 хвилин.
-Тривалість самостійного вивчення навчального матеріалу має коливатися від 5 до 10 хвилин.
1.1. Вікторина на сервісі Wordwall до 1 теоретичного блоку (беруть участь усі учасники заходу) https://wordwall.net/uk/resource/73558260
Теоретичний блок №2 «Принципи мікронавчання» (ведучий/ча пояснює кожен принцип, окрім «конкретність» та «легкодоступність», визначення яким учасники заходу спробують дати самостійно)
2.2. Інтерактивна вправа «Знайди пару» до 2 теоретичного блоку (беруть участь усі учасники заходу) https://learningapps.org/watch?v=p1yi7ownk24
Перед подачею третього блоку, а саме, переглядом відеоролика, який виконаний за допомогою методу скрайбінг, ведучий/ча пропонує «Мозковий штурм» - роздивіться уважно малюнок. Подумайте, що можна додати до блоку "Теорія" та блоку "Практика"?
Теоретичний блок №3 «Дизайн мікроуроку». Ведучий/ча пропонує мальовану невигадану історію про те, чим наповнити урок за технологією мікронавчання - Дизайн уроку.mov - Google Диск
3.1 Завдання до теоретичного блоку № 3 - «Оберіть "інструменти", які можна використовувати під час створення мікроуроку» (вчителі відмічають правильні
«інструменти»)
4.Підведення підсумків.
4.1. Ведучий/ча: мікронавчання корисне для засвоєння нових знань. Недостатньо скоротити теми чи поділити їх на 10-15-хвилинні частини. Повноцінне мікронавчання потребує розробки спеціальної програми. Вимагає особливого оформлення мікроуроку. Мікронавчання є лише елементом змішаного навчання і має доцільно впроваджуватись у навчальний процес.
4.2 Ведучий/ча за допомогою онлайнового сервісу «Ментіметр» проводить опитування. Учасникам заходу пропонується одним словом описати технологію мікронавчання.
Дякую за увагу!