Методична розробка педагогічної ради на тему «Технологія мікронавчання - вимога часу»

Про матеріал
Методична розробка містить нестандартну модель проведення педагогічної ради у вигляді онлайн тренінгу, використовуючи технологію мікронавчання. Орієнтовна тривалість 45 хв.
Перегляд файлу

imageimageБЕРДЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТ. № 9               БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Методична розробка педагогічної ради

«Технологія мікронавчання - вимога часу»

Автор. Людмила Романова- заступник директора      

вища категорія                         

звання «вчитель методист»

 

      Методична розробка містить нестандартну модель проведення педагогічної ради у вигляді онлайн тренінгу, використовуючи технологію мікронавчання.  Такий формат подачі матеріалу по-перше, допоможе педагогічній спільноті закладу одночасно ознайомитись з теоретичним матеріалом щодо технології.  По-друге, дозволить безпосередньо відчути на практиці ефективність застосування технології та оцінити її дієвість у реальних умовах. Орієнтовна тривалість 45 хв.

 Хід он-лайн тренінгу.

Теоретичний блок №1 «Вступ» (ведучий/ча)

   Сучасні учні прагнуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Один із способів задовольнити ці потреби- запровадити мікронавчання, яке стало популярним освітнім трендом після широкого впровадження онлайн навчання по всьому світу. Технологія мікронавчання це - елемент змішаного навчання і передбачає підготовку матеріалів для асинхронного та синхронного уроків. 

Технологія передбачає:

-Трансформацію традиційних форм навчання.

-Адаптацію навчальних матеріалів до особливостей сприйняття сучасних дітей.

-Розглядається, як ефективна форма навчання впродовж життя.

-Вимагає візуалізації кожного етапу (кроку).  

-Навчальна сесія під керівництвом наставника може тривати більше 20 хвилин.  

-Тривалість самостійного вивчення навчального матеріалу має коливатися від 5 до 10 хвилин.

1.1. Вікторина на сервісі Wordwall  до 1 теоретичного блоку (беруть участь усі учасники заходу https://wordwall.net/uk/resource/73558260

 

 

Теоретичний блок №2 «Принципи мікронавчання» (ведучий/ча пояснює кожен принцип, окрім «конкретність» та «легкодоступність», визначення яким учасники заходу спробують дати самостійно)   

image

 

2.2. Інтерактивна вправа «Знайди пару» до 2 теоретичного блоку (беруть участь усі учасники заходу  https://learningapps.org/watch?v=p1yi7ownk24

Перед подачею третього блоку, а саме, переглядом відеоролика, який виконаний за допомогою методу скрайбінг, ведучий/ча пропонує «Мозковий штурм» - роздивіться уважно малюнок. Подумайте, що можна додати до блоку "Теорія" та блоку "Практика"?

image 

Теоретичний блок №3 «Дизайн мікроуроку». Ведучий/ча пропонує мальовану невигадану історію про те, чим наповнити урок за технологією мікронавчання -   Дизайн уроку.mov - Google Диск

3.1 Завдання до теоретичного блоку № 3 - «Оберіть "інструменти", які можна використовувати під час створення мікроуроку» (вчителі відмічають правильні

«інструменти»)

image

 

4.Підведення підсумків.

4.1. Ведучий/ча: мікронавчання корисне для засвоєння нових знань. Недостатньо скоротити теми чи поділити їх на 10-15-хвилинні частини. Повноцінне мікронавчання потребує розробки спеціальної програми. Вимагає особливого оформлення мікроуроку. Мікронавчання є лише елементом змішаного навчання і має доцільно впроваджуватись у навчальний процес. 

4.2 Ведучий/ча за допомогою онлайнового сервісу «Ментіметр» проводить опитування. Учасникам заходу пропонується одним словом описати технологію мікронавчання. 

image

 

Дякую за увагу!

 

pdf
Додано
22 травня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку