Методична розробка плану уроку на тему: "Обробка окремих деталей і вузлів. Вправи з обробки накладної кишені без підкладки."

Про матеріал

Методична розробка плану уроку на тему: "Обробка окремих деталей і вузлів. Вправи з обробки накладної кишені без підкладки." на допомогу майстру виробничого навчання ПТНЗ чи вчителю трудового навчання

Перегляд файлу

 

План уроку

 

Тема програми: Обробка окремих деталей і вузлів.

Тема уроку: Вправи з обробки накладної кишені без підкладки.

Мета уроку: а) навчальна: Навчити учнів технологічно правильно з дотриманням технічних умов та технологічної послідовності виконувати вправи з обробки накладної кишені без підкладки;     б) розвиваюча: розвивати в учнів творчий підхід до роботи, відчуття стилю і гармонії в одязі;                                               

                            в) виховна: виховувати почуття відповідальності та інтересу до обраної професії, самостійності виконання технологічних операцій при обробці вузлів виробу.

Тип уроку: урок формування початкових умінь.

Вид уроку: імітаційний тренінг, самостійна практична робота.

Дидактичне забезпечення: взірці, плакати, інструкційні карти.

Матеріально-технічне забезпечення: універсальні машини 1022-М кл. ОЗЛМ, VAMATA, спеціальні машини 51-А кл. ПМЗ, праски, парогенератор.

Інструменти: голки, наперсток, сантиметрова стрічка, крейда, лінійка.

Технічне забезпечення: комп’ютер.

Між предметні зв’язки: технологія виробів: тема „Машинні роботи”, „Ручні роботи”;

                            Основи охорони праці: тема „Основи безпеки праці”;

                            Обладнання: тема „Загальна характеристика машин човникового стібка”.

Методи навчання: Інтерактивна вправа з використанням методу „Прес”; Особистий показ майстром прийомів виконання робіт; Мультимедійна презентація „Обробка накладної кишені без підкладки”.

Перелік навчально-виробничих робіт:

  • заготовка деталей накладної кишені;
  • обробка верхнього зрізу кишені;
  • обробка нижнього зрізу кишені;
  • обробка бокових зрізів;
  • ВТО готової кишені;
  • зєднання  кишені з пілочкою.

Література: Є.Я. Борецька, П.М. Малюга „Технологія виготовлення легкого жіночого та дитячого одягу”, Н.В. Батраченко, В.П. Головінов, Н.М. Каменєва „Технологія виготовлення жіночого одягу”.

Методична мета: Активізація пізнавальної діяльності учнів в процесі освоєння технологічного процесу виготовлення одягу.

Хід уроку

 

І. Організаційна частина – 3 хв.

  • перевірка явки учнів на уроках;
  • рапорт чергового по готовність групи та обладнання до заняття.

ІІ. Вступний інструктаж – 47 хв

  1. Актуалізація знань:
  • повідомлення теми і програми уроку. Обробка накладної кишені без підкладки;
  • цільова установка уроку: Кваліфікований робітник кравецької справи повинен вміти технологічно правильно і якісно виготовляти швейні вироби. На сьогоднішньому уроці ми розглянемо технологічну послідовність виконання окремого вузла виробу;
  • перевірка опорних знань учнів (20 хв.)

Повторення пройденого матеріалу проведемо в такій послідовності:

Практичні завдання:

  1. Використовуючи лекало викроїти хлястик і зметати його – 5 хв (1 учень)
  2. Намітити виточки за допомогою лекала і зметати їх – 7 хв (1 учень)

Тестове письмове завдання (текстове) – 5 хв. (1 учень)

Завдання біля дошки:

  • за даними взірцями кокеток підібрати оздоблення, обґрунтувати свій вибір – 7 хв. (1 учень)

Обираю асистента для контролю за часом виконання практичних та письмових робіт.

Усне опитування:

 Усне опитування проведемо використовуючи інтерактивну технологію – метод „Прес”. Учнів об’єдную в дві підгрупи. Визначаю 4 вимоги  методу „Прес”, яких повинні дотримуватися учні при відповідях.

Запитання для учнів:

……………..

 

Фронтальне опитування з безпеки праці (ручні, машинні роботи)

  • підведення підсумків опитування учнів
  1. Викладення нового матеріалу – 20 хв

Оголошую тему уроку та мотивацію до її вивчення : Вправи з обробки накладної кишені без підкладки.

План висвітлення нового матеріалу:

  • заготовка деталей накладної кишені;
  • обробка верхнього зрізу кишені;
  • обробка нижнього зрізу кишені;
  • обробка бокових зрізів;
  • ВТО готової кишені;
  • зєднання  кишені з пілочкою.

Для більш ефективного та продуктивного засвоєння учнями теми пропоную переглянути мультимедійну презентацію на тему: Обробка накладної кишені та зєднання її з пілочкою. Після презентації здійснюю особистий показ виконання трудових операцій.

  1. Закріплення нового матеріалу – 5 хв.

Закріплення проведемо у формі гри – „перевір себе”.

Завдання:

  • скласти послідовність обробки накладної кишені (робота біля дошки);
  • назвати терміни технологічних операцій, які використовуються при виготовленні накладної кишені.

Підсумки вступного інструктажу.

Отже, сьогодні на уроці ми розглянули послідовність обробки накладної кишені та з’єднання її з пілочкою. В своїй роботі ви повинні дотримуватися технічних умов при виконанні даних операцій, що вплине на якість виготовлення виробу.

ІІІ. Поточний інструктаж.

Видача завдання для самостійної роботи:

  • заготовка деталей накладної кишені;
  • обробка верхнього зрізу кишені;
  • обробка нижнього зрізу кишені;
  • обробка бокових зрізів;
  • ВТО готової кишені;
  • зєднання  кишені з пілочкою.

Повідомлення критеріїв оцінювання.

Самостійна робота учнів.

Цільові обходи майстром робочих місць з метою:

  • перевірка дотримання технологічної послідовності;
  • перевірка якості робіт;
  • перевірка правил безпеки праці при виконанні самостійної роботи;
  • перевірка організації робочого місця;
  • допомога учням при виконанні роботи.

IV. Заключний інструктаж – 15 хв.

  • підсумки роботи за день;
  • виявлення типових помилок;
  • виставлення та мотивація оцінок;
  • видача домашнього завдання: виконати обробку накладної кишені з пришивною планкою;
  • прибирання робочих місць.

 

 

 

doc
Додано
11 грудня 2019
Переглядів
1108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку