Методична розробка семінару педагогічна студія" Тобі, Україно моя, і перший мій подих, і подих останній тобі

Про матеріал

Методична розробка у межах районного семінару -педагогічна студія для вчителів української мови та літератури на тему ”Національно - патріотичне виховання учнів у сучасному освітньому просторі”.

Перегляд файлу

Методична розробка у межах районного семінару  -педагогічна студія для вчителів української мови та літератури на тему ”Національно - патріотичне виховання учнів у сучасному освітньому просторі”.

 

Мета :ознайомитись із системою роботи вчителів-словесників  на уроках української мови й літератури та в позаурочний час; спрямувати  роботу філологів навчальних закладів району на реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання учнів.

Хід семінару

На фоні музичного запису  звучить розповідь(слайд01)

Ведуча І. Доброго дня! Шановні однодумці, поважні гості ! Нам дуже приємно вас бачити,саме в осінню пору,бо осінь – прекрасна і чудова пора. Відлітають у вирій журавлині ключі. У прощальному танку кружляє багряне листя, облітаючи з дерев. Ніжні промені останнього тепла зігрівають нас.

 

C:\Users\Діна\Фото семінар\image (3).jpgВедуча ІІ. Але осінь — це ще й короткі дні, часті дощі, сирість і сльота. І як приємно в  осінній день, сидячи в дружньому колі ,поговорити про найважливіше у житті кожної людини – про сім’ю, про родину, і ,звичайно , про нашу мову.Саме дружні, згуртовані дії приносять нам бажаний результат. Тільки разом можна подолати усі труднощі. Недарма говорять: «Без мови рідної ,юначе, й нороду нашого нема»

C:\Users\Діна\Фото семінар\image (4).jpgГімн України (слайд 02)

Ведуча І.Гімн  України створив нам  неповторну ауру добра, братерства і єдності .

Ви згодні зі мною?(звертається до гостей)

Ведуча ІІ. Отже , шановні гості, пропонуємо Вам  прийняти  участь у методичній мозаїці з національно-патріотичного виховання    «Тобі, Україно моя, і перший мій подих, і подих останній тобі.»(слайд03)

Фанфари

Ведуча І . Мета нашої зустрічі: познайомитись із системою роботи вчителів-словесників  на уроках української мови й літератури та в позаурочний час; спрямувати  роботу філологів навчальних закладів району на реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання учнів.(Слайд 04)

 

Ведуча ІІ.Сьогодні ми будемо працювати за таким планом, зверніть увагу на буклети , які ви отримали під час ранкової зустрічі.

ПЛАН

Ведуча І . Кожен зайняв своє місце ,  давайте познайомимося ближче.

  1.               Знайомство.

На фоні музичного запису  звучить розповідь(слайд05)

Ведуча ІІ. Є люди різні: як сонечко привітні, душею щирі і тендітні, життєрадісні, співчутливі, добрі, теплі, веселі і реалістичні. Немає однакових, та в тім нема біди. А серед тих що я ось тут назвала, подумай трішки і себе знайди.

Ведуча І.Для цього необхідно ,щоб кожен учасник  розповів про себе 

( ім’я,національність, особливості  характеру).

Ведуча ІІ . Ми з вами познайомилися ближче, але ви мабуть ще не всі впоралися з хвилюванням. Спробуємо поділитися своїми думками щодо очікувань від нашої зустрічі.

C:\Users\Діна\Фото семінар\image (11).jpgВедуча І. (Ви звернули увагу на ось цей чарівний соняшник. Шановні колеги, в Україні здавна обереги були прадавніми символами-захисниками, знаками віри у вище заступництво. Своєрідним оберегом нашої роботи ми обрали саме соняшник, бо він є символом сонця, тепла, миру та добробуту. Усі елементи соняшника символізують національні духовні джерела України, відродження і розвиток нашої Батьківщини. Насіння соняшника – це наші учні, яким ми з вами даруємо світло, добро, знання, виховуємо любов до Батьківщини – у цьому є покликання вчителя. Я пропоную зараз кожному доповнити пелюстки на соняшнику, щоб він був ще красивішим та багатшим. Пелюстки є у вас на столах. Напишіть, будь ласка, на  пелюстках свї очікування)

Ведуча ІІ . Затремтіли струни у душі моїй…

Ніжна – ніжна пісня задзвеніла в ній…

Що ж то їх торкнулось? Чи проміння дня?

Чи журба і радість, і любов моя?

C:\Users\Діна\Фото семінар\image (13).jpg

Ведуча І .Пісня… Вона народилася із любові до цілого світу, бо із любові до вітру, до рідного слова, до зір, із туги та журби із любові один до одного, виросла мудрість людини!

Пісня

Ведуча ІІ. Трішечки відпочили , і знову до роботи .

 

Ведуча І.Для створення простору для життєтворчості дитини ми працюємо в різних напрямках. Поряд із усіма  напрямками роботи, пріоритетним все ж таки залишається національно-патріотичне виховання. Пропонуємо вам зазирнути у світ патріотизму , і познайомитися  з впровадженням ідей національно- патріотичного виховання на уроках української мови і літератури з досвіду роботи вчителів мовників.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Ведуча ІІ. А зараз прошу перейти  гостей до бенкетної зали, бо там на вас чекає основна страва  нашої зустрічі урок з української літератури у 8 класі з теми:  «Екскурс у минуле й сьогодення. А.Я.Чайковський «За сестрою». Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство, запорозьких козаків».

 ПРОДОВЖЕННЯ СЕМІНАРУ

Ведуча.А зараз, шановні колеги, ми пропонуємо вам трішки попрацювати у форматі флеш-меседжу (тобто коротко і лаконічно). (слайд 06)

 Перед вами «голівки соняшників», в яких необхідно записати пропозиції ,побажання  щодо  необхідних умов ефективного функціонування системи з національно – патріотичного виховання  та презентувати присутнім.

Для оформлення виступу можна використовувати фрази:

1.​ «Ми ВВАЖАЄМО, що…»

2.​ «Ми ВПЕВНЕНІ, що …»

3.​ «Ми ПЕРЕКОНАНІ, що…»

4.​ «Ми АКЦЕНТУЄМО УВАГУ на тому, що…..»

(Соняшники прикріплюються поряд з основним соняшником)

Ведуча ІІ. Подивіться на наш основний соняшник. Ми його виростили, наповнили силою та енергією, своїми думками і пропозиціями. Колеги, пам’ятаймо, що ми з вами є ангелами-охоронцями наших учнів, ми допомагаємо їм, охороняємо і захищаємо, наскільки це можливо, супроводжуємо протягом навчання у школі.

Ведуча І.Послухайте, якась чарівна мелодія грає, це сопілка і якісь дзвіночки. Здається, що до нас ще йдуть гості!

Виходить Україна

(слайд 07 + мелодія)

Україна: Я – земля українська, велика держава.

Вороги розтинали мене, як могли.

Та все рівно я є, я така ж величава

Бо мене ваші рідні серця берегли.

 

Та і зараз на сході наш ворог заклятий

Відірвати частиночку хоче мою

Але я не віддам – я не можу віддати

Те, що я дуже сильно, до безтями люблю.

 

Всі міста мої, села, достигла пшениця

Все, що є – українське. Так буде завжди.

Хай не знає війни ця земля-чарівниця.

Борони усіх Бог від такої біди.

 

Цілу нічку я не  спала,

Бо боялися проспать.

Подарунки готували,

Зараз буду  дарувать!

 

Перший подарунок -   це фоторамочки від  нашого дружнього шкільного колективу, у ці подаруночки ми вклали   багато сердечного тепла, доброти, світла, бо наші  сердечка  наповнені любов"ю - до Бога, до людей, до світу... (Дарує )

Другий подарунок . Це кошик з фруктами. У них вітаміни, щоб ви не хворіли і добре працювали.

(Дарує кошик з фруктами)

 

Всі ви дуже різні, надзвичайні люди,
У кожного своя мета в житті.
І хоч однаково всім ясне сонце світить,
Та дуже різні в кожного путі.

Я добре слово хочу всім сказати
Для кожного сьогодні в добрий час.
А зараз третій мій дарунок буде.

Це чудова українська пісня
Для всіх усіх  й для кожного із вас.

(слайд 08)

1

 

docx
Додано
10 травня 2018
Переглядів
772
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку