Методична розробка "Серцево – судинна система. Склад крові, серце, судини. The Present Perfect Continuous Tense."

Про матеріал
Актуальність теми полягає: дозволяє студентам знати склад крові, будову та функції клітин крові; плазму крові; характеризувати будову серцево – судинної системи; висловлюватися щодо будови серця;в систематизації граматичних особливостей The Present Perfect Continuous Tense та у вмінні використовувати лексичний та граматичний матеріал в усному та письмовому мовленні.
Перегляд файлу

Методична розробка практичного заняття № 14

з дисципліни англійська мова за професійним спрямуванням

 

Тема заняття:  Серцево – судинна система. Склад крові, серце, судини.

Підтема заняття:  The Present Perfect Continuous Tense.

Актуальність теми полягає: дозволяє студентам знати склад крові, будову та функції клітин крові; плазму крові; характеризувати будову серцево – судинної системи;  висловлюватися щодо будови серця;в систематизації граматичних особливостей The Present Perfect Continuous Tense та у вмінні використовувати лексичний та граматичний матеріал в усному та письмовому мовленні.

Мета:

Практична:

- оволодіти професійно орієнтованим лексико-граматичним матеріалом з теми;

- розповідати про будову серцево-судинної системи, склад крові;

- оперувати грецькими та латинськими терміноелементами, які входять до складу більшості анатомічних термінів;

- уміти написати анотацію до статті про серцево - судинну систему;

- відповідати на запитання щодо змісту текстів;

- практикувати студентів у вживанні The Present Perfect Continuous Tense;

- вдосконалювати навички студентів щодо вживання зазначеного лексичного та граматичного матеріалу в усному та письмовому мовленні.

Розвиваюча:

- розвивати пізнавальні можливості та мовну здогадку студентів;

- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних ре­жимах;

- розвивати  граматичні навички та вміння;

- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.

Виховна:

  • виховувати у студентів  повагу до вивчення даного предмета;
  • формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови за професійним спрямуванням;
  • виховувати повагу, гідність та любов до обраної спеціальності;
  • збагачувати лінгвістичний досвід студентів.

Оснащення: словники.

Методи і прийоми заняття: монологічне та письмове мовлення,робота з текстом; індивідуальна та фронтальна робота.

Кількість годин:  2

Курс, група,спеціальність: 2, група Б, сестринська справа.

 

Структура та основні етапи практичного заняття:

I. Підготовчий етап:

1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.

* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.

 T: Good morning!  Sit down, please. Be comfortable and easy!  How are you?

Студенти відповідають.  T: Who is on duty today! Черговий  студент відповідає.

1.2.Оголошення теми, мети заняття.

T: Our topic for today is «The cardiovascular system. Composition of blood, heart, vessels ».  After careful study of this unit we should be able to characterize the structure of the cardiovascular system and explain its main functions; to speak about the structure of the blood and functions of the cells in blood; to describe the plasma of blood and its peculiarities; to speak about the structure of the heart.

So, our tasks are to learn new vocabulary, to read and discuss the text on topic, to make up monologues, do some exercises and to practice the grammar « The Present Perfect Continuous Tense ».  But first let’s do phonetic drill.

1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.

T:  So, phonetic exercise can help us make our practical class more active and cheerful. Let’s discuss the proverbs «Out of sight, out of mind »

(З очей геть – із серця геть); «Art is long, life is short »

 (Життя коротке, мистецтво вічне).  *Cтуденти  висловлюються.

1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.

* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний  та граматичний матеріал;  переказ тексту, вправа № 3(1-ша частина), сторінки 7-8, дж.№1; розповідь про структуру скелета та його особливості.

II. Основний етап:

2.1. Вивчення нового лексичного матеріалу.

* Викладач пояснює студентам нові лексичні одиниці використовуючи анатомічний малюнок: вправа №1, сторінка 22-23 дж. №1 (Див. Додаток).

2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (робота з виразами, текстом, після текстовими завданнями та перекладом).

* Студенти  разом з викладачем опрацьовують нові лексичні вирази: вправи №2, 3, сторінки  24 -27, дж.№1( Див. додаток ). 

2.3. Вивчення нового граматичного матеріалу.

* Викладач пояснює студентам граматичне правило щодо вживання та утворення часової форми The  Present Perfect Continuous Tense; студенти заповнюють таблицю використовуючи різні типи речень.

The Present Perfect Continuous Tense

The doctors have been working in this hospital for 5 years.

The doctors have not  been working in this hospital for 5 years.

Have the doctors been working in this hospital for 5 years?

The operation has been lasting for 2 hours.

The operation has not been lasting for 2 hours.

Has the operation been lasting for 2 hours?

2.4.Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання вправ).

* Проводиться виконання вправ № 100, 101,102 сторінка 256, дж. №2.

Exercise 100. Make the following interrogative.

1. The film has been running for a month. 2. They have been waiting for the director since two o'clock. 3. The boy has been keeping the book for a month already. 4. The pupils have been translating the text for an hour and a half. 5.It has been raining since the morning.

Exercise 101. Express the same idea in one sentence instead of two by using the Present Perfect Continuous.

Model: / began to do this exercise a quarter of an hour ago. I am still doing it— 1 have been doing this exercise for a quarter of an hour.

1. My sister began to learn French two years ago. She is still learning it. 2. Our teacher began to teach English fifteen years ago. He is still teaching it. 3. I began to look for this magazine half an hour ago. I am still looking for it. 4. His father began to work at the railway station in 1962. He is still working there. 5. The boy fell asleep at ten o'clock. He is still sleeping.

2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( монологічне мовлення, виконання вправ).

* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються використовуючи лексичні вирази та фрази на сторінках 26 -27, дж.№1.

III. Заключний етап:

3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.

3.2. Домашнє завдання.

* Викладач пояснює домашнє завдання: вивчити лексичний  та граматичний матеріал; підготувати переказ тексту, вправа №3, сторінки 25 -26,дж.№1; виконати письмово вправу № 102, сторінка 256 на засвоєння граматичного матеріалу, дж. №2.

Exercise 102. Ask your classmate:

1. if he learns English; 2. when he began to study English; 3. since when he has been learning English; 4. how long he has been studying English; 5. where his father works; 6. how long his father has been working there; 7. if it is snowing now; 8. if it snowed yesterday; 9. if it has been snowing since the morning.

IV. Список літератури:

1) Янков А.В. Англійська мова для студентів – медиків: Анатомічна, клінічна і фармацевтична термінологія: Підручник.- К.: Вища шк.., 1998.- 175с.- Англ.,укр.

2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.

Викладач:___________ Л.П. Довгорук

 

 

 

1

 

docx
Додано
30 серпня 2019
Переглядів
562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку