Методична розробка :Тема заходу: «Результати моніторингу аналітичного дослідження якості знань за І семестр навчального року у З(ПТ)ТО

Про матеріал
Узагальнення та аналіз педагогічного досвіду, демонстрація здібностей і можливостей, планування напрямків подальшої роботи, самовдосконалення, обмін досвідом роботи. формування колективних та особистісних відносин, узагальнення результатів самостійної навчально-пізнавальної діяльності педагогів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Методична розробка

 

 

Тема заходу:

«Результати моніторингу аналітичного дослідження якості знань

за І семестр навчального року у

З(ПТ)ТО

 

 

 

 

 

 

 

                    

Розробила:

методист вищої категорії

Романюк Т. П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступна частина

 

  Метою проведення заходу було: узагальнення та аналіз педагогічного досвіду, демонстрація здібностей і можливостей, планування напрямків подальшої роботи, самовдосконалення, обмін досвідом роботи.   формування колективних та особистісних відносин, узагальнення результатів самостійної  навчально-пізнавальної діяльності педагогів.

 Підготовка проведення «круглого столу»  була поділена на  два етапи,  а саме:

І.)  на першому етапі:

>  вибір теми, були поставлені мета та завдання;

>  розроблялись перелік питань, які розкривають тему (план);

>  розподілялись обов'язки між педагогами;

> готували матеріали, презентації.

ІІ.) на другому етапі:

> уточнювався план заходу;

> визначились творчі групи;

> переглянутий та проаналізований зміст доповідей та презентацій творчих груп.

Правила участі у «круглому столі»:

  1. Регламент,
  2. Взаємоповага,
  3. Висказування за чергою,
  4. Не перебивати виступаючих,
  5. Активна участь в обговоренні,
  6. Відповіді аргументовані, лаконічні.

Урок - «круглий стіл»  передбачає :

  • використання максимально різноманітних мовних засобів;
  •    самостійне опрацювання матеріалу;
  • підготовку доповідей;
  • виступи перед аудиторією;
  • обговорення;
  • критику або доповнення опонентів.

Урок - «круглий стіл»  сприяє :

  • розвитку комунікативних умінь;
  • навичок самостійної роботи.

 

Методична розробка складена для проведення наради з педколективом за підсумками освітньої діяльності І семестру 2021-2022н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН

Тема заходу: « Результати моніторингу аналітичного дослідження якості знань

за І семестр 2021-2022н.р. у ЗП(ПТ)О

 Методична мета заходу: 

  • створення умов для пізнавальної активності та професійної компетентності педагогів;
  • використання дослідницьких методів та форм колективної роботи;
  • впровадження інформаційно-комунікативних технологій у систему професійно-теоретичної підготовки кваліфікованих фахівців.

Тип заходу: інформаційно-методична нарада

Вид заходу: «круглий стіл»

Дидактичне забезпечення: презентації, таблиці моніторинга.

Матеріально-технічне забезпечення: комп’ютер, мультимедійний проектор.

Методичні форми та прийоми роботи – елементи дискусії, бесіди, роботи «малими групами», вирішення завдань та прийняття рішень у нестандартних ситуаціях, корекція відповідей.

Хід   заходу

І.  Вступне слово. Витуп методиста (ПРЕЗЕНТАЦІЯ  ТЕМИ, МЕТИ, ПЛАНУ, ЗАВДАНЬ  заходу:

Методист   повідомляє  тему   заходу і  ставить  мету  спільної  співпраці  з  педколективом,  мотивуючи  цю діяльність та ставлячи  завдання  перед педколективом. (презентація №1)

1. МОТИВАЦІЯ  ДО ВИСВІТЛЮВАННЯ ТЕМИ ЗАХОДУ

Слово  методиста:

 Сьогодні ми проводимо конференцію у формі  «круглого столу з теми:

 «Результати моніторингу аналітичного дослідження якості знань                                                                                                          за І семестр 2021-2022н.р. у ДПТНЗ «Першотравенський гірничий ліцей».

На нашому  заході  разом з Вами детально розкриємо питання якості знань здобувачів освіти нашого ліцею, ознайомимось з результатами анкетування  ліцеїстів І – ІІІ курсів, а також намітимо кроки для подальшого покращення якісного показника з навчальних предметів та надання якісних освітніх послуг в цілому здобувачам освіти. 

ІІ. Організація обговорення.  Організація дискусії

  1. Виступ методиста Романюк Т. П.. Доповідь, яка супроводжується презентацією (№2) з питання аналізу якості знань здобувачів освіти за І семестр 2021-2022н.р.
  2. Виступ голови методичної комісії загальноосвітніх предметів (моніторинг якості знань здобувачів освіти за І семестр 2021-2022н.р. по загальноосвітнім предметам та його аналіз).
  3. Обговорення з викладачами питань, які дають відповідь, як покращити  якість знань здобувачів освіти, як їх мотивувати до навчання.(Слово надається викладачам математики  та хімії, біології та екології )

В ході обговорення надаються пропозиції, креативні рішення з цього питання.

  1. Виступ  голови методичної комісії професій гірничого профілю та загально-технічних професій. Викладач надає інформацію по показникам якості знань здобувачів освіти із загально-професійним та професійно-теоретичним навчальним предметам. Доповідь супроводжується презентацією  (№3), яку підготував педагог.

До обговорення залучається викладач спецдисциплін громадського харчування, яка розкриває це питання з точки зору свого  досвіду (показник якості знань здобувачів освіти  з предметів, які викладає педагог завжди один із  вищих по ліцею ).

До обговорення запрошується  майстер в/н, яка також викладає уроки теоретичного навчання із спецпредметів  для здобувачів освіти, які навчаються за напрямком громадського харчування. Педагог до цього  питання підійшла і як майстер виробничого навчання так і як викладач – об’єктивно, з усіх сторін. Викладачка сама закінчує навчання у виші, має невеликий педагогічний досвід, але дуже цікавими та креативними рішеннями і пропозиціями з питання покращення якості знань здобувачів освіти.

  1. Виступ методиста Романюк Т. П.

 Методистом була розроблена анкета на тему: «Мотивація до навчання» для здобувачів освіти. З 01.12.2021 по 03.12.2021 ліцеїсти пройшли анкетування. Далі методист Романюк Т. П. провела моніторинг результатів анкетування. (Презентація №4)

До обговорення долучаються класні керівники.

Прилуцька Н. П. розкриває  педагогічне дослідження, яке вона провела у своїй групі № 31/19 за фахом «Електрослюсар підземний. Машиніст підземних установок.» (зроблений моніторинг результату анкетування здобувачів освіти на І курсі та на ІІІ курсі в цій групі)

6. До виступу запрошується психолог ліцею  (вона розкриває залежність вивчення тих чи інших навчальних предметів з точки зору психологічного типу людини)

ІV.Підведення підсумків «круглого столу»

  1. Виступ методиста Романюк Т. П.: «Сьогодні обговорювали дуже важливу та актуальну тему. Торкнулися таких питань:

А) Як мотивувати здобувачів освіти до навчання?

Б) Як покращити якість знань у здобувачів освіти?

В) Від яких факторів залежить бажання здобувачів освіти вчитися?

Г) Яким чином психологічний тип людини впливає на вибір професії, спроможність вивчати ті чи інші навчальні предмети?

Д) Які практичні поради, вправи, форми, методи використовують педагоги для покращення якості знань здобувачів освіти у своїй педагогічній роботі?

Розглянули моніторинг результатів анкетування, який розкрив це важливе питанні з іншого боку. І тому підводячи підсумок нашого «круглого столу», давайте  відокремлюємо головне, накреслимо  вектор просування вперед до покращення надання освітніх послуг здобувачам освіти, покращення якості знань.

Пропозиції: (надаються під час обговорення.)

V.Рефлексія.

Звернення методиста Романюк Т. П.: «Кожному учаснику видається картка із зображенням смайликів:

 

 

Всім  учасникам «круглого столу», необхідно поставити позначку «+» біля того смайлика, який характеризує Ваше ставлення до проведеного заходу.  Дякую!»

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
26 травня 2022
Переглядів
311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку