Методична розробка "Тиждень географії у школі"

Про матеріал
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ ГЕОГРАФІЇ Понеділок 1. Відкриття тижня. Ознайомлення з планом проведення тижня. 2. Розв’язування географічних шарад, кросвордів, ребусів (6-10 кл.). Вівторок 1. Конкурс малюнків для учнів 1-5 класів «Мій рідний край, моя Земля». 2. Географічна гра «Найрозумніший» (7 кл.). Середа 1. Конкурс знавців фізичної географії України «Я знаю Україну» (9 кл.) 2. Урок-бесіда «Традиції чаювання» (10 кл.). Четвер 1. Розв’язування географічних шарад, кросвордів, ребусів (6-10 кл..) 2. Інтелектуально-розважальна гра «Географічний футбол» (8 кл.) 3. Конкурс стінгазет «Цікава географія» (5-10 кл.). П’ятниця 1. Підсумки тижня
Перегляд файлу

 

 

 

 

«ПІЗНАЄМО СВІТ РАЗОМ»

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом тиждень географії

 

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ ГЕОГРАФІЇ

Понеділок 

1. Відкриття  тижня.  Ознайомлення  з  планом  проведення  тижня.

2. Розв’язування географічних шарад, кросвордів, ребусів (6-10 кл.).

Вівторок 

1. Конкурс малюнків для учнів 1-5 класів «Мій рідний край, моя Земля».

2. Географічна гра «Найрозумніший» (7 кл.).

Середа 

1. Конкурс  знавців  фізичної  географії  України  «Я  знаю  Україну»  (9 кл.)  

2. Урок-бесіда «Традиції  чаювання» (10 кл.).

Четвер 

1. Розв’язування географічних шарад, кросвордів, ребусів (6-10 кл..)

2. Інтелектуально-розважальна гра «Географічний футбол» (8 кл.)

3. Конкурс стінгазет «Цікава географія» (5-10 кл.).

 П’ятниця  

1. Підсумки  тижня

 

 

 

Девіз Тижня

Яка Земля чарівна - просто диво!

Ми ж люди на планеті голубій !

Живімо тут комфортно і щасливо,

І тільки шкоди не завдаймо їй!

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом планета земля рисунок для детей

 

 

 

Наук на світі є багато

Їх навіть важко полічить,

Та географію слід добре знати,

щоб Всесвітом оволодіть.

Наука ця відома вам усім,

Та я ще раз про неї розповім.

Хто хоче знать планети біографію,

Вивчає хай предмет цей - географію.

Із нею добре треба подружитись,

Куди не кинься - треба її знать,

Щоб гарно жити й на відмінно вчитись,

Навіть для того, щоб відпочивать.

Книгу, атлас, карту я дістану,

Які цікаві сторінки!

Ви з ними станете товаришами.

Вони найкращі вам помічники.

Географія цікава, мандруватимете ви

На моря і океани, пречудові острови.

Разом із мандрівниками відкриватимете світ.

Тож скажіть ви незвичайній цій науці всі «Привіт!».

 

 

 

 

Географічна  вікторина «Мандрівка материками»

    Мета:: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми
«  Північна Америка», «Південна Америка», «Австралія», «Африка»; розкрити     творчі здібності дітей, вміння працювати з джерелами географічних знань, вибирати необхідну інформацію, об'єктивно оцінювати її; удосконалювати практичні навички роботи з картами атласу; виховувати інтерес дітей до предмета, взаємодопомогу,товариськість.

Обладнання: комп'ютер, картки, фізична карта світу, фішки, бланки для оцінювання.

 Хід гри

І. Організаційний момент.

Девіз уроку:

Розкажи – і я забуду,

Покажи – і я згадаю,

А пограй – запам*ятаю.

 

ІІ. Проведення вікторини

1. Інтелектуальна розминка.(3 бали)

1 команда.

  1.          Крайня південна точка Африки. (м. Агульяс)
  2.          Найвища точка Пн. Америки. (г. Мак-Кінлі)
  3.          Яка форма рельєфу розташована на сході Австралії. (Великий Вододільний хребет)
  4.          Яке слово додають при назві озер у Пн. Америці? (Велике)
  5.          Хто відкрив Антарктиду? ( Белінсгаузен і Лазарєв)
  6.          Найвисокогірніше озеро в Пд. Америці? ( Тітікака)
  7.          Гори в Пн. Америці? (Кордильєри)
  8.          Найбільша низовина в Пд. Америці? ( Амазонська низовина)

2 команда.

  1.          Крайня північна точка Пд. Америки (м. Галлінас)
  2.          Найвища точка Австралії (г. Косцюшко)
  3.          Назвіть плоскогір*я Пд. Америки ( Патагонське, Бразильське, Гвіанське)
  4.          Яке море  омиває Пн. Америку на півдні? (Карибське)
  5.          Хто відкрив Австралію? (Д. Кук)
  6.          Найдовша річка в Африці? (Ніл)
  7.          Найвища точка Африки? (г. Кіліманджаро)
  8.          Хто відкрив Америку? (Х. Колумб)

 

2. Впізнай «Що це за материк?»

Презентація з картинами природи материків. Команди по черзі називають , який материк зображено.

 

 

 

3. Чомучка.( 5 балів)

1 картка.

Чому в Північній Америці дуже часто бувають торнадо?

2 картка.

Чому в Африці утворилась пустеля Наміб?

 

4. Прийом «Хто? Що?» (3 бали)

1. Команда                    2. Команда                

Пігмеї                              Парана                               

Вельвічія                        Коала                               

Кріки                              Ваді                                      

Скотт                              Самбо                                 

Оазис                              Гілеї                                  

Мурахоїд                       Сейба  

 Евкаліпт                   Качкодзьоб  

Пампа                            Прерії 

Еребус                            Атакама

 

5. Географічна мозаїка (8 балів)

Картки з контурами об*єктів. Учні підписують об*єкти.

 

  1 картка.                                       2 картка                                    

м. Мерчісон                               м. Рас – Гафун                 

оз. Танганьїка                             Великі озера                                        

о-в Тасманія                             Гвінейська затока

п-ов Сомалі                                 р. Амазонка                       

річка Мюррей                             Берінгове море

оз.Ейр                                           річка Конго

Гіброалтарська протока Панамський канал

Затока Аляска Гудзонова затока

 

6. Пляшкова пошта.(3 бали)

Обладнання: 3 пляшки з темного скла

З розвитком мореплавства зародилася «пляшкова пошта». Звичайно, цю пошту доставляли морські течії. Тому нині для визначення напряму морських течій вже багато років використовують пляшки. В порожню пляшку кладуть записку, в якій

зазначені ко¬ординати місця, де її викинули в море. Десятки тисяч пляшок плавають зараз на хвилях морів і оке¬анів. Наприклад, учені Канади викинули в море близько 40 ти¬сяч пляшок для вивчення течій  Атлантичного океану. Часто плаває пляшка багато років, перш ніж потрапить кому – небудь до рук.Пляшкова пошта може розпо¬вісти про трагедії, що відбували¬ся в морі. Таких прикладів істо-рія знає дуже багато. У 1784 р. зазнав аварії японський кора¬бель. Команда висадилася на ко¬раловий риф у Тихому океані. Один із моряків, вмираючи від виснаження, написав на шматоч¬ку дерева історію своєї подорожі, закоркував у пляшку і кинув в море. Морські течії доправили пляшку до берега, поблизу якого знаходилося японське село, де народився автор записки, але, на жаль, тільки через ... 150 років після катастрофи, в 1935 р.

 Картка 1

 Наша експедиція висадилася на пустельний берег невідомого материка на 25º пд. ш. Ми вирушили у глиб материка, щоб досліджувати місцевість. Серед пісків побачили дивну рослину: вона мала невисоке стебло розміром 50 см, а від нього відходили два довгих листки по 3 м кожне. Ботаніки нашої експедиції сказали, що живе ця рослина дуже довго – 150 років . Зустрічали багато племен, які жили племенами, пройшли через пустелі.

 Картка 2

Ми потрапили на материк, який нагадував сплячу принцесу, материк закований в блакитне. Тут було дуже холодно. Зустрічалися чудернацькі птахи. Лиховісний і прекрасний, спочивав у своїй морозній дрімоті, у складках мантії снігу, що світиться аметистами й смарагдами льодів. Його обрії були пофарбовані рожевими, блакитними тонами.

 

7. Дуель.

Дві команди, які виходять у фінал, змагаються між собою у знаннях карти.

 

ІІІ. Підсумок.

Підраховуються бали. Визначається переможець.

Вчитель. Наша мандрівка підійшла до кінця. Ми сьогодні побували у різних куточках нашої планети. Але чи ми можемо сказати, що десь краще. Потрібно зупинитись, оглянутись навколо і ми побачимо яка навколо нас краса.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чікаленко Ганна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Географія, 8 клас, Сценарії
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
5797
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку