Індивідуальний план роботи
вчителя фізичної культури та трудового навчання
(06.04. – 24.04.2020)
№п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Примітки |
1. |
06.04 |
1. Розроблення індивідуального плану роботи вчителя фізичної культури та трудового навчання на період карантину. 2. Розробка та упорядкування домашніх завдань для учнів 3. Самоосвіта |
- Платформа «Дія. Цифрова освіта» - (сертифікат ) |
2. |
07.04 |
1.Опрацювання фахової онлайн-літератури 2. Всесвітній День здоров’я - публікація корисних порад для учнів з фізичної культури на сайті вчителів фізкультури «Олімп» 3. Розробка та розсилка домашнього завдання з допомогою блогу ФізкультУРА. 4.Самоосвіта |
Платформа «Дія. Цифрова освіта» |
3. |
08.04 |
1. Робота з платформою «На Урок», щодо організації та проведення дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації з учнями 5-го та 7-х класів щодо виконання творчого завдання з фізичної культури. 3. Самоосвіта. |
Мобільний звязок
- Платформа «Дія. Цифрова освіта» |
4. |
09.04 |
1. Опрацювання методичних рекомендацій, щодо ущільнення навчального матеріалу. 2. Перегляд та підбір завдань з трудового навчання з допомогою інтернет ресурсів 3. Публікація домашніх завдань для учнів з фізичної культури на блозі ФізкультУРА. (творче завдання) 4.Самоосвіта |
«На Урок»
«Дія. Цифрова освіта» (сертифікат) |
5. |
10.04 |
1. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 2. Розсилка завдань та Т.Б. під час виконання робіт з трудового навчання учням 5 – 9 класів (Viber) - Обгрунтування теми проєкту. Планування роботи з виконання проєкту 4.Самоосвіта |
Трудове навчання (мобільний зв'язок)
|
6. |
13.04 |
1. Корекція календарно-тематичного планування 2. Розробка та упорядкування домашніх завдань, тестів для учнів на освітньому порталі Всеосвіта. 3. Публікація домашніх завдань для учнів з фізичної культури на блозі ФізкультУРА 4. Поповнення бібліотеки на платформі «На Урок»
5. Самоосвіта |
(свідоцтво) «На Урок» |
7. |
14.04 |
1. Опрацювання фахової літератури та онлайн-джерел,щодо підготовки творчих завдань для учнів 2. Індивідуальна консультація з учнями 6-х та 8-х класів щодо виконання творчого завдання з фізичної культури та трудового навчання 3. Впорядкування матеріалів самоосвіти на Google-диску. |
«На Урок»
Мобільний звязок |
8. |
15.04 |
1. Публікація домашніх завдань для учнів з фізичної культури на блозі ФізкультУРА 2. Робота на сайті «Олімп» ( поповнення навчальними матеріалами) 3.Самоосвіта |
|
9. |
16.04 |
1. Публікація цікавих та корисних матеріалів для учнів з фізичної культури на сайті «Олімп» 2. Упорядкування дидактичного матеріалу з фізичної культури та трудового навчання 3.Самоосвіта |
Робота з Google-диском. |
10. |
17.04 |
1. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 2. Складання технологічних карток по темам проєктів. Розміщення завдань для учнів 5 – 9 класів.(Viber) 3. Онлайн-консультація окремим учням, які потребують допомоги під час роботи над прєктом з трудового навчання . 4.Самоосвіта |
Трудове навчання Правила Т.Б.
-за потреби (мобільний зв'язок, Viber) |
11. |
20.04 |
1. Розробки уроків з фізичної культури з використанням інноваційних технологій. 2. Робота з платформою«На Урок» (розробка тестів для перевірки вивченого матеріалу ) 3.Самоосвіта |
|
12. |
21.04 |
1. Публікація домашніх завдань для учнів з фізичної культури на блозі ФізкультУРА 2. Індивідуальна консультація з учнями 8-х та 9-го класів щодо виконання творчого завдання з фізичної культури та трудового навчання 3.Самоосвіта |
|
13. |
22.04 |
1. Робота з платформою «На Урок» (розробка завдань для перевірки вивченого матеріалу ) 2. Упорядкування дидактичного матеріалу з трудового навчання 3.Самоосвіта. Робота з Google-диском. |
Google-диск
|
14. |
23.04 |
1.Перегляд в інтернеті відеоматеріалів з фізичної культури та трудового навчання для опрацювання 2. Підбір завдань з трудового навчання з допомогою інтернет ресурсів 3. Перевірка презентацій створених учнями у хмарному середовищі за поданою тематикою 4.Самоосвіта |
Впорядкування матеріалів самоосвіти на Google-диску. |
15. |
24.04 |
1. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 2. Допомога учням у підготовці проєктів до захисту та розробки реклами виробу. 3. Створення банку ідей на основі зібраної та проаналізованої інформації. 4. Самоосвіта |
Трудове навчання (мобільний зв'язок, Viber)
Prometheus (сертифікат) |
Вчитель фізичного виховання та трудового навчання: С. М. Риков