Методична розробка уроку алгебри
для 8 класу з теми:
«Множення многочлена на одночлен».
Мета уроку: удосконалювати вміння виконувати множення многочленів;
розвивати пізнавальну активність учнів, кругозір учнів; виховувати увагу, спостережливість, наполегливість, культуру математичних записів.
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Учитель налаштовує учнів на урок, повідомляє мету і тему уроку.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
На дошці навмисно допущено помилки. Перевіряючи домашнє завдання, учні виправляють помилки на дошці.
№ 424 (б,г)
б) (2х + у)+(3 – 3у) =2х-2у+3;
г) (m + n) -(m – n + 1) =2n-1.
М |
Н |
О |
С |
Т |
Ь |
К |
О |
Г |
О |
Е |
Н |
О |
Е |
Ф |
И |
П |
І |
Д |
Н |
І |
Л |
Е |
Н |
Д |
О |
Ц |
І |
У |
У |
Е |
Ч |
Л |
Є |
К |
І |
Д |
Н |
Е |
Н |
Т |
Я |
(Шерлок Холмс).
- Дійсно, дедуктивний метод Шерлок Холмса: на основі всіх фактів та доказів будується повна картина злочинів.
Презентація учня про Шерлок Холмса.
Учні отримують завдання на картках. На дошці записано «ключ».
а |
15а-20ав |
в |
с⁴+ 8с²-5 с3 |
г |
-24ху+15х |
д |
2у²-8у |
е |
20а-15ав |
з |
7а²-7а²в |
к |
-4у⁴+2у²х |
о |
ху²-х²у |
р |
2 х3 +10х+6х |
ч |
3-21ау |
' |
0 |
я |
2у²+6х |
Варіант №1
У багатьох садах живе істота, яка має 14175 зубів. Дізнайтеся назву цієї істоти.
(Черв’як)
Варіант № 2
Відгадайте найбільш калорійний плід у світі, який має 741 калорії на фунт вжитої маси.
(Авокадо)
Варіант №3
Відгадайте назву дерева, яке називається «притулок леді». Воно має стовбур товщиною 191 см, його висота 27,4 м і крона займає 499 м2. Під його гілками можуть розміститися 150 осіб.
(Грозове дерево)
Молодці!
Гарно попрацювали. Як сказав Цицерон: “Не досить оволодіти премудрістю, потрібно також уміти користуватися нею”.
Розглянемо при виконанні яких вправ ми можемо використовувати правило множення многочлена на многочлен.
ІІІ. Застосування вмінь та навичок.
Виконання письмових вправ.
№1. Спростіть вираз:
№2. Розв’яжіть рівняння:
№3. Доведіть, що значення виразу не залежить від значення х.
№4. Розв’яжіть задачу:
Довжина прямокутника в 2 рази більша за його ширину. Якщо ширину прямокутника збільшити на 4м, то площа прямокутника збільшиться на 32м2. Знайти довжини сторін прямокутника.
IV. Підсумок уроку. Рефлексія.
Закінчи речення:
V. Домашнє завдання.
Повторити алгоритм перетворення добутку одночлена на многочлен та §10-12. Виконати письмово № 442, 434, додатково № 453.