Методична розробка уроку Економіка

Про матеріал
Тема уроку економіка (галузева економіка): “Документація підприємства”.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема : “Документація підприємства”

Номер слайду 2

ВСТУП Отримання своєчасної, повної та достовірної інформації про господарські процеси, що відбуваються на підприємстві, має велике значення для управління виробництвом. Основним джерелом такої інформації є документування господарських операцій. Організація бухгалтерського обліку підприємства повинна забезпечити своєчасне та повне документування здійснених господарських операцій суб'єкта господарювання. Це надає можливість здійснювати контроль за збереженням майна власника, зокрема, за зберіганням матеріальних і грошових цінностей.

Номер слайду 3

ДОКУМЕНТ є письмовим доказом фактичного здійснення господарської операції або письмовим розпорядженням на право її здійснення. ДОКУМЕНТАЦІЯ - це спосіб оформлення господарських операцій відповідними документами, призначений для первинного спостереження за господарськими операціями, і є обов'язковою умовою для відображення їх в обліку. Порядок документального оформлення господарських операцій та вимоги щодо складання документів регламентуються Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. №88. ПОНЯТТЯ «ДОКУМЕНТ» І «ДОКУМЕНТАЦІЯ»

Номер слайду 4

Достовірність показників Правильність оформлення Заповнення всіх реквізитів Своєчасність складання ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО СКЛАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ

Номер слайду 5

РЕКВІЗИТИ — найважливіші відомості про певні господарські факти, явища і процеси, які характеризу­ють певний їх бік (властивість). У положенні про документи та документообіг названі основні реквізити, обов'язкові для всіх документів, а саме: назва документа (форми), код форми; дата складання; зміст господарської операції; вимірники господарської операції (у кількісному та вартісному вираженні); найменування посадових осіб, які відповідають за виконання господарської операції, правильність її оформлення, особисті підписи та їх розшифрування. РЕКВІЗИТИ ДОКУМЕНТА

Номер слайду 6

ДОКУМЕНТООБІГ - це рух документів з моменту їх складання чи одержання від інших підприємств до передавання на зберігання в архів після здійснення певних записів в облікових реєстрах. Основні етапи документооберту: Складання і оформлення документа; Прийняття документа бухгалтерією; Рух документа відділами; Передавання документа для обробки засобами обчислювальної техніки й повернення назад; Передавання документа в архів. ДОКУМЕНТООБІГ

Номер слайду 7

Первинні документи, що пройшли опрацювання, бухгалтерські звіти і баланси підлягають обов’язковій передачі до архіву під відповідальність головного бухгалтера або назначеної ним особи. АРХІВИ призначені для зберігання документів. Архіви розрізняють поточні і постійні. Поточний архів організовується безпосередньо в бухгалтерії для зберігання документів звітного року, оскільки облікові працівники вимушені часто звертатися до нього для одержання різних довідок. Постійний архів розміщується у спеціально обладнаному приміщенні і призначений для зберігання не тільки бухгалтерських документів і звітності, а й справ інших підрозділів і служб підприємства. Документи з поточного архіву в постійний передаються після закінчення звітного року. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБЕРІГАННЯ ДОКУМЕНТІВ. АРХІВИ.

Номер слайду 8

ІНВЕНТАРІЗАЦІЯ - це перевірка фактичної наявності майна підприємства і співставлення даних інвентаризації з бухгалтерським обліком. Інвентаризувати — значить виконувати технічні дії зі складання опису інвентарю, майна. Проте, оскільки інвентаризація є складовим елементом методу бухгалтерського обліку, її здебільшого розуміють значно ширше — як засіб, за допомогою якого виявляють все те, що не підлягає щоденному обліку, тобто як засіб для приведення у відповідність даних поточного бухгалтерського обліку з фактичною наявністю майна, коштів, фінансових зобов'язань. ІНВЕНТАРІЗАЦІЯ

Номер слайду 9

КЛАСИФІКАЦІЯ ІНВЕНТАРІЗАЦІЙ

Номер слайду 10

Для порівняння фактичних залишків товарно-матеріальних цінностей із залишками, що обліковуються на рахунках бухгалтерського обліку, складається інвентаризаційно-порівняльна відомість. Результати інвентаризації оформлюють у вигляді бухгалтерських записів. РЕЗУЛЬТАТИ ІНВНТАРІЗАЦІЇ, ЇХ ОФОРМЛЕННЯ

Номер слайду 11

Провівши аналіз організації та техніки документування господарських операцій підприємством можна сформувати наступні висновки. Для забезпечення своєчасного та якісного обліку необхідно організувати таку систему складання й опрацювання документів, яка б забезпечувала пришвидшення руху документів під час їхнього оперативного використання і бухгалтерського опрацювання з моменту складання або одержання від інших підприємств і організацій до передавання на зберігання в архів після запису в облікові регістри. Відсутність належного порядку в оформленні й опрацюванні документів є однією з причин відставання обліку, складання звітності, неефективності використання облікової інформації для управління господарською діяльністю і контролю. ВИСНОВОК

Номер слайду 12

ppt
Додано
30 квітня 2021
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку