Передмова
«Sprechen Sie Deutsch?» - з цієї фрази часто починається спілкування між людьми, які розмовляють різними мовами і прагнуть знайти спільну, в даному випадку, німецьку мову. Добре, коли у відповідь чується «Ja, ich spreche» - так, я розмовляю німецькою, і зав’язується розмова.
Але прикро буде співрозмовникові почути лаконічну відповідь «Ні».
Коли ідеться про вивчення іноземних мов, виникає принаймні два питання:
Іноземною мовою оволодівають, щоб спілкуватися із співрозмовником, читати тексти мовою оригіналу, перекладати з іноземної на рідну, із рідної мови на іноземну.
Знання іноземної мови завжди було ознакою високої культури, освіченості. Не випадково кажуть: «Скільки мов ти знаєш, стільки разів ти людина.».
Важливим фактором в розв’язанні завдань зовнішньоекономічних зв’язків за умов ринкової економіки є підвищення рівня практичного володіння іноземною мовою.
Іноземна мова нагадує спорт: «Щоб досягти успіху, потрібна постійна клопітка праця.».
Слова набувають конкретного комунікативного значення і можуть бути засобом спілкування лише тоді, коли вони оформленні і сполучені з іншими словами відповідно до діючих у певній мові внутрішніх закономірностей.
Необхідно тренувати свою пам’ять на засвоєння нових слів.
Особливу увагу необхідно приділяти правилам, вправам на вживання граматики, лексики, які відсутні в рідній мові (артиклі, безособові форми дієслова, тощо).
Дані завдання розроблені для самостійного опрацювання студентами другого курсу денної форми навчання всіх відділень. Граматичні та лексичні завдання призначенні для самостійної роботи протягом навчального року. Завдання включають три основні частини: граматичний практикум, тексти для самостійного опрацювання із вправами і матеріали періодичної преси. Граматичний практикум дозволяє закріпити оволодіння матеріалом з граматики.
Якомога більше читати різноманітні тексти німецькою мовою. Читання -доволі ефективна форма роботи. Воно сприятиме засвоєнню і збагаченню лексики, закріпленню граматики, розвитку мовної інтуіції.
Текстовий, лексичний матеріал призначений для того, щоб закріпити та активізувати вміння роботи зі словником, володіння лексикою і навички самостійної роботи; матеріали періодичної преси розширюють кругозір студентів і дають студентам можливість дізнатися про традиції і звички та культуру німецького народу.
Послідовна і творча праця над матеріалом кожного розділу запорука успіху.
Thema:
1) Meine Familie;
2) das Substantiv.
Guten Tag, meine Dammen und Herren, heute warden wir unsere Rede und unsere Stunde geheuren
zum sehr interessantes Thema: “Meine Familie, das Substantiv”
Dazu wir nehmen so genante Text und warden treiben nach Grammatik.
Ein Zwiegesprach mit der Dienststudent:
- Wer ist Heute Gruppedienst?
- Ich bin Heute Gruppendienst.
- Wer ist Hete felt?
- _______ ist/sind Heite felt / nicht da.
Lesen und studieren Sie den Text und übersetzen Sie ins Ukrainische:
Meine Familie
Hallo! Ich heiße Janina und ich bin 18 Jahre alt. Ich komme aus Deutschland und wohne in Berlin. Ich habe eine große Familie. Ich wohne mit meinen Eltern zusammen. Meine Eltern heißen Lina und Ronny. Meine Mutter ist 55 Jahre alt und mein Vater ist 58 Jahre alt. Meine Mutter ist Lehrerin von Beruf. Mein Vater Ronny ist Busfahrer von Beruf. Ich liebe meine Eltern so sehr!
Ich habe noch drei Schwestern, sie heißen Alisa, Emilia und Josy. Alisa ist 24 Jahre alt und sie ist verheiratet. Leider hat sie keine Kinder. Emilia ist 19. Sie ist Studentin und ich auch. Meine dritte Schwester Josy ist 9 Jahre alt und sie geht zur Schule.
Wir alle sind sehr freundlich!
Ich liebe meine Familie!
Lesen Sie den Text und übersetzen Sie ins Ukrainische:
Meine Familie besteht aus vier Personen: das sind meine Mutter, mein Vater, mein Bruder und ich. Meine Mutter heißt Anna Petrowna, sie ist 40 Jahre alt. Meine Mutter ist groß von Wuchs, sie hat rote kurzgeschnittene Haare, ein rundes Gesicht, sehr helle Augen, volle Lippen und eine schöne Nase. Sie hat eine gute Figur und trägt gewöhnlich Kleider. Sie arbeitet in der Schule. Sie ist Lehrerin von Beruf und unterrichtet Mathematik. Meine Mutter ist eine gute Lehrerin, die Schüler haben sie gern. Sie ist immer lustig und hilfsbereit Meine Mutter ist gutherzig und liebt uns sehr.
Der Artikel Das Substantiv.
1. Запишіть наступні іменники із означеними артиклями.
Зразок: Buch - das Buch
2. Знайдіть в словнику і перекладіть на українську мову такі іменники:
3. Утворіть множину іменників:
4a. Запишіть речення в однині :
1. Diese Bücher sind schon ausgeliehen.
2. Die Felder sind bebaut.
3. Die Volkslieder sind von grossem künstlerischem Wert.
4. Die Kinder tragen Gedichte vor.
5. Diese Häuser sind neunstöckig.
6. Die Walder müssen geschont werden.
7. Diese Sträucher schmücken den Garten.
8. Die Adler sind sehr krank.
9. Die Ufer des Flusses sind flach.
10. Diese Kleider sind geschmackvoll genaht.
b. Запишіть речення в множині:
1. Die heutige Zeitung wird mit Ungeduld ewartet.
2. Diese junge Malerin ist begabt.
3. Der Sonnerstrahl beleuchtet das Bild an der Wand.
4. Das Ohr tut dem Kinde weh.
5. Der Acker grünt schon.
10. Dieser Löffel ist aus Silber.
5. Прочитайте наступні словосполучення, перекладіть їх за допомогою словника на українську мову; складіть з ними речення :
10. eine Reihe Baume
Hausaufgabe
1) Вивчити на переказ текст: «Meine Familie».
2) Підготувати розповідь про власну сім’ю.
https://dedale.ru/uk/meine-familie-topik-meine-familie-tekst-moya-semya-rasskaz-o-seme/
3) Повторити граматичні теми: das Substantiv та означені і неозначені артиклі.