Миколаївська гімназія
з використанням ІКТ
«Швейцарія»
Учасники проекту: учні 5(9) В класу,
керівник проекту
учитель німецької мови
Гарасимів І. М.
2019
Тема уроку. Швейцарія.
Мета. Поглибити знання учнів з теми, що вивчається; вчити учнів виконувати різні типи завдань та вести бесіду за темою; розвивати навички читання та аудіювання; збагатити словниковий запас учнів новою лексикою; навчити співпраці; привчити працювати однією командою, ділитись успіхами, радістю.
Розвивати мовну здогадку та довготривалу пам’ять, творчі здібності учнів, культуру спілкування в ситуаціях, вміння робити висновки та узагальнення, планувати свою діяльність.
Виховувати любов до німецької мови, повагу один до одного, пізнавальний інтерес до вивчення мови.
Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.
Форма проведення. Урок – проект.
Наочність. Книга «Hallo, Freunde“ С. Сотникова, компакт – диск до підручника, робочий зошит, мультимедійний комплекс, презентація, роздатковий матеріал, інтерактивні завдання, карта Швейцарії, фотоальбом.
Очікувані результати.
Після цього уроку учні зможуть:
1. Володіти новою лексикою в усному та писемному мовленні.
2. Порівнювати інформацію на німецькій та українській мовах, називаючи кантони Швейцарії та їхні столиці, а також володіти інформацією про міста цієї країни та її кордони.
3. Висловлювати власні думки, мати власні судження щодо теми уроку.
4. Удосконалення вмінь готувати доповіді і виступати з ними.
5. Розвиток вмінь працювати в команді
Хід уроку
І. Організаційний момент.
L: Guten Tag , Kinder! Setzt euch! Es hat schon geklingelt. Der Stunde beginnt. Wer fehlt heute? Sind heute alle da? Wer hat heute Klassendienst? Welcher Tag ist heute? Wie geht’s ? Ich freue mich euch gesund und munter zu sehen. Ich hoffe, dass unsere Stunde interessant und sehr kreativ wird ( Доброго дня, сідайте! Продзвенів дзвінок і ми починаємо урок. Скажіть мені, будь ласка, хто сьогодні відсутній? Хто сьогодні черговий? Рада Вас всіх бачити. Я надіюся, що наш урок буде дуже цікавим і креативним)
ІІ. Актуалізація чуттєвого досвіду та опорних знань.
L: Letzten Mal sprachen wir über Österreich, allgemeine Angaben. Und jetzt haben interessantes über Österreich wiederholen. Die Übung heißt „Weißt du?“ ( На минулому уроці ми вивчали про Австрію та загальні відомості про неї. А зараз ми повторимо цікаве про цю державу. Вправа називається «Чи знаєш ти? Вправа 3, стор. 87, робочий зошит ). Jetzt machen wir das.
L: Und jetzt öffnet bitte eure Hefte und schreibt heutiges Datum. (
Donnerstag, den 4. April) (Слайд 1)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми й мети, завдань уроку.
Ein Spiel. „Wie meint ihr? Wie heißt der Staat, über den wir heute besprechen?“ (Гра. « Як ви вважаєте, як називається держава, про яку ми сьогодні поговоримо?»)
L: Kinder, hier habe ich zwei Schachteln. In dieser Schachteln habe ich einige Information über dieser Staat. Er liegt auch in Mitteleuropa, wie Deutschland.
Also, weltbekannt sind: Käse, Uhren, Schokolade. Hier gibt es verschiedene Wörter und Wortverbindungen. Seht und sagt eure Variante. ( Діти говорять свої варіанти відповідей щодо назви держави. Отже, вона знаходиться в центрі Європи, як Німеччина. Відомими на весь світ є: сир, годинники, шоколад). Wir sprechen heute über dieses Land, seine Städte, Kantonen und Leute. Ich hoffe, dass ihr heute eine interessante virtuelle Reise in die Schweiz unternehmt. Ihr lernt Deutsch schon fünf Jahren und sprechen auch Deutsch. Und in der Schweiz sprechen auch Deutsch. Also, ich finde, dass sehr interessant ist, besprechen und kennen mit diesen Land lernen. ( Тема уроку сьогодні про цю країну, її міста, кантони і люди. Я сподіваюся, що вам сподобається наша цікава віртуальна подорож до Швейцарії. Ви вивчаєте німецьку мову уже 5 років. І розмовляєте на уроці німецької також німецькою. В Швейцарії говорять також німецькою. Отже , це є цікаво поговорити та віртуально познайомитися з цією країною)
L: Herzlich willkommen in die Schweiz. Die Schweiz – Land und Leute.
(Слайди 2 – 3 -4 )
ІV. Сприймання та засвоєння учнями нового навчального матеріалу
1. Wortschatzarbeit ( Робота з лексичним матеріалом)
L: Wir haben heute neuen Vokabeln. Öffnet bitte eure Vokabelhefte und schreibt neue Wörter. Also, erste Wort bedeutet ………… ( Учні записують у словники та перекладають нову лексику). ( Слайд 5 ) L: Was wisst ihr über Schweiz? Ergänze den Wort – Igel. Wer hat die meisten Idee? ( Діти доповнюють слово їжачок. Асоціації з теми Швейцарія.) ( Слайди 6 – 7).
L: Und hier haben wir eine Landkarte über die Schweiz. Ihre Fläche, Bevölkerung………… . (Слайд 8).
L: Hier haben wir noch eine Karte. Zeigt bitte an die Karte richtig und sagt, an welche Staaten grenzt Schweiz ? ( З ким межує Швейцарія) ( Слайд 9).
L: Und hier haben wir 26 Kantonen, weiter Hauptstadt, Flagge und
Währung. Hört zu mich aufmerksam zu und beantworte auf die Frage? ( Слухають про кантони Швейцарії, столицю, прапор і валюту і відповідають на запитання до цього.) ( Слайди 10 – 13)
L: Welche Länder werden gemeint? Lies und schreibt die Informationen bestimme. (Übung 2, Seite 153) ( Про які країни ви читаєте інформації? Читати і вписати правильну державу.)
Слайд 14 )
4. Lesen( Читання)
L: Schüler, wir haben eine interessante Information über die Schweiz.
Wir machen eine virtuelle Stadtrundfahrt durch die Schweiz. Was Neues über die Schweiz findest du im Text? ( Учні читають важливу та цікаву інформацію в текстах з повним розумінням змісту). ( Слайди 15 – 19)
L: In der Schweiz gibt es viele Städte. Zu der größte Städte der
Schweiz gehört: ( Розповідь про великі міста Швейцарії, населення,
(Слайди 20 – 23)
5. Hörverstehen ( Аудіювання )
L: Jetzt ist die Zeit fürs Hörverstehen. Hört die kurze Texte über die Schweiz aufmerksam zu und dann habt ihr einige Aufgabe. ( Учні уважно слухають текст і після цього виконують вправу 5 (а), стор. 154).
L: Die Aufgabe zum Text. Nummeriert die Überschriften? Schreibt ! ( Учні виконують вправу до тексту « в правильному порядку»). ( Слайд 24) 7. Lesen. ( Читання)
L: Kinder, jetzt habet wir nächste Aufgabe. Über interessante Plätze, welche in der Schweiz sind. Lesen und kommentieren diese Informationen. ( Діти, ми маємо наступне завдання. Про цікаві місця, які є в Швейцарії. Чекаємо і коментуємо ці інформації).
( слайди 25 – 32)
L: Kinder, für uns habe ich auch noch eine Information über bekannte
Schweizer. Schweizer, die man kennen muss. Was passt zusammen? ( Діти, для вас в мене є цікава інформація про відомих швейцарців, про яких ви мусите знати ( Слайд 33 - 41).
V. Осмислення одержаних знань, розкриття внутрішньої суті явищ і процесів
L: Hier sind Klischees über die Schweiz und die Schweizer. ( Цікава вправа «Мозговий штурм». Діти доповнюють одні одних ,коротенькі тексти відповідними кліше про державу Швейцарія. Вправа 2, стор.89, робочий зошит)
VI. Узагальнення та систематизація знань. Говоріння
L: Jetzt hören wir eine einige Fakten über die Schweiz. ( презентація проектної роботи учнів « книжка» )
VII. Підсумок уроку
L: War die Stunde sehr interessant? Was habt ihr heute gelernt? Was können Sie über die Schweiz sagen? Welche Sehenswürdigkeiten gibt es in der Schweiz? Ihr habt gut gearbeitet und erhaltet folgende Noten… .
Danke! ( Чи сподобався вам сьогодні урок? Скажіть, будь ласка, що ми сьогодні вивчали? Що ви можете сказати про Швейцарію? Які визначні місця є в Швейцарії...)
VIII. Повідомлення домашнього завдання
L: Lernt zu Hause neue Wörter und schreibt drei Fragen für ein Quiz über die Schweiz? Fragt einander. Nehmt die Landkarte zu Hilfe. (Übung 6, Seite
154). (Вивчити нову лексику уроку, записати три запитання, використавши матеріали з вікторини.) ( Слайд 42)
L: Wiederholt Übung 6 , Seite 54( Повторити вправу на сторінці )