Передмова
«Sprechen Sie Deutsch?» - з цієї фрази часто починається спілкування між людьми, які розмовляють різними мовами і прагнуть знайти спільну, в даному випадку, німецьку мову. Добре, коли у відповідь чується «Ja, ich spreche» - так, я розмовляю німецькою, і зав’язується розмова.
Але прикро буде співрозмовникові почути лаконічну відповідь «Ні».
Коли ідеться про вивчення іноземних мов, виникає принаймні два питання:
Іноземною мовою оволодівають, щоб спілкуватися із співрозмовником, читати тексти мовою оригіналу, перекладати з іноземної на рідну, із рідної мови на іноземну.
Знання іноземної мови завжди було ознакою високої культури, освіченості. Не випадково кажуть: «Скільки мов ти знаєш, стільки разів ти людина.».
Важливим фактором в розв’язанні завдань зовнішньоекономічних зв’язків за умов ринкової економіки є підвищення рівня практичного володіння іноземною мовою.
Іноземна мова нагадує спорт: «Щоб досягти успіху, потрібна постійна клопітка праця.».
Слова набувають конкретного комунікативного значення і можуть бути засобом спілкування лише тоді, коли вони оформленні і сполучені з іншими словами відповідно до діючих у певній мові внутрішніх закономірностей.
Необхідно тренувати свою пам’ять на засвоєння нових слів.
Особливу увагу необхідно приділяти правилам, вправам на вживання граматики, лексики, які відсутні в рідній мові (артиклі, безособові форми дієслова, тощо).
Дані завдання розроблені для самостійного опрацювання студентами другого курсу денної форми навчання всіх відділень. Граматичні та лексичні завдання призначенні для самостійної роботи протягом навчального року. Завдання включають три основні частини: граматичний практикум, тексти для самостійного опрацювання із вправами і матеріали періодичної преси. Граматичний практикум дозволяє закріпити оволодіння матеріалом з граматики.
Якомога більше читати різноманітні тексти німецькою мовою. Читання -доволі ефективна форма роботи. Воно сприятиме засвоєнню і збагаченню лексики, закріпленню граматики, розвитку мовної інтуіції.
Текстовий, лексичний матеріал призначений для того, щоб закріпити та активізувати вміння роботи зі словником, володіння лексикою і навички самостійної роботи; матеріали періодичної преси розширюють кругозір студентів і дають студентам можливість дізнатися про традиції і звички та культуру німецького народу.
Послідовна і творча праця над матеріалом кожного розділу запорука успіху.
Thema:
1) Meine Wohnung;
2) Zahlwort.
Guten Tag, meine Dammen und Herren, heute warden wir unsere Rede und unsere Stunde geheuren
zum sehr interessantes Thema: “Meine Wohnungsreumen, Zahlwort”
Dazu wir nehmen so genante Text und warden treiben nach Grammatik.
Ein Zwiegesprach mit der Dienststudent:
- Wer ist Heute Gruppedienst?
- Ich bin Heute Gruppendienst.
- Wer ist Hete felt?
- _______ ist/sind Heite felt / nicht da.
Lesen und studieren Sie den Text und übersetzen Sie ins Ukrainische:
Meine Wohnungsreumen
Unser Wohnzimmer ist das größte Zimmer in der Wohnung. Es ist gemütlich. Hier versammeln wir uns abends. Der Fußboden ist mit einem türkischen Teppich bedeckt. In der Mitte stehen ein runder Tisch und 6 Stühle. In der Ecke gibt es einen Fernseher mit Videogerät und DVD-Player. Im Wohnzimmer haben wir auch eine Polstergarnitur. Wände und Vorhänge haben hier helle Farben Es gibt hier 2 große Fenster, zur Straße hinaus. Das zimmer ist mit schönen Blumen geschmückt.
Links vom Wohnzimmer ist mein Zimmer. Es ist viel kleiner, aber auch sehr gemütlich. Neben dem Fenster steht mein Schreibtisch mit einem Stuhl. Es gibt hier auch ein Bett, ein Bücherregal, einen Kassettenrekorder und einen Laptop mit Drucker. Hier bereite ich mich oft zusammen mit meiner Schwester zum Unterricht vor. Auf dem Fußboden liegt auch ein Teppich. Das Fenster führt zum Balkon. In der rechten Ecke habe ich einige Sachen zum Trainieren: eine Hantel und eine Boxbirne.
Zahlwort - числівник.
die Ziffer / die Ziffern - цифра
die Zahl / die Zahlen - число
das Zahlwort / das Numerale – числівник
0 - null |
11 - elf |
20 - zwanzig |
30 - dreißig |
Зверніть увагу, що у німецькій мові в числах від 21 до 99 спочатку читають одиниці, а тоді
Десятки ( наприклад: один і двадцять ).
100 - hundert
101 - hunderteins / hundertundeins
112 - hundertzwölf
123 - hundertdreiundzwanzig
200 - zweihundert
300 - dreihundert
400 - vierhundert
500 - fünfhundert
600 - sechshundert
700 – siebenhundert
800 - achthundert
900 - neunhundert
1000 - tausend
2000 - zweitausend
1000000 - (eine) Million
1000000000 - (eine) Milliarde
https://www.youtube.com/watch?v=vmCkjcSjsNI
https://www.youtube.com/watch?v=9p7a6URdj34
Запишіть прописом числівники.
1. Heute ist der (3)...Dezember.
2. Unsere Sportler haben in den Wettkämpfen den (1)...und den (3) Platz belegt.
3. In (1)...Linie interessiert mich die deutsche Geschichte.
4. Der (2)...Gang hat mir nicht geschmeckt.
5. Mit (1)...Wort (n) unterbrach der Lehrer unsere Plauderei.
6. Der neue «Volkswagen -Polo» kostet etwa (30)... Tausend Euro.
7. ...Meter hat (1000)... Millimeter.
8. Ich glaube auf die Liebe auf den (1)...Blick.
9. Ich bin zum (5)...Mal in Paris.
10. Taras Schewtschenko wurde 1814...geboren.
Zahlwort - числівник.
https://www.youtube.com/watch?v=vmCkjcSjsNI
https://www.youtube.com/watch?v=9p7a6URdj34
Hausaufgabe
1) Вивчити на переказ текст: «Meine Wohnunsreumen».
2) Підготувати розповідь про власну квартиру,
на основі відео уроку, за інтернет посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=YRWehEtSPQY
3) Повторити граматичну тему: Zahlwort - числівник.
https://www.youtube.com/watch?v=vmCkjcSjsNI
https://www.youtube.com/watch?v=9p7a6URdj34