Мета:
Дидактична:
Розвиваюча:
Виховна: виховувати працьовитість, вміння об’єктивно оцінювати результати своєї праці та аналізувати відповіді однокласників.
Програмне забезпечення: СКБД MS ACCESS, тестова оболонка Universal Tester, створена база даних, презентація з питаннями.
Тип уроку: урок удосконалення знань, умінь та навичок.
Виконання завдання 1 з наступною взаємоперевіркою
Вчитель демонструє презентацію з іменем Додаток 1 (на 2 варіанти).
Бліцопитування «Ланцюжок». Перший учень ставить коротке питання другом. Другий відповідає і ставить третьому, і так до останнього учня. Варіанти питань:
IV. Виконання завдання 2: Тестування на Universal Tester (Оцінка виставляється комп’ютером), (авторська програма Іванова Б.Д.) Папка Урок 3\Тести\Бази даних_1(Бази даних_2).
Відповіді до завдання:
№ питання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Варіант 1 |
А, Б, В |
А |
В |
А |
Б, В |
Б |
В |
А, Б, В |
А, Б, Г |
А |
В |
Варіант 2 |
А, Б, Г |
А, Г |
А, Б |
А |
Б, В, Г |
А |
Б |
А, Б, В |
А, Б, В |
Б |
А |
Відкрити базу даних з ім’ям: Приймальна комісія та виконати завдання згідно варіанта (4 варіанти).
(Учні діляться на 4 групи по 4 і виконують завдання.
По черзі кожна група коментує виконання завдання, результати бачать всі учні на екрані)
Через 10 хв після початку роботи за комп’ютером – виконання вправи для зняття м’язового напруження
Вихідне положення – сидячи на стільці.
VII. Домашнє завдання.
Оцінювальний лист
Прізвище, ім'я _________________________________________________________
Етап 1 (презентація домашнє завдання) |
Етап 2 (комп'ютерне тестування)
|
Етап 3 Практичні завдання |
|||
№ завдання |
Відповідь (кожна вірна - 2 бали) |
Варіант |
Бали |
№ завдання (№1—3 бали, №2—4 бали, №3—5 балів) |
Бали |
1 |
|
|
|
1 |
|
2 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
3 |
|
||
4 |
|
|
|||
5 |
|
||||
Всього |
|
+ |
|
+ |
|
3 |
Оцінка ____________________
_______________________________________________________________________
Оцінювальний лист
Прізвище, ім'я _________________________________________________________
Етап 1 (презентація домашнє завдання) |
Етап 2 (комп'ютерне тестування)
|
Етап №3 Практичні завдання |
|||
№ завдання |
Відповідь (кожна вірна - 2 бали) |
Варіант |
Бали |
№ завдання (№1—3 бали, №2—4 бали, №3—5 балів) |
Бали |
1 |
|
|
|
1 |
|
2 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
3 |
|
||
4 |
|
|
|||
5 |
|
||||
Всього |
|
+ |
|
+ |
|
3 |
Оцінка ____________________
Урок-практикум
Тема уроку: Бази даних.
Мета:
Дидактична:
Розвиваюча:
Виховна: виховувати працьовитість, вміння об’єктивно оцінювати результати своєї праці та аналізувати відповіді однокласників.
Після уроку ви зможете:
План уроку:
Варіант 1
1.Які моделі баз даних вам відомі?
2. Який об'єкт MS Access створюється користувачем для відбору даних з однієї або декількох таблиць?
3. Скільки знаків може бути в текстовому полі?
4. Коли можна використовувати властивість Повідомлення про помилку?
5. У вікні пошуку Найти введено маску пошуку Таблиц [і, ю]. Який текст буде знайдено?
6. Яке призначення фільтрів?
7. Якими є відмінності між формами і звітами?
8. Вкажіть елементи структури форма:
9. Які типи даних вам відомі?
10. Яке призначення запиту з параметром?
11. Який запит вносить спільні зміни до однієї або декількох таблиць?
Варіант 2
1. За якими ознаками можна класифікувати бази даних?
2. Які особливості реляційної бази даних?
3. Вкажіть тип даних, до яких можна застосувати властивість Розмір поля.
4. Що означає властивість Значення за умовчанням?
5. Увікні пошуку Найти введено маску пошуку Форм![и]. Який текст буде знайдено?
6. Як сортують поля об'єкта OLE?
7. У звіті Учні є верхній колонтитул Дані про учнів. Як він розміщений?
8. Яке призначення форм?
9. Вкажіть елементи структури звіту.
10. Який запит витягує дані з однієї або декількох таблиць, виконує обчислення, групові операції, відбирає записи?
11. Для чого призначений перехресний запит?
Варіант 1.
Варіант 2.
Варіант 3.
Варіант 4.