Методична розробка уроку та презентаціяз теми: КОНФЛІКТ

Про матеріал
Методична розробка уроку з використанням сучасних методів та засобів навчання спрямований на формування критичного мислення, розвиток комунікативних навичок, поглибити розуміння зв’язку спілкування і конфлікту шляхом виявлення свого власного стилю, характерного для поведінки в конфлікті;сформувати цілісну уяву про моральні та соціальні, правові умови життя людини та суспільства.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: «Конфлікти»

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Мета уроку:1. З'ясувати ознаки і типи конфліктів, причини їх виникнення та методи розв'язання. 2. Розглянути позитивны .3. Уміння аналізувати, порівнювати, зіставляти факти і події. 4. Вірно спілкуватись, здатність виявляти і відстоювати свої погляди. 5. Навчитись поважати права та точку зору інших людей.6. Вирішувати власні життєві проблеми у відповідності до своєї свідомості.7. Зрозуміти значення та сутність, моральних цінностей в особистому та суспільному житті.8. Формувати здатність до толерантної поведінки.

Номер слайду 4

Запитання до учнів1. Що ви розумієте під поняттям «конфлікт»?2. Чи можна дати однозначне визначення поняття «конфлікт»? 3. Чи можна виробити модель конфлікту?4. У яких подіях фільму проявилась конфліктна ситуація, проглядався мотив (який інцидент став початком протистояння)?5. Чим завершився даний конфлікт?6. Які можуть бути наслідки конфлікту?7. Які групи та типи конфліктів представлені,вкажіть причини виникнення, ймовірні наслідки?8. Які можуть існувати ймовірні шляхи розв'язання даного конфлікту?9. Порівняйте тексти 5 девізів з назвою 5 способів розв'язання конфліктів і зробіть вірне співставлення?10. Чи завжди конфлікт це руйнування?style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Конфлікт-це процес різкого загострення протиріч і боротьби протилежних сторін. Бійка. Війна. Непорозуміння. Суперечка. Образа. Несправедливість. Підступність. Злочин

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Групи та типи конфліктів

Номер слайду 10

Запитання до учнів1. Що ви розумієте під поняттям «конфлікт»?2. Чи можна дати однозначне визначення поняття «конфлікт»? 3. Чи можна виробити модель конфлікту?4. У яких подіях фільму проявилась конфліктна ситуація, проглядався мотив (який інцидент став початком протистояння)?5. Чим завершився даний конфлікт?6. Які можуть бути наслідки конфлікту?7. Які групи та типи конфліктів представлені,вкажіть причини виникнення, ймовірні наслідки?8. Які можуть існувати ймовірні шляхи розв'язання даного конфлікту?9. Порівняйте тексти 5 девізів з назвою 5 способів розв'язання конфліктів і зробіть вірне співставлення?10. Чи завжди конфлікт це руйнування?style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Конфлікт – це і руйнування, і творення водночас оскільки суперечності, що лежать в його основі, мають бути осмисленими, натомість мають бути створені нові відносини. Замість того щоб боятися конфлікту,слід сміливо проникати в його суть, якщо це можливо, управляти його творчою силою.

Номер слайду 15

ЯНазивай мене по іменіВислухай мене. Не принижуй мене. Поважай мою думку. Не ображай мене. Вітайся зі мною. Допоможи мені

Номер слайду 16

1. Буддизм - «Не спричиняйте іншим того, що самим здається боляче!»2.Іудаїзм - «Що ненависно Вам не робіть ближньому своєму!».3. Мусульманство - « Не робіть іншим того, чого не хочете щоб Вам робили!».4. Християнство - «Як хочете щоб з Вами поводились люди, так поводьтеся і ви з Вами!» Ставлення до людини на основі релігійних норм

Номер слайду 17

Загальнолюдські цінності є основою життя суспільства. Життєрадісність. Ввічливість. Чесність. Порядність. Людяність

pptx
Додано
31 травня
Переглядів
129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку