Добре організована урочна робота – ефективний засіб пробудження і підтримання інтересу учнів у вивченні математики, який потім розвиває їх здібності.
Пропонований урок сприяє підвищенню інтересу до вивчення геометрії, розвиває інтелектуальні здібності учнів, розвиває логічне мислення та творчу активність, вміння презентувати свої знання.розвиває просторове мислення та уяву учнів.
Даний урок рекомендований під час вивчення теми «Параллельність прямих у просторі» в 10 класах рівня стандарту.
Міністерство освіти і науки України
Криворізька загальноосвітня школа №44
Методична розробка уроку з геометрії для учнів 10 класу (рівень стандарту) « Взаємне розміщення двох прямих у просторі »
Підготувала
вчитель математики КЗШ №44
Шмельова Людмила Олексіївна
м.Кривий Ріг
2019
Добре організована урочна робота – ефективний засіб пробудження і підтримання інтересу учнів у вивченні математики, який потім розвиває їх здібності.
Пропонований урок сприяє підвищенню інтересу до вивчення геометрії, розвиває інтелектуальні здібності учнів, розвиває логічне мислення та творчу активність, вміння презентувати свої знання.розвиває просторове мислення та уяву учнів.
Даний урок рекомендований під час вивчення теми «Параллельність прямих у просторі» в 10 класах рівня стандарту.
Тема уроку: Взаємне розміщення прямих у просторі
Мета уроку : Формування предметних компетентностей: розширити поняття взаємного розміщення прямих на простірсформувати вміння розв»язувати задачі,що передбачають використання понять перетину ,паралелльності та мимобіжності прямих у просторі.розвивати творчі здібності учнів, комунікативні компетентності, стимулювати інтерес до вивчення математики , виховувати культуру математичного мовлення
Формування ключових компетентностей:формувати здатність просторового мисленнясприяти самовихованню при роботі у парах,вмінню висловлювати свою думку. Тип уроку-засвоєння нових знань
Обладнання: комп’ютер, моделі геометричних фігур, картки із завданнями.
Хід уроку
І.Організаційний етап уроку ІІ Аналіз контрольної роботи III Актуалізація опорних знань учнів
1. Фронтальне опитування
IV Вивчення нового матеріалу за планом
V Засвоення нових знань та вмінь
Розвязання вправ №29.6 та 29.10 на дошці.
За поданими просторовими фігурами знайти:
А1В1 |
|
CC1 |
DD1 |
|
CC1 |
BC |
|
B1C1 |
AB |
|
BC |
BB1 |
|
DC |
Біжать вони, наче ті рельси, в імлі,
Біжать як одна, хоч їх десять чи дві,
Надії на зустріч не мають вони (Паралельні)
Зустрілись і спільне одразу знайшли
І їм не потрібна зовсім паралельність,
Їм зустріч до сердця й перетин душі (Перетинаючі)
Не хочуть бувати в одній площині,
Не хочуть вони паралельно стояти,
І спільного тех не бажають щось мати (Мимобіжні)
3. Робота у парах. На кожну парту учні отримують картку-завдання (Додаток 2), за якою вони мають виписати всі види прямих, накреслених на малюнку
VІ Підбиття підсумків уроку, оголошення оцінок , рефлексія( у кожного учня лежать на парті три кружечки: зелений (добре зрозумів тему) , синій ( були певні незрозумілості) , жовтий( потрібна додаткова консультація та роз»яснення) . Вибрані кружечки учні вкладають у зошит і здають для перевірки математичного диктанту .
VIІ Домашнє завдання
Висновки.
Результати, отримані після проведення даного уроку зазвичай позитивні. Розробка уроку може бути використана молодими вчителями у своїй роботі .
Використані джерела:
Додатки:
Додаток 1.
Додаток 2.