Урок "Застосування ортогонольного проєкціювання до розв'язування задач"

Про матеріал
Урок - гра з елементами STEM-освітніх технологій. Розподіл на компанії з розрахунку та встановлення сонячних батарей. Учням доведеться самостійно приймати рішення щодо потужності будинку, спираючись на власний досвід.
Перегляд файлу

Тема уроку: Застосування ортогонального проєкцювання до розв’язування задач.

Мета уроку: формування  предметних компетентностей: формувати вміння використовувати теорему про площу ортогональної проекції; вміння розв’язувати задачі, що передбачають використання формули для обчислення площі ортогональної проекції многокутника.

Формування ключових компетентностей: формувати вміння розуміти, пояснювати і перетворювати тексти сюжетних задач; грамотно висловлюватися рідною мовою (спілкування державною мовою); вміння структурувати дані (інформаційно-цифрова); організовувати та планувати свою навчальну діяльність.

Тип уроку: урок застосування знань, вмінь.

Обладнання: проектор, дошка, ватман (кількість =к-ті груп), маркери різного кольору, калькулятори, проекти будинків на папері з заданими вимірами.

Хід уроку.

І. Організаційна частина.

Перевірити готовність учнів до уроку. Розподілити учнів на групи зручним способом, роздати ватмани, маркери. Дозвіл на користування калькулятором.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, завдань уроку, критеріїв оцінювання.

Фронтальна бесіда «Що спільного?»

Слайд 2. На дошку проектуються зображення:

Запитання до учнів:  

  • Що зображено на слайді?
  • Що може поєднувати математичну  формулу обчислення площі ортогональної проекції та екологічну енергію сонячних батарей?

Слайд 3. На території України, нашого селища з’являються «поля» сонячних батарей та комплекси прибудинкових сонячних батарей.

Запитання до учнів:  

  • Пригадайте, де ви бачили такі комплекси?
  • Чому люди встановлюють сонячні батареї? Причини?
  • Поміркуйте, які позитивні якості використання сонячних батарей ви б виокремили?
  • Яка головна перевага використання таких комплексів батарей? (Екологічна чистота)

Слайд 4-5: Наш урок стане роботою компаній, які допомагають проводити розрахунки та встановлення сонячних батарей.

Оголошення теми та мети уроку.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Слайд 6: Заповнити пропуски в таблиці використовуючи формулу площі ортогональної проєкції деякого многокутника.

Слайд 7: Щоб сонячні батареї не перекривали одна одну потрібен розрахунок площі, яку вона проєкціює на дах.

Запитання до учнів:  

  • Знаючи розміри сонячної панелі, чи можливо обчислити площу сонячної панелі? За якою формулою?
  • Знаючи формулу площі ортогональної проекції та кут нахилу обчислимо…

Слайд 8. Розподіл обов’язків в групі, створення назви компанії. Оголошення завдань компаній:

  1. Обрати клієнтів (будинок).(слайд 9)
  2. Спільно обрати потужність будинку споживання електроенергії (електроспоживання побутовою технікою)
  3. Розрахувати скільки потрібно секцій для забезпечення будинку енергією.
  4. Розрахувати, яку площу займе одна секція, з вибором кута нахилу батарей.
  5. Розрахувати, яку площу займуть всі секції.
  6. Розрахувати площу даху будинку.
  7. Перевірити, чи достатньо площі даху для встановлення батарей.

 

 

Додаткова інформація для обчислення потужності будинку:

 

Додаткова інформація щодо сонячних батарей:

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку