Тема уроку: Застосування ортогонального проєкцювання до розв’язування задач.
Мета уроку: формування предметних компетентностей: формувати вміння використовувати теорему про площу ортогональної проекції; вміння розв’язувати задачі, що передбачають використання формули для обчислення площі ортогональної проекції многокутника.
Формування ключових компетентностей: формувати вміння розуміти, пояснювати і перетворювати тексти сюжетних задач; грамотно висловлюватися рідною мовою (спілкування державною мовою); вміння структурувати дані (інформаційно-цифрова); організовувати та планувати свою навчальну діяльність.
Тип уроку: урок застосування знань, вмінь.
Обладнання: проектор, дошка, ватман (кількість =к-ті груп), маркери різного кольору, калькулятори, проекти будинків на папері з заданими вимірами.
Хід уроку.
І. Організаційна частина.
Перевірити готовність учнів до уроку. Розподілити учнів на групи зручним способом, роздати ватмани, маркери. Дозвіл на користування калькулятором.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, завдань уроку, критеріїв оцінювання.
Фронтальна бесіда «Що спільного?»
Слайд 2. На дошку проектуються зображення:
Запитання до учнів:
Слайд 3. На території України, нашого селища з’являються «поля» сонячних батарей та комплекси прибудинкових сонячних батарей.
Запитання до учнів:
Слайд 4-5: Наш урок стане роботою компаній, які допомагають проводити розрахунки та встановлення сонячних батарей.
Оголошення теми та мети уроку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Слайд 6: Заповнити пропуски в таблиці використовуючи формулу площі ортогональної проєкції деякого многокутника.
Слайд 7: Щоб сонячні батареї не перекривали одна одну потрібен розрахунок площі, яку вона проєкціює на дах.
Запитання до учнів:
Слайд 8. Розподіл обов’язків в групі, створення назви компанії. Оголошення завдань компаній:
Додаткова інформація для обчислення потужності будинку:
Додаткова інформація щодо сонячних батарей: