Дана робота містить елементи ейдотехніки для легкого засвоєння лексичного матеріалу. Ейдотехніка - ігровий метод. У цьому й полягає основна його перевага над традиційними формами навчання. Адже, навчання, засноване на грі та фантазії, зовсім не обтяжує дитину, оскільки домінуючим у цьому віці є образне мислення. Це означає, що дитина відпочиває. Вона без утоми переосмислює велику кількість інформації. Отже, дитина вчиться, граючись.
Морська історія
Запам’ятовуємо жителів моря
Улюбленою грою морських створінь були фішки із фішок можна було створити різні фігурки. Маленька рибка була кругленька і схожа на фішку. Її так і звали: Fish. Рибка, бачачи свою подібність почала колекціонувати фішки. Їй це здавалося дуже кумедним.
Fish
Подруга рибки морська зірка ставила фішки у вигляді зірки. Їй так дуже подобалось, вона так старалася. Морську зірку так і звали Starfish.
А рак викладає крейсер із фішок. Звати його Crayfish.
Медуза на ім’я Jellyfish дуже полюбляла желе, бо і сама була на нього схожа. Тому вона постійно викладала желе із фішок.
Оцінювала конкурс кит Валя, або Whale, як любила вона називати себе по модному.
Вона була дуже велика huge, але хутчіше за всіх могла приймати правильне рішення: усі фігурки чудові. А що їй подобалося насправді, то була її крихітна тайна - tiny.
Восьминіг звався Октопус, бо мав гарне око і велике пузо. Він вихвалявся то оком, то пузом. А фішки він не любив.
У восьминога Октопуса, був друг dolphin, який полюбляв гратися з лялькою doll - дельфін.
А високо в небо злетіла чайка Seagull. І скільки сягало око, вона бачила синє-синє море sea.
А над чайкою Seagull кружляв орел Eagle. В нього були кігті гострі, як ігли. Тікай, Seagull, тікай!
Змія Snake сичала весь час SSSSS і любила носити одяг фірми найк, але вимовляла як нейк і разом із сичанням в неї виходило ссснейк (Snake).
Наша морська історія не має кінця, а тому пропонуємо дітям скласти власну кінцівку казки, проявивши фантазію та вигадливість.