Методична розробка "Захист професії. Пісня з сурдоперекладом"

Про матеріал
Подаю розробку виступу старшокласників в рамках відкритого районного заходу з профорієнтації, що проходив в нашій школі. Ідею можна використати і для інших випадків. Робота у нас така:)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Перегляд файлу

(П 1 ↑) з першого звуку

(П 1 ↓) кінець свисту

 

(П 3)Мы обветрены, мы просолены,
Нам шторма нипочем.
(П 5)После плаванья в тихой гавани
Вспомнить будет о чем.
(П 7)Эх, сколько видано, (П 8)эх перевидано,
(П 7)Сколько видано-(П 8)перевидано
Вспомнить будет о чем.
(П 7)Эх, сколько видано, (П 8)эх перевидано,
(П 5)После плаванья в тихой гавани
Вспомнить будет о чем.

(П 9)Волны бесятся и по месяцу
(П 11)Не увидеть земли.
Хоть на палубу небо падает,
Все плывут корабли.
(П 7)Эх, сколько видано, (П 8)эх перевидано,
(П 7)Сколько видано-(П 8)перевидано

Все плывут корабли.
(П 7)Эх, сколько видано, (П 8)эх перевидано,
Хоть на палубу небо падает,
Все плывут корабли.

(П 14)И в Италии, и в Бразилии
Побывали с тобой.
Солнца вроде бы изобилие,
Только тянет домой.
(П 7)Эх, сколько видано, (П 8)эх перевидано,
Солнца вроде бы изобилие,
Только тянет домой.

(П 17)Не туристы мы, (П 5)но на пристани
Мы подолгу стоим.
Воздух Родины – он особенный,
Не надышишься им.
(П 7)Эх, сколько видано, (П 8)эх перевидано,
Воздух Родины – он особенный,
Не надышишься им.
(П 7)Эх, сколько видано, (П 8)эх перевидано,
Воздух Родины – он особенный,
Не надышишься им.
(П 20)

Воздух Родины – он особенный,
Не надышишься им. (П 21)
 

 

 

 

 

 

(Л 2 ↑) з першого звуку музики

(Л 2 ↓) кінець музики

Мы обветрены, мы просолены,
(Л 4)Нам шторма нипочем.
После плаванья в тихой гавани
(Л 6)Вспомнить будет о чем.
Эх, сколько видано, эх перевидано,
Сколько видано-перевидано
(Л 6)Вспомнить будет о чем.
Эх, сколько видано, эх перевидано,
После плаванья в тихой гавани
(Л 6)Вспомнить будет о чем.

Волны бесятся и (Л 10)по месяцу
Не увидеть земли.
(Л 12)Хоть на палубу небо падает,
(Л 13)Все плывут корабли.
Эх, сколько видано, эх перевидано,
Сколько видано-перевидано
(Л 13)Все плывут корабли.
Эх, сколько видано, эх перевидано,
(Л 12)Хоть на палубу небо падает,
(Л 13)Все плывут корабли.

И в Италии, и в Бразилии
Побывали с тобой.
(Л 15)Солнца вроде бы изобилие,
(Л 16)Только тянет домой.
Эх, сколько видано, эх перевидано,
(Л 15)Солнца вроде бы изобилие,
(Л 16)Только тянет домой.

Не туристы мы, но на пристани
Мы подолгу стоим.
(Л 18, 19)Воздух Родины – он особенный,
Не надышишься им.
Эх, сколько видано, эх перевидано,
(Л 18, 19)Воздух Родины – он особенный,
Не надышишься им.
Эх, сколько видано, эх перевидано,
(Л 18, 19)Воздух Родины – он особенный,
Не надышишься им.
 

(Л 18, 19)Воздух Родины – он особенный,
Не надышишься им.
 

 

 

Перегляд файлу

Шановні колеги, класні керівники!

Життєва практика свідчить, що в конкурсах часто перемагає не інтелект, а мавпячі гримаси:).

Але я щиро бажаю Вам протилежного!

Запропонований матеріал я підготував у 2015 році для свого 10 класу для участі в конкурсі захисту професії в рамках відкритого районного заходу з профорієнтації.

Захищали ми (інтелектуально!) професію моряка, зовсім нетипову для нашого села, через яке навіть жодна річка не тече.

Пісня з сурдоперекладом – не надто поширений жанр, то можете сміливо використати мій варіант, він не засвічений ніде, або ж використайте ідею і підготуйте свій номер.

Тепер – деталі. В П5 можна написати назву місцевої маленької річки чи озерця.

Потрібно 5 учасників.

Двоє – «перекладачі» - кмітливі дівчата, що вміють зосередитися, бо їхня участь – родзинка. На тлі пісні вони почергово, але в строгій послідовності, підіймають таблички з картинками, котрі в презентації   йдуть у відповідності з наведеними в тексті номерами. Таблички я виготовляв на аркушах А4, щоб глядачам було видно на відстані, вставляючи зміст слайда в альбомний Word і розтягуючи до кондиції. Кожна табличка приклеюється до тонкої палички зручної для користування довжини. Можна використати непотрібні штапики для ретро вікон. Якщо не наклеювати картки на картон, не використовувати при друці офісний картон, то для жорсткості штапики утворюють літеру Т. Кожна табличка з тильної сторони має номер або ще й зменшене зображення лицевої сторони. Таблички розподіляються між учасниками П і Л, що стоятимуть за правим і лівим столами, які стоять з одного боку сцени.  Для спрощення задачі таблички складаються одна поверх одної так, щоб брати їх можна було у порядку  зростання номерів, а потім використані відкладати вбік. Але П7 і П8, які використовуються найчастіше, і П5 після першого використання повинні лежати увесь час окремо, щоб їх не приклали іншими табличками.

Чудова пісня є невідомою для сучасних школярів, бо їй понад 50 років. Що текст російський, не біда, автори пісні не мають жодного стосунку до російської агресії, це були порядні люди.

Один учасник – моряк, який виходить з-за куліси до свого столу і вступає в другому куплеті. Мені було в селі не просто знайти безкозирку, але я знайшов, бо це дуже важливий аксесуар. Тільник – не проблема. Моряком мусить бути артистичний хлопець, який зможе себе подати, бо він – центральний персонаж. До того ж, він не танцюватиме «яблучко». Йому слід розучити і ефектно подати маніпуляцію двома стаканами, як це показано в відео Анни Кендрік. Виступати може впродовж другого й третього куплетів і красиво залишити сцену.

Ще двоє хлопців-моряків – масовка. Вони сидять з протилежного до перекладачів боку сцени, і поклавши руки один одному на плечі, повільно розгойдуються в такт музиці. Але на приспівах вони встають і відповідно до тексту грають свої ролі.

На П7-П8 вони синхронно роблять широкий жест руками: П7 – ліва рука йде вліво, погляд вдаль з-під правої долоні, П8 – права йде вправо, погляд з-під лівої, на Л6 торкаються пальцем до лоба, потім сідають.

Далі – аналогічно, після П7-8 на Л12 і Л15 можна сховатися під парасольку.

Потім після П7-8 на Л18-19 вони глибоко, з задоволенням вдихають і видихають.

На П20 співають «а-а-а-а».

Успіхів!

zip
Додано
14 жовтня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку