МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
ЧОРТКІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ
Викладач : Кутрик І.П.
Чортків 2020
ТЕМА: Футбол.
ЗАВДАННЯ
ВИХОВНА МЕТА
ТИП ЗАНЯТТЯ: навчально-тренувальне.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивний майданчик.
ОБЛАДНАННЯ: футбольні м’ячі, ворота, фішки.
ЧАС ЗАНЯТТЯ: 85 хв.
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно - методичні вказівки |
|
І. Підготовча частина заняття (25-30хв) |
||||
1. |
Шикування, перевірка наявності студентів на занятті, повідомлення завдань заняття. Бесіда про запобігання травматизму на заняттях з футболу. |
5 хв
|
Студенти вишикувані в одну шеренгу. Метод слова.
|
|
2. |
Підрахунок ЧСС в стані спокою |
за 10 с |
Аналіз показників Звернути увагу на студентів в яких ЧСС більше 90 уд./ хв. |
|
3.
|
Стройові вправи: а) на місці повороти направо, наліво, кругом. б) в русі перешикування з однієї шеренги в дві, з однієї колони в колону по два. |
2 хв |
Слухати уважно підрахунок і чітко виконувати команди
|
|
4. |
Різновиди ходьби:
|
8 – 12 с кожна вправа |
Дистанція 2 м, руки прямі; лікті розведені; руки за спиною; спина пряма. |
|
5. |
Повільний біг. Постановка стоп паралельно напрямку бігу, рухи вільні, не скуті, плечовий пояс розслаблений, руки зігнуті в ліктях. |
1' |
Слідкувати за диханням. Дотримуватися дистанції 1- 1,5 м |
|
6. |
Вправи на відновлення дихання у відносно спокійний стан. |
30" |
1-2 руки через сторону – вгору – вдих; 3-4- вниз у в. п. видих. |
|
Загально-розвиваючі вправи в русі |
||||
7. |
В.п.- руки вниз. 1 – руки до плечей; 2 – на носках, руки вгору; 3 – руки до плечей; 4 – в.п. |
3-4р. |
Стежити за чіткістю виконання вправ |
|
8. |
В.п.- права рука вгору. 1-2 – пружні відведення прямих рук назад; 3-4 – теж, із зміною положення рук. |
3-4р. |
Руки прямі |
|
9.
|
В.п.- руки до плечей. 1-4 – колові рухи руками вперед; 5-8 – теж, назад. |
3-4р. |
Під час колових рухів назад звести лопатки |
|
10. |
В.п. руки в “замок”. 1-3 – пружні відведення рук вгору-назад; 4 – в.п. |
3-4р. |
Відведення рук на кожен крок |
|
11. |
Біг:
Стрибки:
|
15 м 15 м 15 м
15 м 15 м 15 м
15 м 15 м 15 м 15 м |
частота максимальна;
акцентувати увагу на поштовху вгору; стопи пружні, носочки відтягнуті; руки в сторони. спина пряма;
акцентувати увагу на вистрибуванні вперед вгору; швидкість максимальна |
|
12. |
Підрахунок ЧСС |
1 хв |
Звернути увагу на студентів у яких ЧСС більше 140 уд./ хв. |
|
Загально-розвиваючі вправи на місці |
||||
13. |
В.п – основна стійка. Нахили голови: 1 – вперед; 2 – назад; 3 – вправо; 4 – вліво. |
4 р. |
У повільному темпі.
|
|
14. |
В.п. – ноги нарізно, руки вгору. 1-4 – колові рухи руками вправо; 5-8 – теж, вліво. 1- крок правою, вперед, 2-в.п. 3-лівою, 4-в.п. |
4 р. |
|
|
15. |
В.п. – ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми. 1-2 – відведення зігнутих рук назад; 3-4 – відведення прямих рук в сторони. 1-2 нахил в праву сторону, 3-4 в ліву. |
4 р. |
Руки не опускати. |
|
16. |
В.п. – ноги нарізно, руки за спиною. Нахили тулуба: 1 – вперед; 2 – назад; 3 – вправо; 4 – вліво. |
4 р. |
Ноги прямі. |
|
17. |
В.п. – ноги нарізно, руки в сторони, нахил вперед. 1 – права рука до лівої ноги; 2 – ліва рука до правої ноги; 3-4 – теж. |
4 р. |
Руки тримати чітко в сторони, ноги прямі. |
|
18. |
В.п. – ноги нарізно, руки вперед - в сторони. 1 – мах правої до лівої руки; 2 – мах лівої до правої руки; 3-4 – теж. |
4 р. |
Ноги прямі. |
|
19. |
В.п. – сід на правій, руки за головою, 1-2- перенесення ваги тіла в положення сід на лівій, 3-4-сід на правій. |
4 р. |
Спина під час перенесення пряма, ЗЦМ- переносити на мінімальній висоті від підлоги. |
|
20. |
В.п – основна стійка. 1 – упор присівши; 2 – упор лежачи; 3 – упор присівши; 4 – в.п. |
4 р. |
|
|
21. |
В.п. – ноги нарізно. 1 - стрибком руки в сторони; 2 – в.п.; 3 - стрибком руки вгору; 4 – в.п. |
4 р. |
Акцентувати увагу на правильність виконання вправи. |
|
ІІ. Основна частина заняття (45-50хв) |
||||
Вкидання м’яча з-за бокової лінії з місця та з розбігу |
||||
1. |
Вкидання м'яча з місця. Тримання м'яча |
10 р. |
М'яч піднятий над головою - руки при цьому не напружені. Після розбігу (6-7 кроків), виставити одну ногу уперед, відхили тулуб назад і завести за голову руки з м'ячем так, щоб він майже торкався лопаток. Виносити м'яч уперед, одночасно відхиляючись назад. Випускати м'яч із рук у той момент, коли він буде над головою. Намагатися, щоб м'яч приземлявся у межах "коридору". |
|
2. |
Вкидання м'яча з розбігу по "коридору" завширшки 2 кроки і завдовжки 13-16 кроків. |
10 р. |
||
3. |
Вкидання м'яча на точність у коло, яке знаходиться на відстані 8 - 9 м від бокової лінії. |
10 р. |
||
Передачі м’яча партнеру в русі. |
||||
1. |
Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи та передача м’яча внутрішньою стороною стопи по м’ячу, що не рухається. |
3-4хв |
|
|
2. |
Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи та передача м’яча внутрішньою стороною стопи по м’ячу, що не рухається з кроку. |
3-4хв |
||
3. |
Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи та передача м’яча внутрішньою стороною стопи по м’ячу, що котиться вперед. |
3-4хв |
||
4. |
Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій до партнера і назад, передача м’яча внутрішньою частиною стопи. |
3-4хв |
||
Розвиток фізичних якостей методом колового тренування. |
||||
1. |
Вправи на координаційній драбині та з конусами. |
По 2 повторення кожної вправи
|
Групу розділяємо на дві колони. Перша колона виконує вправи на координаційній драбині почергово, тримаємо дистанцію 2 кроки. |
|
2. |
Пересування «змійкою» між конусами |
2 р.
|
Друга колона виконує вправи навколо конусів, не зупиняючись. |
|
3. |
Пересування «змійкою» спиною вперед. |
2 р.
|
||
4. |
Пересування галопом: 1-ий раз лівим боком, 2-ий раз правим боком. |
2 р.
|
||
5. |
Пересування «змійкою» між конусами правим та лівим боком почергово. |
2 р.
|
||
6. |
Оббігання кожної фішки навколо. |
2 р. |
||
7. |
Зміна груп. Перша група виконує вправи з конусами, друга на координаційній драбині. |
|
|
|
ІІІ. Заключна частина (10 хв) |
||||
1. |
Вправи на розслаблення та відновлення дихання. |
1 хв |
Повільна ходьба з диханням |
|
2. |
Підрахунок ЧСС |
1 хв |
Аналіз показників |
|
3. |
Шикування та підведення підсумків заняття. Оцінювання студентів. |
5 хв |
Мотивація оцінок |
|
4. |
Домашнє завдання:
|
1 хв |
Відпочинок між підходами 30-40с |
|