ПЛАН ЗАНЯТТЯ №8
Дисципліна «Математика»
Тема заняття:
Степінь із раціональним показником та його властивості
Формування компетентностей:
предметна компетентність: сформувати поняття степеня з раціональним показником; домогтися засвоєння властивостей степеня з раціональним показником; сформувати вміння і навички застосовувати набуті знання при розв’язуванні задач; розвивати логічне мислення, творчі здібності, увагу і пам’ять; стимулювати пізнавальну діяльність; формувати вміння швидко і чітко висловлювати власні думки;
ключові компетентності: доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію; виховувати культуру математичних записів; прищеплювати бажання мати якісні, глибокі знання з предмету;
Форма проведення заняття: класно – урочна.
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.
ЗМІСТ І ХІД ЗАНЯТТЯ
№ елементу заняття |
Елементи заняття, питання, форми, методи навчання та засоби забезпечення заняття
|
||||||||||||||||||||||||
І.
|
Організаційна частина
|
||||||||||||||||||||||||
ІІ. |
Перевірка домашнього завдання
.
Знайдіть значення виразу: А - ; З - ; Я - ; Н - . Вставте букви, які відповідають знайденому результату, в клітинки та утворіть слово. |
||||||||||||||||||||||||
ІІІ. |
Актуалізація опорних знань Пригадаємо поняття степеня: Степенем числа a з натуральним показником n називається добуток n множників, кожен з яких дорівнює a.
Повторимо властивості степеня з натуральним та цілим показниками:
|
||||||||||||||||||||||||
ІV. |
Мотивація навчальної діяльності студентів Відгадайте ребус і дізнайтеся, яку тему ми будемо вивчати на занятті. .
Ця тема актуальна, оскільки задачі, що передбачають застосування властивостей степеня з раціональним показником часто зустрічаються в завданнях ЗНО.
|
||||||||||||||||||||||||
V. |
Оголошення теми, мети та плану заняття Тема. Степінь із раціональним показником та його властивості План заняття
|
||||||||||||||||||||||||
VІ.
|
Вивчення нового матеріалу, його сприймання й осмислення
Якщо , m – ціле число, n – натуральне число, , то степенем числа з дробовим показником є вираз , тобто
Наприклад: ; ; . І навпаки, ; .
Робота з підручником. О.Істер. Математика 10 клас. Рівень стандарту. §5, п.2, с.48.
|
||||||||||||||||||||||||
VІІ.
|
Закріплення вивченого матеріалу Встановіть відповідність:
Завдання ЗНО (робота в парах). №1 Нехай a – довільне додатне число. Установіть відповідність між виразом (1-3) та тотожно рівним йому виразом (А-Д).
№ 2
|
||||||||||||||||||||||||
VІІІ. |
Узагальнення та систематизація знань
|
||||||||||||||||||||||||
ІХ. |
Підведення підсумків. Мотивація та виставлення балів.
|
||||||||||||||||||||||||
Х. |
Домашнє завдання.
№5.4, №5.6 – середній рівень складності; №5.8, №5.10 (1-4) – достатній рівень складності; №5.10 (5-8), №5.20 – високий рівень складності.
|