Самоаналіз роботи
вчителя географії, основ здоров’я та освітнього природничого курсу «Пізнаємо природу» та «Здоров’я, безпека, добробут»
Тарасівського ліцею
Луценко Юлії Леонідівни
про пророблену роботу в умовах дистанційного навчання під час військового стану
в 2022 – 2023 н.р
За період (01.09.2022 – 31.05.2023р.) здійснювалася освітня та самоосвітня діяльність в умовах дистанційного навчання.
З 01.09.22 по 31.05. 2023 р. було впорядковано папки навчальних планів з географії та основ здоров’я для 6-11– х класів, а також з курсу пізнаємо природу та здоров′я, безпека, добробут для учнів 5 класу. Проводилася робота із шкільною документацією (класними журналами для 6-11–х та 5 класів, а токож робота з електронним журналами на порталі «Human»), перевірялися зошити, складено план індивідуальної роботи під час дистанціного навчання в умовах воєнного стану, план дистанційного навчання.
Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:
-
Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань, мультимедійних презентацій, тестів, карт, таблиць, схем тощо. На платформі Gool meet проведення онлайн-уроків, згідно розкладу для учнів 5 класу з курсу пізнаємо природу та здоров’я, безпека, добробут. А також для учнів 6-11 класів з географії та основ здоров’я.
-
Під час проведення онлайн уроків демонструвала мультимедійні презентації, електронні карти, таблиці тощо.
-
Проводила індивідуальні консультації для учнів 6-11 – х класів в онлайн – режимі, телефонному режимі та консультації по підготовці до районної олімпіади з географії.
-
Перевірка виконаних домашніх завдань.
-
Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі в умовах війни .
-
Приймали увчасть в районній олімпіаді з географії, де учениця 11класу
Німенко А. зайняла ІІ місце.
-
Заповнення класних журналів.
-
Складання звітної документації.
-
Робота з вхідними документами.
Навчання з учнями 6-11 – х класів здійснювала у дистанційній формі відповідно до розкладу уроків. Щодня, за розкладом проводила відеоуроки чи рекомендації. Якщо вивчалася нова тема, то вона супроводжувалася відео поясненням вчителя. Виконані завдання учні фотографували та відправляли на перевірку у приватні повідомлення чи проходили тестування на сайті «НаУрок», Кластайм чи Всеосвіті. Якщо ж діти не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надавалися дітям в телефонному режимі.
Протягом даного періоду працювалося над самоосвітою:
1. Вивчалися освітні платформи для роботи з дітьми в умовах дистанційного навчання під час воєнного стану.
2. Проходила курси підвищення кваліфікації за основним фахом.
3. Опрацьовано Методичні поради щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.
4. Систематично опрацьовувалися статті на сайтах «МОН України», «НаУрок», Всеосвіта, КОІПОПК, відділу освіти Узинської ТГ та на інших.
5. План самоосвіти доданий у Індивідуальний план роботи вчителя.
Індивідуальний план роботи виконано.