МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ МОДЕЛЮВАННЯ ПАПЕРОВИХ ХУДОЖНІХ КОНСТРУКЦІЙ, ЯК ОСНОВА ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБІВ ІНТЕР’ЕРНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ РОЗДІЛУ ПРОГРАМИ 8 КЛАСУ <<ДИЗАЙН ПРЕДМЕТНОГО СЕР
МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ МОДЕЛЮВАННЯ ПАПЕРОВИХ ХУДОЖНІХ КОНСТРУКЦІЙ, ЯК ОСНОВА ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБІВ ІНТЕР’ЕРНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ РОЗДІЛУ ПРОГРАМИ 8 КЛАСУ <<ДИЗАЙН ПРЕДМЕТНОГО СЕРЕДОВИЩА>>
МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ МОДЕЛЮВАННЯ ПАПЕРОВИХ ХУДОЖНІХ КОНСТРУКЦІЙ, ЯК ОСНОВА ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБІВ ІНТЕР’ЕРНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ РОЗДІЛУ ПРОГРАМИ 8 КЛАСУ <<ДИЗАЙН ПРЕДМЕТНОГО СЕРЕДОВИЩА>>
Номер слайду 2
Мистецтво моделювання паперових художніх композицій і створення тривимірних скульптур об’єднані однією назвою – паперопластика
Номер слайду 3
До паперопластики сьогодні відносять також оригамі та квілінг
Номер слайду 4
Дизайн предметного середовища
Номер слайду 5
Історія цього мистецтва на Сході сягає глибини віків і нерозривно пов’язана з історією винайдення паперу.
Номер слайду 6
Філософську базу стосовно особливого розуміння площини в образотворчому просторі підготував законодавець світового авангарду Казимир Малевич.
Номер слайду 7
Олександр Родченко, російський радянський живописець, графік, скульптор, фотограф, дизайнер, педагог, один із засновників конструктивізму, родоначальник реклами та дизайну в СРСР
Номер слайду 8
Історія паперопластики починається із винайденням паперу.
Номер слайду 9
Рецепт паперу Цай Луня
Номер слайду 10
На початку VІІ ст. спосіб виготовлення паперу стає відомим у Кореї то Японії
Номер слайду 11
Номер слайду 12
У ХХ ст. виробництво паперу стає колосальною високомеханізованою галуззю промисловості
Номер слайду 13
Історичними конструктивними прийомами є: бігівка, фальцювання, висікання, вирубування та склеювання.
Номер слайду 14
Для художніх творів доцільно використовувати наступні додаткові матеріали: