Англійська мова від навчального предмета до життєвого уміння. Підготував – Яценко Ю. В.
Номер слайду 2
Одна із ключових компетентностей сучасної людини – володіння іноземною мовою
Номер слайду 3
Сьогодні це вже не просто навчальний предмет, а життєве уміння.
Номер слайду 4
Володіння іноземною мовою – це уміння використовувати мову в повсякденному житті.
Номер слайду 5
Critical thinking – критичне мислення;Creativity – креативність;Collaboration – колаборація;Cross-cultural understanding – (між)культурне усвідомлення;Communication – комунікація;Computing – комп ютерна грамотність;Carrier and learning self-reliance – кар єрна та навчальна впевненість«Seven Cs»:
Номер слайду 6
За допомогою правильно сформульованих запитань;За допомогою правильно поставлених завдань на кожному етапі уроку й для кожного виду роботи;В пригоді стане таксономія Блума. Як розвивати ці життєві вміння в класі?
Номер слайду 7
Таксономія Блума
Номер слайду 8
Формування в учнів комунікативної компетенції, базою якої є комунікативні уміння, сформовані на основі мовних знань і навичок. Головна мета навчання іноземної мови
Номер слайду 9
Головною метою будь-якої системи освіти є розвиток особистості учня. Навчання виступає як основа та засіб психічного і в цілому особистісного розвитку людини.
Номер слайду 10
Сьогодні ми повинні навчити наших учнів використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур. Ми повинні підготувати учнів до спілкування в реальних життєвих ситуаціях, навчити їх здобувати знання самостійно.
Номер слайду 11
Створити комфортні умови навчання;Кожен учень має змог відчути свою успішність, інтелектуальну спроможність;Кожен учень повинен навчитися бути демократичним;Спілкуватися з іншими людьми;Критично мислити. Провести сучасний урок іноземної мови із застосуванням технологій інтерактивного навчання означає:
Номер слайду 12
Найпоширенішим та дієвим методом викладання та начання іноземних мов є комунікативно-орієнтований, який максимально наближений до реальних умов іншомовної середи.
Номер слайду 13
Базується на здібності використовувати мову;Передбачає іншу роль вчителя в навчальному процесі; роль вчителя менш домінуюча;Змінює роль учнів у навчальному процесі: вони є комунікаторами та відповідають за своє особисте навчання;Заохочує повне занурювання в мову. Комунікативний метод:
Номер слайду 14
Основне у навчанні – це дозволити відчути впевненість у своїх силах, створювати природні життєві ситуації, де дитина зможе використати свої знання і поговорити про те, що її цікавить.
Номер слайду 15
Викладання є мистецтво, а не ремесло – в цьому суть вчительскої справи.