2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Методичні рекомендації "Критерії оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю з англійської мови сертифікаційної роботи за англійської мови ЗНО 2020 року "

Про матеріал
Критерії оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю з англійської мови сертифікаційної роботи за англійської мови ЗНО 2020 року
Перегляд файлу

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАВДАННЯ ВІДКРИТОЇ ФОРМИ З РОЗГОРНУТОЮ

ВІДПОВІДДЮ (ВЛАСНОГО ВИСЛОВЛЕННЯ) З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

СЕРТИФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ 2019 РОКУ

 

Зміст і мовне оформлення власного висловлення оцінюють за сімома критеріями (a1, a2, a3, b1, b2, c та d), як викладено в таблиці 1.

Таблиця 1

Критерії

Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію

Бали

а.

Змістове наповнення

(опрацювання умов,

зазначених

у ситуації): а1 – перша умова;

а2 – друга умова;

а3 – третя умова

а1 – перша умова

Умова опрацьована повністю

2

Умова лише згадана

1

Умова не опрацьована й не згадана

0

а2 – друга умова

Умова опрацьована повністю

2

Умова лише згадана

1

Умова не опрацьована й не згадана

0

а3 – третя умова

Умова опрацьована повністю

2

Умова лише згадана

1

Умова не опрацьована й не згадана

0

b.

Структура тексту

та зв’язність: b1 – логіка викладу та

зв’язність тексту

(наявність з’єднувальних

елементів у

тексті); b2

відповідність письмового

висловлення

заданому

формату

(особистий чи офіційний лист)

b1 – логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті)

Текст укладено логічно й послідовно.

 

З’єднувальні елементи забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень в абзацах.

 

У тексті є сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова тощо

 

2

Логіка викладу частково порушена.

 

З’єднувальні елементи між частинами тексту на рівні змістових абзаців та окремих речень в абзацах є частково

 

1

З’єднувальних елементів немає, робота складається з набору речень

 

0

b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (особистий чи офіційний лист)

Стиль висловлення, ознаки відповідно до формату тексту повністю відповідають меті написання.

 

У листі використано лексичні та граматичні структури, прийнятні для письмових висловлень приватного чи офіційного характеру.

 

Лист оформлено відповідно до правил написання та оформлення листів у країнах, мова яких вивчалася У листі наявні:

           привітання (greeting);

           вступ (opening remarks);

 

Якщо у вступі дослівно переписано умову письмового завдання, оцінка за даний критерій – 1 бал

 

           основна частина (main body) обов’язково структурована

2

Критерії

Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію

Бали

 

за змістовими абзацами, наявні три змістові абзаци (або два змістові абзаци, якщо дві змістові умови об’єднані в один абзац);

           кінцівка (closing remarks);

           прощання (ending);

           підпис (name) – вигадане ім’я або ім’я та прізвище відповідно до формату листа.

 

 

Стиль висловлення, ознаки відповідно до формату тексту частково відповідають меті написання, є порушення основних вимог

 

1

Ознаки відповідно до формату тексту не відповідають меті написання висловлення або їх немає

 

0

с.

Використання лексики:

                    лексична наповнюваність;

                    володіння лексичним матеріалом

Продемонстровано достатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації.

 

Можлива наявність лексичних помилок (максимум три), що не впливають на розуміння написаного

 

2

Недостатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації.

 

У роботі є лексичні помилки, що заважають адекватному сприйняттю окремих речень або абзаців

 

1

Через велику кількість лексичних помилок зміст висловлення незрозумілий

 

0

d.

Використання граматики:

  морфологія;

  синтаксис;

  орфографія

Робота не містить помилок або є помилки (максимум вісім), що не заважають розумінню написаного, крім помилок на:

      вживання числа й особи в дієслівних часових формах;

      порушення порядку слів у реченні;

      вживання частки to з інфінітивом;

      вживання незлічуваних іменників (типу advice).

 

Якщо серед восьми помилок є помилка, що відповідає хоч одному з перерахованих вище мовних явищ, оцінка за даний критерій – 1 бал

 

2

У роботі є помилки, що заважають розумінню написаного або значна кількість помилок (дев’ять і більше), у тому числі грубі, що не заважають розумінню написаного

 

1

У роботі велика кількість помилок, що унеможливлюють розуміння написаного

 

0

 

1.   Якщо учасник ЗНО отримує 0 балів за критерій а. Змістове наповнення, то всю роботу оцінюють у 0 балів.

 

2.   Якщо учасник ЗНО отримує 0 балів за критерій с. Використання лексики або за критерій

d. Використання граматики, то всю роботу оцінюють у 0 балів.

 

3.   Якщо учасник ЗНО не приступав до виконання завдання, власне висловлення вважається ненаписаним і всю роботу оцінюють у 0 балів.

 

pdf
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 січня 2020
Переглядів
416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку