Методичні рекомендації "Оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу"

Про матеріал

Оцінювання – процес встановлення рівня навчальних досягнень учня/учениці в оволодінні змістом предмета відповідно до вимог чинних навчальних програм. вербально, або в балах. Виставлення балів обов'язково супроводжується оцінювальними судженнями. Оцінювання у початковій школі ґрунтується на врахуванні рівня досягнень учня, а не ступеня його невдач. Результати оцінювання навчальних досягнень учнів є конфіденційною інформацією, доступною лише для дитини та її батьків (або осіб, що їх замінюють).

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009 Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи

Номер слайду 3

ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ Підсумкове оцінювання за тему з навчальних предметів «Українська мова», «Літературне читання», «Математика», «Природознавство» здійснюється з урахуванням усіх поточних оцінок, отриманих під час вивчення розділу/теми (підтеми), та оцінки за тематичну контрольну роботу.

Номер слайду 4

Підсумкове оцінювання здійснюється за : тему семестр рік

Номер слайду 5

ПЕРЕЛІК РОБІТ З ПІДСУМКОВОЇ ПЕРЕВІРКИ ІІ семестр Списування – 1 Диктант - 1 Мовні знання і вміння – 2 Діалог – 1 Аудіювання - 2 Робота з літературним твором (письмово) -1

Номер слайду 6

АУДІЮВАННЯ У 2 класі – 140-160 слів. Після прослуховування тексту учні письмово виконують завдання на розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух тексту.

Номер слайду 7

СПИСУВАННЯ Обсяг тексту 40-50 слів 25% пропущених орфограм від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова (словникові), значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати .

Номер слайду 8

Перевірка графічних навичок у 2-4 класах здійснюється з урахуванням форми, розміру, нахилу, поєднання літер; культури оформлення письмової роботи.

Номер слайду 9

Охайність зошита та культура оформлення письмових (поточних та контрольних) робіт (дата, назва та вид роботи, розміщення завдань на сторінці) і наявність роботи над помилками враховується під час оцінювання кожної роботи.

Номер слайду 10

Об’єктом поточної перевірки є уміння читати напам’ять віршовані і прозові твори. Перевірку здійснюють усно, протягом наступних 2-3 уроків після опрацювання твору. Окремі уроки на перевірку уміння читати напам’ять не відводять.

Номер слайду 11

Поточна перевірка навички читання здійснюється в усній формі з урахуванням усіх показників (правильність, спосіб, розуміння, виразність, темп).

Номер слайду 12

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ Протягом навчального року проводять по 8 тематичних контрольних робіт .

Номер слайду 13

Протягом навчального року передбачається 8 тематичних контрольних робіт , одна з яких з перевірки сформованості навичок усних обчислень.

Номер слайду 14

МАТЕМАТИКА Окремим видом тематичної перевірки є перевірка навички усних обчислень . Її здійснюють один раз за семестр у письмовій формі (математичний диктант, робота на картках тощо).

Номер слайду 15

ПРИРОДОЗНАВСТВО Поточна перевірка здійснюється у процесі усного або письмового опитування, бесід, спостережень, практичних робіт, дослідів, проектів, тестових і творчих завдань.

Номер слайду 16

ПРИРОДОЗНАВСТВО Підсумкова перевірка здійснюється письмово у формі тематичної контрольної роботи в кінці вивчення теми Протягом навчального року передбачається 6 тематичних контрольних робіт (по 3 роботи у кожному семестрі)

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

ppt
Додано
3 листопада 2018
Переглядів
12752
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку