31 березня о 15:00Вебінар: Викладання хімії в умовах дистанційного навчання

Методичні рекомендації ПТНЗ "Робота класного керівника та майстра виробничого навчання у створенні доброзичливих відносин між учнями"

Про матеріал
Методичні рекомендації на допомогу молодим спеціалістам які працюють в професійно - технічних навчальних закладах
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Робота класного керівника та майстра виробничого навчання у створенні доброзичливих відносин міжучнями.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Класний керівник і майстер є головними організаторами виховної роботи у групі, першим вихователем, консультантом, безпосереднім наставником, який спрямовує навчально-виховний процес, співпрацює з учнями, їх батьками, вчителями, організовує і проводить позаурочну та культурно-масову роботу. 

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Шляхи реалізації завдань: 

Номер слайду 7

Класний керівник та майстер – планує і координує всю виховну роботу з учнями з урахуванням їх вікових та індивідуальних особливостей, ї нахилів і інтересів, рівня сформованості учнівського колективу, сприяє розвитку самоврядування в групі, створює умови для організації змістовного дозвілля, проводить відповідні заходи щодо профілактики правопорушень, бездоглядності. 

Номер слайду 8

Основними формами виховної роботи в навчальному закладі є:*Інформаційно-масові (дискусії, диспути, конференції, ринги, вечори, подорожі до джерел рідної культури, тощо) *Діяльно - практичні (творчі групи, екскурсії, свята, театр-експромт, ігри-драматизації, ярмарки, народні ігри, огляди-конкурси, олімпіади). *Інтегративні (клуби, КВК, фестивалі, асамблеї з проблем традицій, культури, політики і права, гуртки). *Діалогічні (бесіда, між рольове спілкування). * Індивідуальні (доручення, творчі завдання, звіти, індивідуальна робота тощо). * Наочні (виставки учнівської творчості, книжкової виставки, тематичні стенди тощо). 

Номер слайду 9

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

pptx
Додано
12 квітня 2019
Переглядів
222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку