Додаток
до наказу по
Малокрушлинецькій СЗШ І-ІІІ ст.
від 19 травня 2020 р. №
Методичні рекомендації щодо заповнення сторінок класних журналів
в умовах дистанційного навчання у Малокрушлинецькій СЗШ І-ІІІ ст.
1. Класні журнали заповнюються відповідно до календарно-тематичного планування згідно з розкладом.
2. Записи до класного журналу здійснюємо відповідно до планування, починаючи з 12 березня. Після останнього уроку в наступному рядочку вказати «Дистанційне навчання»:
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
|
|
|
|
… |
… |
………… |
……… |
|
|
Дистанційне навчання |
|
|
14/03 |
Сульфати ( дистанційно) |
Скласти запитання до $18,онлайн консультація розв’язування задач № 35 (1,3) |
3. Кількість годин має відповідати навантаженню (1 год/тиж = 35 записаних уроків за рік, без врахування святкових днів та днів попереднього карантину).
Кількість видів контролю повинна відповідати мінімальній кількості видів контролю, про які йшлося у листі МОН України від 01.07.2019 № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році».
2. Під час заповнення можна використовувати нотатки й замітки, які були зроблені у довільній формі під час карантину.
3. Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичного оцінювання.
Річне оцінювання проводиться за результатами семестрових оцінок або скоригованих семестрових оцінок.
4. Дати та зміст уроків записуються відповідно до календарно-тематичного планування та розкладу по закладу.
4.1. Записуємо до класного журналу:
- № п/п уроку;
- Дату проведення уроку;
- зміст, відповідно до календарно-тематичного планування
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
36 |
06/04 |
Закон Архімеда. Розв’язування задач ( дистанційно) |
|
4.2. Тема у календарно-тематичному плануванні може змінитися у зв’язку з організацією дистанційного навчання, у графі зміст уроку може вказуватися вид дистанційної роботи
Наприклад:
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
37 |
08/04 |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Віртуальна лабораторна робота «З’ясування умов плавання тіл»( Віртуальна фізична лабораторія. Фізика 7 клас) |
Систематизація знань з теми з використанням програми «Macromediia Flesh Player 8» |
|
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Віртуальна лабораторна робота «Спостереження явища електромагнітної індукції» |
Виконання домашнього експерименту за програмою «Фізікус» ( або «Відкрита фізика», «МедіаХауз», інше |
|
|
Аудіодиктант «» |
|
|
|
Відеоурок «Задачі на побудову»( Сайт «Мій клас», Youtub-канал «Топ школа» |
|
|
|
Віртуальна подорож з теми «Культурна спадщина України» |
|
|
|
Виконання тестів ЗНО з теми на повторення «Синтаксис та пунктуація» (онлайн-платформи iLearn- дистанційно) |
|
|
|
Слухання тексту аудіокниги з теми «Друзі», виконання тестів (сайт «На урок») |
|
|
|
Виконання тестів ЗНО з теми на повторення «Клімат України» (онлайн-платформи Prometheus, - дистанційно) |
|
|
17/03 |
Відеоурок «Утворення Кримського ханства» |
|
|
01/04 |
Онлайн консультація «Повторення з теми « Скелет людини» |
Онлайн консультація, розв’язування тестів ЗНО |
5. Завдання додому» + розписуємо д/з, яка давали під час дистанційного навчання
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
36 |
06/04 |
Закон Архімеда. Розв’язування задач( дистанційно) |
Створити опорний конспект до $35, розв’язати вправу 28 ( 3,5,7) |
|
|
|
Опрацювати матеріал підручника $35,скласти порівняльну таблицю |
|
|
|
Виконати тестове завдання ( сайт «На урок», «Мій клас» інше) |
|
|
|
Переглянути навчальне відео |
|
|
|
Виконати завдання у Googleclassroom за кодом 756vza2 (відеурок, тести, віртуальний дослід,зразок написання пам’ятки, опрацювати зразки вправ,алгоритм виконання творчого завдання, алгоритм виконання проекту інше). |
Для 11-го класу |
|||
|
|
|
Виконати тестове завдання ( сайт «На урок», «Мій клас» інше), тести ЗНО -2018 |
|
|
|
Скласти порівняльну таблицю до $25, опрацювати тести ЗНО «Культура України 60-80 років XX століття» |
|
|
|
Створити опорний конспект до $35, виконати вправу 28 ( 3,5,7), опрацювати тести ЗНО з теми«Морфологія» |
5. Учень повинен отримати оцінки за різні надіслані види робіт + додаткові (заохочувальні) бали (за бажанням).
6. Вчитель переносить оцінки з домашньо-класного до класного журналу у колонку, що відповідає темі уроку. Оцінки переносяться із власних записів, протоколів сайтів, які використовувалися під час дистанційного навчання.
7. «Тематична» виставляємо на основі поточних та наявних контрольних оцінок.
8. Необхідно мати мінімум 3 оцінки
9. Якщо учень не навчався впродовж карантину та не мав оцінок, то ставиться «н» з позначенням «п/п» на сторінках відвідування, а також на предметних сторінках. Тематична ставиться «н/а» і не враховується під час виставлення
семестрової.
7. Тематичні та семестрові підсумкові роботи, які було проведено в умовах дистанційного навчання під час карантину, записуються в класному журналі без зазначення дати їх проведення.
8. Оприлюднення списку оцінок для всього класу є неприпустимим.
9. Результати оцінювання навчальних досягнень повідомляти учням у такі способи: надсилати в індивідуальному порядку шляхом використання одного із засобів зв'язку (електронної пошти, смс-повідомлення, повідомлення в одному з месенджерів, повідомлення по телефону тощо).
10. На підставі поточних оцінок та контрольних робіт виставляються тематичні. Оскільки педагоги проводили контрольні у вигляді тестувань, відповідно те ж саме і фіксується у змісті (Контрольне тестування). У такомі випадку тема у календарно-тематичному плануванні може змінитися у зв’язку з організацією дистанційного навчання.
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
|
|
Контрольне тестування з теми «Молекулярна фізика» ( дистанційно) |
|
11. Оцінка «Зошит» виставляти 1 раз на місяць на основі перевірених фото робіт (з тих предметів, з яких це передбачено)
12. Якщо учень не висилав робіт, то оцінка «Зошит» виставляється на основі перевірених робіт в зошитах, зданих під час карантинних обмежень через поштовий зв’язок.
13. Оцінка «ІІ семестр» виставляється на основі «Тематичних» та якщо учень був відсутній протягом дистанційного навчання, то враховується оцінка за підсумкове оцінювання, якщо протягом дистанційного навчання учень отримав за тематичну «н/а».
14. Учні, які не вийшли на зв’язок під час дистанційного навчання:
- Оцінку «ІІ семестр» отримують на основі оцінок, зароблених до початку карантину;
- Оцінку «Річна» отримують на основі оцінок за «І семестр» та «ІІ семестр»
- В колонках «Тематична» (під час дистанційного навчання) буде позначка «н/а»
- Відмітка «н/а» не впливає на виставлення оцінки за «ІІ семестр»
15. Вчителям зважено і неформально підходити до виставлення оцінок за семестр учням, які з вагомих причин не змогли навчатися дистанційно і пропустили більшість навчальних занять під час карантину.
16.1. Учителям, які працюють за Типовими освітніми програми для 3-4-х класів, користуватися для записів у журналі наказом Міністерства освіти і науки України № 412 від 08.04.2015 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1–4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», який ще не втратив чинності.
16.2. Учителям, які працюють у новій українській школі, користуватися наказами Міністерства освіти і науки України № 362 від 07.12.2018 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів першого класу Нової української школи» та № 21 від 09.01.2020 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України № 1362 від 07.12.2018».
16.3. Оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи (1, 2 класи) здійснюється вербально, тому бали в журналі відсутні.
16.4. Облік результатів завершального (підсумкового) оцінювання, що здійснюється з урахуванням динаміки зростання рівня навчальних досягнень учня/учениці, фіксується у свідоцтві досягнень.
16.4. У 1 класі домашнє завдання не задається та відповідно не фіксується у класному журналі. У 2 класі домашнє завдання є необов’язковим, у графі «Завдання додому» можуть зазначатися пошуково-дослідницькі та творчі завдання.
16. 5. У 3–4 класах домашні завдання, у разі їх надання, обов’язково фіксуються у класному журналі. У відповідній графі стисло записуються зміст (сторінки підручника, номери задач тощо) та/або спосіб виконання завдання (вивчити напам’ять, повторити, розв’язати тощо або за зразками вказаними в п. 5 )
16.6. На вихідні, святкові та канікулярні дні домашнє завдання не задається та відповідно не фіксується у класному журналі.
16.7. Річна оцінка виставляється з урахуванням результатів оцінювання за І та ІІ семестри або скорегованих семестрових та відображається в журналі.
16.8. Форми щоденників спостережень, орієнтовні шкали для самооцінювання, бланки свідоцтв досягнень подано у таких документах:
− наказ МОН України № 924 від 20.08.2018 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1х класів»;
− наказ МОН України № 1154 від 27.08.2019 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 2-х класів»;
16.9. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України № 463 від 30.03.2020 «Про звільнення від проходження Державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році» учнів 4-х класів необхідно звільнити від ДПА, а в журналі після річної оцінки у графі «ДПА» зробити запис «звільнений (а)».
На лівій сторінці журналу у колонці «ДПА» записуємо «зв».
17. Українська мова і література, зарубіжна література:
17.1. Виставлення оцінки за зошити :
- поставити оцінку за зошит на основі вправ, що їх учень виконував та надсилав учителю для перевірки й оцінювання;
- якщо вищезазначений варіант не можливий, для використання, діти вчаться за підручниками та консультуються з учителем за допомогою телефону, а твори/зошити здають на перевірку після завершення карантину.
17.2. Види домашніх завдань і форми їх запису залежать від специфіки організації навчання кожним учителем, наприклад: сформулювати три запитання за змістом параграфа №…, виконати вправу №…; виконати тестування на сайті на «Урок», прочитати оповідання і скласти план до нього; дати письмову відповідь на запитання «…»; переглянути відеоурок з теми «», тощо.
17.3. Тематичні та семестрові підсумкові роботи, проведені в умовах дистанційного навчання, записуються в класному журналі без зазначення дати їх проведення, інші види контролю дати зазначаються.
17.4. Оцінки з української мови за перевірку мовної теми (тестові завдання, диктант), письмовий переказ та твір, усний твір і читання вголос (для 5 – 9 класів) необхідно вважати поточними оцінками. Контроль індивідуальних видів діяльності учнів (усного твору і читання вголос) треба здійснювати шляхом накопичення оцінок за індивідуальні завдання.
18. Англійська мова
18.1. Тематичне оцінювання проводиться на основі поточного оцінювання. Окремого оцінювання для виставлення тематичних оцінок не передбачено. Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються.
18.2 . Семестровий контроль знань учнів 3–11 класів з іноземної мови здійснюється з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: читання, аудіювання (рецептивні вміння), письма та говоріння (продуктивні вміння). Завдання для проведення семестрового контролю складаються на основі програми, охоплюють найбільш актуальні розділи й теми вивченого матеріалу, розробляються вчителем з урахуванням рівня навченості.
Звертаємо увагу, що «Контроль» не є контрольною роботою і може бути комплексним та проводитись у формі тестування у дистанційному режимі.
18.3. Для учнів 1, 2 класів застосовується формувальне та підсумкове оцінювання. Мета формувального оцінювання полягає не у перевірці та контролі, а у встановленні зворотного зв’язку вчителя з учнями. Формувальне оцінювання передбачає надання учням підтримки, допомоги, відзначення їх успіхів, аналізу помилок, планування подальшої роботи. Завершальне підсумкове оцінювання здійснюється шляхом заповнення свідоцтва досягнень учнів за результатами виконаних ними робіт та спостережень. Форми щоденників спостережень, орієнтовні шкали для самооцінювання, бланки свідоцтв досягнень подано у таких документах:
- наказ МОН України № 924 від 20.08.2018 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1х класів»;
- наказ МОН України № 1154 від 27.08.2019 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 2-х класів».
18.4. Детальна інформація розміщена у GoogleClassrooms ( папка МО вчителів початкової школи).
19.1. Оскільки чинними навчальними програмами з історії, правознавства та громадянської освіти не передбачено обов’язкових тематичних підсумкових (контрольних) робіт, то підсумкова тематична оцінка може виставлятися за результатами поточного оцінювання.
19.2. У випадку, якщо учні з певних об’єктивних причин не мають поточних оцінок, то вони можуть бути оцінені за підсумками семестрової контрольної роботи на кінець ІІ семестру.
19.3. Підсумкове оцінювання на кінець ІІ семестру, яке проводиться без дати
проводиться у формі усного опитування, складання: есе, учнівських проектів , тощо лише з тем, які вивчалися дистанційно.
19.4. При дистанційному навчанні оцінюються домашні роботи (фото, скриншоти тощо), роботи учнів у GoogleClassrooms, перевірочні роботи з використанням Google Forms, онлайн-тести, практичні роботи, групові або індивідуальні проєкти (фотозвіт, відеозвіт, презентація), есе тощо.
20.1. Згідно з рекомендаціями МОН України оцінка за ведення зошитів з математики виставляється у класний журнал, але не враховується при виведенні тематичної
21. Географія
21.1. У випадку, якщо учні з певних об’єктивних причин не мають поточних оцінок, то вони можуть бути оцінені за підсумками семестрової контрольної роботи на кінець ІІ семестру.
21.2. При дистанційному навчанні оцінюються домашні роботи (фото, скриншоти тощо), роботи учнів у GoogleClassrooms, перевірочні роботи з використанням Google Forms, онлайн-тести, практичні роботи, групові або індивідуальні проєкти (фотозвіт, відеозвіт, презентація), есе тощо.
22.1. Види домашніх завдань і форми їх запису залежать від специфіки організації навчання кожним учителем, наприклад: переглянути онлайн-уроки, навчальне відео, вивчити параграф і дати відповіді на питання, заповнити таблицю, виконати тести, провести дослідження, виконати проєкт, виконати завдання в зошитах із друкованою основою тощо.
22.2. Якщо домашня робота виконується з використанням сучасних навчальних платформ, онлайн, тоді учні відразу отримають оцінки.
22.3. Лабораторні дослідження та роботи, практичні роботи з біології можна замінити домашнім експериментом з обов’язковим дотриманням техніки безпеки. Доречно запропонувати учням завдання домашнього експерименту, які є в підручниках у кінці параграфів, або запропонувати власне дослідження з урахуванням рівня навченості дітей. Фото виконаних письмових робіт учні можуть надсилати на вайбер, блог чи сайт учителя.
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
|
|
Фотосинтез рослин. . Віртуальна лабораторна робота «» ( дистанційно) |
Інструктаж з БЖ, виконати домашній експеримент №2, стор. 111 |
|
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності . Віртуальна практична робота «» ( Дистанційно) |
Інструктаж з БЖ, Виконати власне дослідження за завданням у Googleclassroom за кодом ( вказати назву коду папки) |
|
|
|
Винати завдання із зошита з друкованою основою |
22.4. Проведення семестрової (річної) контрольної роботи програмами з природознавства, біології та екології не передбачено.
22.5. Із біології та екології обов’язковою є одна письмова тематична контрольна робота на семестр. Тематична контрольна робота проводиться відповідно до календарно-тематичного планування. Тематична оцінка виставляється з урахуванням поточних оцінок за різні види навчальних робіт, у тому числі лабораторні (практичні) роботи. Із метою запобігання перевантаженню учнів не рекомендується проведення тематичної контрольної роботи в кінці семестру.
22.6. Якщо тематична контрольна робота проведена до карантину , то підсумкове оцінювання в кінці ІІ семеструp з біології проводиться за темами, які вивчалися під час дистанційного навчання у формі тестування, усного опитування, складання таблиці ( тощо за вибором учителя та учнів) та враховується як поточна оцінка.
22.7. Підсумкове оцінювання з природознавства оцінюється як поточна оцінка та проводиться з тем, які вичалися під час дистанційного навчання.
23.1. Зміст домашнього завдання може бути таким: переглянути онлайн-уроки, надіслане вчителем відео, опрацювати певний параграф, виконати тести, письмові завдання, провести дослідження, виконати проєкт тощо.
Визначальним в оцінюванні рівня навчальних досягнень здобувачів освіти є особистісні результати пізнавальної діяльності, в яких відображаються загальнопредметні компетентності, набуті в процесі дистанційного навчання з хімії. При оцінюванні навчальних досягнень потрібно звернути увагу на виконання практичних робіт, лабораторних дослідів, адже практичні роботи як вид учнівського експерименту виступають важливим методом навчання хімії. Не менш важливим є вміння розв’язувати задачі з хімії, де поєднується теорія з практикою, активізується розумова діяльність учнів у процесі вивчення основ хімії. Розв’язування хімічних задач – важливий аспект оволодіння основами науки хімії. При виконанні лабораторних та практичних робіт, рекомендуємо використати наступну форму запису:
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
|
|
Кислоти Віртуальна лабораторна робота «» Virtual Lab, ( дистанційно) |
Інструктаж з БЖ, виконати домашній експеримент №2, стор. 111 |
|
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності . Віртуальна практична робота «» ( Дистанційно) Virtual Chemistry Laboratory (http://www.chem. ox.ac.uk/vrchemistry) |
Інструктаж з БЖ, Виконати власне дослідження за завданням у Googleclassroom за кодом ( вказати назву коду папки) |
|
|
|
Винати завдання із зошита з друкованою основою |
|
|
|
Виконати тести за матеріалами віртуальної лабораторної роботи |
|
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності . Віртуальна практична робота «» ( Дистанційно) «Віртуальна хімічна лабораторія для 8–11 класів» |
Записати рівняння реакцій, відображених в лабораторній роботі |
|
|
|
Виконати дослід № 44 з електронного посібника «Досліди з хімії. Шкільний хімічний експеремент» ( лише неорганічна хімія)
|
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
|
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності . Віртуальна лабораторна робота «Сила Архімеда» ( дистанційно) |
Інструктаж з БЖ, виконати домашній експеримент №1-3, стор. 79 |
|
|
|
Інструктаж з БЖ, Виконати власне дослідження за завданням у Googleclassroom за кодом ( вказати назву коду папки) |
|
|
|
Описати перебіг фізичних явищ до лабораторних робіт №8,№ 9 на сайті |
|
|
|
Описати перебіг фізичних явищ до лабораторних робіт №8,№ 9 на сайті https://goo.gl/VX3j3W |
|
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності . Віртуальна лабораторна робота «Визначення ККД похилої площини» ( дистанційно) Віртуальна лабораторія 7-9
|
Визначити ККД похилої площини за індивідуальними завданнями |
25.1. При дистанційному навчанні оцінюються фото, скриншоти конспектів, exe-файли програм, практичні роботи учнів, перевірочні роботи з використанням GoogleForms або інші інтерактивні завдання (платформи «ІТ книга», «На Урок», «Всеосвіта», Trello-дошки, Classroom та інші), проєкти, фотозвіт, відеозвіт, презентація тощо. Стосовно контролю: якщо учнівські роботи, які вчитель отримав через електронну пошту, вайбер, чат, дистанційні платформи, тести, онлайн-тести на дистанційних платформах тощо він може оцінити, то оцінки варто виставити за цей вид діяльності в журнал.
25.2. Не рекомендуємо вчителям ставити бали низького рівня, якщо учні не надіслали завдання, необхідно заохочувати учня, з’ясувати причину невиконання і надати йому можливість відпрацювати матеріал.
25.3. Підсумкове оцінювання за ІІ семестр можна оцінити за скриншотом виконаної практичної роботи або усного опитування по телефону, інше.
26. Музичне мистецтво, образотворче мистецтво, мистецтво
26.1.Оцінювання мистецьких здобутків учнів у період дистанційного навчання має ґрунтуватися на принципах диференціації та індивідуалізації. Надзвичайно важливо вчителеві об’єктивно, але водночас і гуманно (не пригнічуючи особистість дитини) оцінити тих, хто не має матеріально-технічних ресурсів чи інших можливостей повноцінно та якісно працювати у період карантину. Для таких учнів слід продумати та запропонувати альтернативні завдання. ( ширше приклади наведено під час наради при директору)
26.2. Учні, які не мають результатів поточного оцінювання з об’єктивних причин, можуть бути оцінені за результатами проведення підсумкового оцінювання за проведеного у формі : тестової роботи за допомогою тестових технологій, виконання пісні по телефону, відтворення ритміки прослуханого музичного твору, усних відповідей з теоретичного матеріалу з образотворчого мистецтва та музичного мистецтва, інше за темами, які вивчалися під час дистанційного навчання.
26.3. Підсумкове оцінювання враховується як поточна оцінка.
26.3. Система оцінювання навчальних досягнень у мистецькій освітній галузі ґрунтується виключно на позитивному ставленні до кожного учня; оцінюється не рівень його недоліків і прорахунків, а рівень особистісних компетенцій – узагальненого результату в порівнянні з його попередніми досягненнями.
26.4. Контрольні роботи з музичного мистецтва, образотворчого мистецтва не проводяться
27. Трудове навчання
27.1. Тематичні проекти з трудового навчання, які було виконано в умовах дистанційного навчання записуються в класному журналі без зазначення дати їх проведення.
27.2. Підсумкове річне оцінювання виставляється з урахуванням результатів оцінювання за перший та другий семестри навчального року (враховуючи результати оцінювання з використанням технологій дистанційного навчання за другий семестр).
27.2. Детальна інформація міститься у папці Classroom т ( Методичне об’єднання вчителів початкової школи)
28. Основи здоров’я
28.1. Проведення тематичної, семестрової (річної) контрольної роботи з основ здоров’я не передбачено, оскільки основним об’єктом оцінювання є вміння, навички, мотивація, реальна поведінка учнів щодо збереження і захисту життя та зміцнення здоров’я.
28.2. Підсумкове оцінювання в кінці ІІ семестру з основ здоров’я ( створення пам’ятки, усне опитування, презентація, тестування, інше враховується, як поточна оцінка ).
28.3. Підсумкове оцінювання проводиться лише з тем, які вивчалися під час дистанційного навчання.
28.1. Виставляти підсумкові оцінки з фізичної культури та предмета «Захист Вітчизни» необхідно за результатами І семестру та з урахуванням оцінок, отриманих до початку карантину. Якщо учні під час карантину виконували завдання, то відповідні результати також слід ураховувати. Не варто вимагати виконання завдань із цих дисциплін у разі відсутності в учнів технічних можливостей щодо їх виконання.
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
|
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності . Легка атлетика . Опрацювання техніки бігу. ( Дистанційно.Опрацювання відео-уроку у Googleclassroom )
|
Інструктаж з БЖ, Виконати завдання за посиланням Googleclassroom Код ( вказати код) |
|
|
|
Виконати ранкову зарядку за зразком відеопояснення ( відео уроку) |
|
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності . Легка атлетика Техніка метання гранати . Огляд відео уроку.( Дистанційно) |
Виконати рухові вправи за зразком відеопояснення для профілактики сколіозу (розвитку м’язів …, інше) |
28.2. Підсумкове оцінювання не проводити.
28.3. Проекти, презеттеції з теоретичного матеріалу, фото, відеофрагмети учнів про виконання силових, спортивних вправ, оцінюються як поточні оцінки, тощо.
28.4. Детальна інформація міститься у папці Classroom ( Методичне об’єднання вчителів початкової школи).
29. Предмет «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ»
29.1. Контрольні роботи з предмету «Захист Вітчизни » не проводяться
29.2. Проведення військово-польових зборів після 10 класу, цього року можуть організувати їх проведення восени 2020 року.
29.3. Так як у 10–11 класах передбачено проведення військово-польових зборів під час вивчення предмета, рекомендуємо у зв’язку із ситуацією, що склалася, провести оцінювання військового навчання шляхом автоматичного виставлення оцінки за підсумками поточних оцінок упродовж року або провести онлайн-тестування за темами військово-польових навчань, якщо є можливість , то виділити 3 уроки на огляд відео з питань військово-польових навчань. Наприклад:
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
|
|
Військово-польові навчаня( дистанційно). Опрацювання відеуроків:«11клас «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ» день на полігоні», «Відпрацювання елементів: "Відділення в наступі», «Вогнева підготовка», «Екіпірування бійця» |
Виконати тести з теми «…..» |
|
|
Військово-польові навчаня( дистанційно). Інструктаж з безпеки життєдіяльності . Опрацювання відеуроків «Тактична підготовка», «Автомат Калашнікакова. Основи та практика стрільби», «Розбірка та збірка АК-74» |
Скласти алгоритм дій солдата в обороні |
|
|
Військово-польові навчаня( дистанційно). Опрацювання відеуроку «Накладання кровоспинних засобів» «Сухопутні війська України» |
|
29.4. Підсумкове оцінювання в кінці ІІ семестру з предмету «Захист Вітчизни»
( створення пам’ятки, алгоритму, усне опитування, презентація, тестування, інше враховується, як поточна оцінка ).
29.5. Підсумкове оцінювання проводиться лише з тем, які вивчалися під час дистанційного навчання.
30. На правій сторінці класного журналу «Облік проведення бесід, інструктажів, заходів з безпеки життєдіяльності» вказати первинн\і інструктажі перед карантином, літніми канікулами та День ЦЗ:
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
|
12/03 |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності у перод карантину «Дотримання заходів щодо запобігання поширенню коронаврусу COVID-19 » |
|
|
|
Вчителі пишуть заходи, заплановані класними керівниками , наприклад : |
|
|
|
Правила поведінки при інфекційних захворюваннях ( Дистанційно) |
|
|
|
Правила поведінки під час карантину( дистанційно, огляд відеоролику від МОЗ) |
|
|
|
Опрацювання пам’ятки розміщеної на сайті школи , щодо правил поведінки під час карантину та профілактики коронавірусу |
|
|
|
………. |
|
|
13/05 |
День Цивільного Захисту ( дистанційно) |
|
|
27/05 |
Опрацювання пам’ятки розміщеної на офіційному сайті закладу «Пам'ятка безпечної поведінки під час літніх канікул» |
|
|
29/05 |
Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності під час літніх канікул |
|
31. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України № 463 від 30.04.2020 «Про звільнення від проходження Державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році» учнів 9-х класів необхідно звільнити від ДПА, а в журналі після річної оцінки у графі «ДПА» зробити запис «звільнений (а)».
На лівій сторінці журналу у колонці «ДПА» записуємо «зв» на сторінках з предметів: українська мова, алгебра, історія України.
32. Виставлення в класних журналах оцінок ДПА проведених у формі ЗНО після отрмання результатів з регіонального центру якості освіти про результати учнів 11-го класу.
33. Запис «Програму виконано » робиться на сторінці «Зміст уроку» наприкінці навчального року
34. Оскільки журнали будуть заповнюватися після закінчення карантину за певним графіком, встановленим адміністрацією закладу освіти, рекомендуємо не поспішати, обговорити із заступником директора проблемні моменти і лише після цього приступати до заповнення журналу