КЗО «Спеціальна школа «Мрія»
Дніпропетровської обласної ради»
Використання тестів на уроках малярно-штукатурної справи в спеціальних школах
(методичні рекомендації)
м. Кам’янське
2023р.
15
Список використаних джерел.
14
|
Укладач: Ігор ДМИТРУК, вчитель трудового навчання КЗО «Спеціальна школа «Мрія» Дніпропетровської обласної ради» спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.
|
|
Рецензенти: 1. Тетяна ШЕВЕЛЬ, директор КЗО «Спеціальна школа «Мрія» Дніпропетровської обласної ради» спеціалістка вищої категорії, вчителька-методистка.
|
Дані тести підготовлені для використання їх на уроках
малярно-штукатурної справи в спеціальних школах.
3
Особливим завданням спеціальних освітніх закладів є корекція розвитку дітей. Трудове навчання, зміст, методика й організація служать мені виправленням вад розвитку дитини в цілому. Розумово відсталі діти успішно виконують трудові завдання, якщо вони оволоділи способами його виконання. Для кращого засвоєння навчального матеріалу доцільно на уроках малярно-штукатурної справи застосовувати тести.
Тести це рівень творчості: тобто застосування набутих знань, умінь і навичок в нестандартних умовах.
Тести розвивають розумову сферу, що зумовлює формування в учнів таких якостей розумової діяльності як самостійність, узагальненість, усвідомлюваність, стійкість і впливають на дитину у формуванні чи підвищенні рівня розвитку всіх визначних складових розумової сфери.
4
Зміст
Передмова ___________________________________4
Модуль . Тести _______________________________5
Список використаних джерел __________________14
13
10 клас
А. Для чого на дерев’яній поверхні, які підлягають штукатуренню, набивають дерев’яну дранку?
а – щоб не відпав розчин під час штукатурки;
б – щоб міцніше трималась штукатурка;
в – щоб зменшити витрати штукатурного розчину.
Б. До якого виду робіт належить ремонт штукатурки, пофарбованих та обклеєних поверхонь?
а – монтажних;
б – такелажних;
в – оздоблювальних.
12
Тести є своєрідною практичною допомогою учням у вигляді повторення, з’ясування , пояснення того, що викликає у роботі труднощі, у вигляді запитань різної міри, узагальненості і підказки, вказівки; ставляться відкриті загальні запитання та конкретні з назвою предмета, деталі, ознаки, дії тощо; запитання – альтернативи; запитання що містить у собі відповідь.
Практика показала, що загальна допомога дітям з вадами розумового розвитку у вигляді тестів є необхідною умовою виконання практичних завдань. Ця допомога найдоступніша
для сприймання, зрозуміла дітям. Для виявлення рівня засвоєння знань, умінь і навичок потрібно учню пропонувати виконувати завдання у вигляді тестів, відповіді на теоретичні запитання слід запитувати на окремих аркушах паперу або в робочому зошиті.
Пропоную варіанти тестів, які розроблення згідно програми по малярно-штукатурній справі : з 4 по 9 класи.
5
4 клас
А. Як називають професію пов’язану з фарбуванням різних поверхонь?
а- різноробітник;
б- фарбувальник;
в- маляр;
г- столяр.
Б. На якому зображенні ( мал. 1) показано правильне зберігання пензлів?
Мал. 1
6
9 клас
А. Яку щітку( мал.1) застосовують для фарбування віконних рам?
а – круглий ручник;
б – трафаретну;
в – фільонкову.
Мал. 1
Б. Яку фарбу необхідно застосувати для фарбування зовнішніх частин віконних рам?
а – емалеву;
б – олійну;
в – клейову.
11
8 клас
А. Який дефект фарбування називають набілом?
а – відшарування фарби ;
б – товстий шар фарби, що утворився внаслідок багаторазового фарбування ;
в – шар фарбової плівки, що утворився на пофарбованій поверхні внаслідок попадання на неї фарби.
Б. Яка послідовність виконання підготовчих робіт для фарбування пошкодженої поверхні покритою олійною фарбою?
а – пошліфувати поверхню шліфувальною шкуркою;
б – замазати щілини шпаклівкою;
в – розшити щілини шпателем;
г – прооліфити зашпакльовані місця;
д– пофарбувати поверхню.
10
5 клас
А. Що утворюється на поверхні при фарбуванні?
а- плівка, яка надійно захищає поверхню;
б- товстий шар фарби – набіл, який слід видалити;
в- товстий шар фарби, який повторно потрібно покрити шаром фарби.
Б. Яку поверхню фарбують методом, зображеним на малюнку1?
а- поверхню рамки кватирки;
б- поверхню дверей;
в- поверхню рами вікна.
Мал. 1
7
6 клас
А. Який інструмент ( мал.1) доцільно застосувати для швидкого фарбування різних металевих поверхонь, які мають великі площі?
Мал.1
Б. Фарбування металу призначене для . . . ?
а – захисту металу від корозії ;
б – надання металевим виробам естетичного вигляду .
8
7 клас
А. Яку фарбу використовують для фарбування панелей у нежитлових приміщеннях?
а - емульсійну ;
б - клейову ;
в – олійну.
Б. Яка послідовність фарбування щитових дверей ( мал.1) ?
а – спочатку фарбують верхню поверхню дверей, далі – їх середину, потім – низ;
б – фарбують усю площу зверху вниз, зліва направо;
в – фарбують усю площу знизу вверх, зліва направо.
Мал.1
9