Методичні рекомендації "Використання тестів на уроках малярно-штукатурної справи в спеціальних школах"

Про матеріал
Дані тести підготовлені для використання їх на уроках малярно-штукатурної справи в спеціальних школах.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЗО «Спеціальна школа «Мрія»

Дніпропетровської обласної ради»

 

 

 

 

Використання тестів на уроках малярно-штукатурної справи в спеціальних школах

 (методичні рекомендації)

 

 

 

 

 

 

 

м. Камянське

2023р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Б.М.Терещук, В.І.Туташинський «Трудове навчання» навчальний посібник для 8 класу. Київ, «Благовіст», 2003 р.
  2. Б.М.Терещук, В.І.Туташинський «Трудове навчання» навчальний посібник для 9 класу. Київ, «Благовіст», 2004 р.
  3. Б.М.Терещук, В.І.Туташинський «Трудове навчання» навчальний посібник для 10 класу. Київ, «Благовіст», 2005 р.

 

 

 

 

 

 

15

Список використаних джерел.

 

  1. Г.М.Добровольський «Малярні і шпалерні роботи», Київ, «Вища школа», 1996 р.
  2. Б.М.Терещук, В.І.Туташинський «Трудове навчання» навчальний посібник для 5 класу. Київ, «Благовіст», 2002 р.
  3. Б.М.Терещук, В.І.Туташинський «Трудове навчання» навчальний посібник для 6 класу. Київ, «Благовіст», 2002 р.
  4. Б.М.Терещук, В.І.Туташинський «Трудове навчання» навчальний посібник для 7 класу. Київ, «Благовіст», 2003 р.

14

Укладач:         Ігор ДМИТРУК, вчитель трудового навчання 

                       КЗО «Спеціальна школа «Мрія» Дніпропетровської обласної ради» спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.

 

Рецензенти:  1.  Тетяна ШЕВЕЛЬ, директор КЗО    «Спеціальна школа «Мрія» Дніпропетровської обласної ради» спеціалістка вищої категорії, вчителька-методистка.

 

 

  1.   Валентина ОВЧАРЕНКО, вчитель трудового навчання  КЗО «Спеціальна школа «Мрія» Дніпропетровської обласної ради» спеціаліст вищої категорії, вчителька-методистка.

 

Дані тести підготовлені для використання їх на уроках

      малярно-штукатурної справи в спеціальних школах.

3

 Особливим завданням спеціальних освітніх закладів є корекція розвитку дітей. Трудове навчання, зміст, методика й організація служать мені виправленням вад розвитку дитини в цілому. Розумово відсталі діти успішно виконують трудові завдання, якщо вони оволоділи способами його виконання. Для кращого засвоєння навчального матеріалу доцільно на уроках малярно-штукатурної справи застосовувати тести.

  Тести це рівень творчості: тобто застосування набутих знань, умінь і навичок в нестандартних умовах.

  Тести розвивають розумову сферу, що зумовлює формування в учнів таких якостей розумової діяльності як самостійність, узагальненість, усвідомлюваність, стійкість і впливають на дитину у формуванні чи підвищенні рівня розвитку всіх визначних складових розумової сфери.

 

4

Зміст

 

 

Передмова ___________________________________4

 

Модуль . Тести _______________________________5

 

Список використаних джерел __________________14

 

 

 

 

 

 

13

  10 клас

 

А. Для чого на дерев’яній поверхні, які підлягають штукатуренню, набивають дерев’яну дранку?

    а – щоб не відпав розчин під час штукатурки;

    б – щоб міцніше трималась штукатурка;

    в – щоб зменшити витрати штукатурного розчину.

 

 

Б. До якого виду робіт належить ремонт штукатурки, пофарбованих та обклеєних поверхонь?

    а – монтажних;

    б – такелажних;

    в – оздоблювальних.

 

 

 

 

 

12

Тести є своєрідною практичною допомогою учням у вигляді повторення, з’ясування , пояснення того, що викликає у роботі труднощі, у вигляді запитань різної міри, узагальненості і підказки, вказівки; ставляться відкриті загальні запитання та конкретні з назвою предмета, деталі, ознаки, дії тощо; запитання – альтернативи; запитання що містить у собі відповідь.

  Практика показала, що загальна допомога дітям з вадами розумового розвитку у вигляді тестів є необхідною умовою виконання практичних завдань. Ця допомога найдоступніша

для сприймання, зрозуміла дітям. Для виявлення рівня засвоєння знань, умінь і навичок потрібно учню пропонувати виконувати завдання у вигляді тестів, відповіді на теоретичні запитання слід запитувати на окремих аркушах паперу або в робочому зошиті.

 Пропоную варіанти тестів, які розроблення згідно програми по малярно-штукатурній справі : з 4 по 9 класи.

 

 

 

5

4 клас

А. Як називають професію пов’язану з фарбуванням різних поверхонь?

     а- різноробітник;

     б- фарбувальник;

     в- маляр;

     г- столяр.

 

зображення_viber_2025-10-22_14-56-50-386.jpgБ. На якому зображенні ( мал. 1) показано правильне зберігання пензлів?

 

 

 

 

 

                                          Мал. 1     

6

9 клас

А. Яку щітку( мал.1) застосовують для фарбування віконних рам?

    а – круглий ручник;

    б – трафаретну;

    в – фільонкову.

F:\Дмитрук\Фото методичка\зображення_viber_2025-10-22_14-58-44-330.jpg

 

 

 

 

 

 

 

                                            Мал. 1

 

Б. Яку фарбу необхідно застосувати для фарбування зовнішніх частин віконних рам?

    а – емалеву;

    б – олійну;

    в – клейову.                        

11

 8 клас

А. Який дефект фарбування називають набілом?

 

    а – відшарування фарби ;

    б – товстий шар фарби, що утворився внаслідок багаторазового фарбування ;

    в – шар фарбової плівки, що утворився на пофарбованій поверхні внаслідок попадання на неї фарби.

 

 

Б. Яка послідовність виконання підготовчих робіт для фарбування пошкодженої поверхні покритою олійною фарбою?

 

   а – пошліфувати поверхню шліфувальною шкуркою;

   б – замазати щілини шпаклівкою;

   в – розшити щілини шпателем;

   г – прооліфити зашпакльовані місця;

   д– пофарбувати поверхню.

 

 

10

5 клас

А. Що утворюється на поверхні при фарбуванні?

    а- плівка, яка надійно захищає поверхню;

    б- товстий шар фарби – набіл, який слід видалити;

    в- товстий шар фарби, який повторно потрібно покрити   шаром фарби.

 

Б. Яку поверхню фарбують методом, зображеним на малюнку1?

    а- поверхню рамки кватирки;

    б- поверхню дверей;

    в- поверхню рами вікна.

F:\Дмитрук\Фото методичка\зображення_viber_2025-10-22_14-57-27-510.jpg

 

 

 

 

 

 

 

                                    Мал. 1                           

7

6 клас

 

А. Який інструмент ( мал.1) доцільно застосувати для швидкого фарбування різних металевих поверхонь, які мають великі площі?

 

F:\Дмитрук\Фото методичка\зображення_viber_2025-10-22_14-57-57-330.jpg

 

Мал.1

 

Б. Фарбування металу призначене для  . . . ?

    а – захисту металу від корозії ;

    б – надання металевим виробам естетичного вигляду .

 

 

 

 

 

8

7 клас

  А. Яку фарбу використовують для фарбування панелей у       нежитлових приміщеннях?

    а - емульсійну ;

    б - клейову ;

    в – олійну.

 

  Б. Яка послідовність фарбування щитових дверей ( мал.1) ?

   а – спочатку фарбують верхню поверхню дверей, далі – їх     середину, потім – низ;

   б – фарбують усю площу зверху вниз, зліва направо;

   в – фарбують усю площу знизу вверх, зліва направо.

F:\Дмитрук\Фото методичка\зображення_viber_2025-10-22_14-58-19-565.jpg

 

 

 

 

                                         

 

 

                                       Мал.1         

 

9

docx
Додав(-ла)
Дмитрук Ігор
Додано
6 листопада
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку