Методичні вказівки щодо виконання та оформлення курсових робіт з дисципліни „Фінансовий облік”

Про матеріал

Методичні вказівки дають детальне пояснення щодо послідовності

виконання курсової роботи та порядку її оформлення: наведено приклад складання плану роботи, обсяги роботи по розділах, дається характеристика кожного розділу, порядок оформлення текстової частини, таблиць, додатків. Крім того, наведено тематику курсових робіт та вказані критерії оцінювання не лише написаної роботи, а й усного захисту. У вказівках є список літератури, яка рекомендована для виконання роботи.

В додатках наведено приклади титульного аркуша, індивідуального завдання, змісту та рецензії-відгуку , які необхідні студентам при оформленні роботи.

Методичні вказівки допоможуть належним чином організувати самостійну роботу студентів при виконанні курсової роботи з дисципліни „Фінансовий облік”.

Перегляд файлу

1

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ТЕХНОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ

ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

щодо виконання та оформлення

курсових робіт з дисципліни

“Фінансовий  облік”

 

для студентів спеціальності

 5.03050901 “Бухгалтерський облік”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2016

Укладач: Омелько М.А. – викладач вищої категорії

 

Рецензент: Кондрук А.М. – завідувачка технологічним відділенням, викладач 

                                              вищої категорії, старший викладач

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Розглянуто і схвалено  на засіданні

ц/к обліково-економічних дисциплін                                                                          

Протокол № ____ від ________2016р.

 Голова комісії________ Асмоловська Т.В.

ЗМІСТ

 

1 . Загальні питання щодо виконання курсової роботи

             1.1.  Основні завдання і вимоги до курсової роботи

   1.2.  Організація курсової роботи

   1.3.  Структура курсової роботи

2. Оформлення курсової роботи 

   2.1.  Основні положення  щодо оформлення пояснювальної записки та 

           додатків

   2.2. Оформлення титульного аркуша

   2.3. Оформлення змісту

             2.4. Побудова тексту та оформлення заголовків

  1.        Викладення тексту

             2.6. Оформлення формул

             2.7. Оформлення  ілюстрацій

             2.8. Оформлення таблиць

             2.9. Оформлення посилань

             2.10. Оформлення висновку

     2.11. Складання списку використаної літератури. Форми запису

     2.12. Оформлення додатків

            3. Рецензування та захист курсової роботи 

            4. Критерії оцінювання курсової роботи

Додатки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 . Загальні питання щодо виконання

курсової роботи

 

  1.        Основні завдання і вимоги  до курсової роботи

 

Написання курсової роботи з фінансового обліку передбачено навчальним планом підготовки студентів освітньо-кваліфікаційного рівня “молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку”. Така робота посідає чільне місце в системі підготовки майбутніх фахівців і виконується на заключному етапі вивчення відповідного курсу фінансового обліку.

Метою написання курсової роботи є закріплення теоретичних знань з фінансового обліку та отримання практичних навичок обліково-економічної роботи, зокрема:

- систематизація, закріплення та розширення теоретичних знань та практичних вмінь студентів з бухгалтерського обліку,

- формування вмінь щодо користування у виробничих умовах первинними та зведеними документами, обліковими регістрами звітними та інформаційними матеріалами,

- проведення контролю та аналізу  отриманих даних та надання їм оцінки,

- формування висновків з питань діючої методики ведення обліку,

- залучення студентів до рішення проблемних питань,

- вироблення у студентів уміння самостійно викладати матеріал та правильно формулювати думки.

Курсова робота є однією з форм контролю знань студентів, важливим етапом підготовки студентів до майбутньої практичної діяльності у визначеній сфері, а також являє собою один з видів дослідницької роботи студентів. Тому виконання курсової роботи з фінансового обліку відображає:

- глибоке знання основних понять, термінів досліджуваної теми, основних положень нормативних та законодавчих актів, що стосуються ведення фінансового обліку певного підприємства;

- вміння аналізувати, узагальнювати, досліджувати літературні джерела та інформаційну базу даних, використовувати математичні, статистичні, облікові та інші способи обробки інформації, логічно і чітко викладати матеріал, робити висновки та узагальнення, давати ґрунтовні оцінки різним явищам і процесам, оформляти роботи відповідно до існуючих стандартів.

У процесі написання курсової роботи виділяють такі етапи:

- призначення та затвердження теми;

- складання студентом плану курсової роботи, погодження з викладачем- керівником;

- формування студентом інформаційної бази для виконання курсової роботи;

- написання й оформлення курсової роботи;

- подання курсової роботи для рецензування;

- доопрацювання курсової роботи відповідно до рекомендацій/зауважень рецензента;

- захист курсової роботи.

Курсова робота повинна відповідати наступним вимогам:

- відображати рівень загальної економічної підготовки з обраної теми;

- містити економіко-правовий аналіз нормативних документів;

- містити огляд бібліографічних джерел;

- відображати критичний аналіз практики бухгалтерського фінансового обліку підприємства порівняно з вимогами нормативних документів, передовим міжнародним та вітчизняним досвідом;

- включати елементи наукових досліджень і пошуку самостійного підходу до розв’язання облікових задач;

- завершуватись висновками і рекомендації по удосконаленню обліку і звітності на підприємстві.

Курсова робота з фінансового обліку виконується студентами на основі вивчених літературних джерел та нормативних актів, облікових і звітних даних конкретного підприємства.

 

 

  1.        Організація курсової роботи

 

Організацією виконання курсової роботи з фінансового обліку  керує викладач відповідної дисципліни. Початком виконання курсової роботи є одержання у викладача теми та завдання. Тему роботи студентам призначає викладач у відповідності з тематикою та їх індивідуальними можливостями.  Рекомендована тематика курсових робіт наведена в додатку А.

Завдання для виконання курсової роботи видається студентам на спеціальних бланках, де вказуються тема роботи, вихідні дані, зміст пояснювальної записки, термін виконання роботи. Приклад завдання на курсову роботу в додатку Б.

   Всі графи і рядки завдання на курсову роботу заповнюються чорною     

   пастою рукописно або з використанням комп’ютерної техніки.

Завдання на курсову роботу розглядається на засіданні циклової     

   комісії, підписується керівником проекту.

Завдання для курсової роботи зберігається у студента, потім разом з

   оформленою курсовою роботою передається керівнику для перевірки.

Консультації по виконанню курсової роботи проводять в термін    

   передбачений навчальним планом. Студенти виконують курсову роботу  

   згідно графіка, який складає  викладач-керівник. Зазначений графік 

   розглядається на засіданні циклової комісії,  затверджується заступником

   директора з навчальної роботи.

Закінчені курсові роботи в установлений термін студенти здають

   керівнику, який перевіряє якість роботи і її відповідність обсягу, який 

   вказаний в завданні. Після перевірки пояснювальної записки та додатків її

   підписує викладач і повертає студенту для ознайомлення з зауваженнями.

    Після перевірки курсової роботи проводиться відкритий захист

   курсової роботи за розробленим та погодженим на засіданні циклової

   комісії графіком. Захист курсової роботи  проводиться перед комісією у

   складі двох-трьох викладачів циклової комісії, в тому числі керівника

   курсової роботи.

Для захисту курсової роботи студент готує доповідь тривалістю

   близько 10 хв. Після доповіді члени комісії  задають студенту питання.

       Результати захисту визначаються оцінками «відмінно», «добре»,

   «задовільно», «незадовільно», які оголошуються в той же день після

   захисту.

Студенту, який одержав незадовільну оцінку по курсовому проекту,

   видається нове завдання і встановлюється новий термін його виконання.

 

 

1.3.  Структура курсової роботи

 

Перед початком виконання роботи студент повинен самостійно підібрати матеріал, скласти детальний список необхідної літератури, який має включати не менше 30-ти  літературних джерел. Обов’язковим моментом є вивчення законодавчо-нормативних актів та інструктивних матеріалів з питань ведення обліку та складання звітності на підприємстві. Після підбору даних і консультацій з керівником роботи складається план, де висвітлюються: теоретичні основи обліку по обраній темі, нормативне обґрунтування теми, характеристика підприємства, методика ведення обліку та здійснення контролю.

 Курсова робота з фінансового обліку повинна містити: титульний аркуш; індивідуальне  завдання на курсову роботу, зміст; вступ; основну частину; висновок; додатки, список використаної літератури, рецензію-відгук.

Загальний обсяг роботи складає 25-30 сторінок, але не повинен перевищувати 50 сторінок комп’ютерного набору.

Матеріал теми курсової роботи розміщується згідно з її структурою.

Титульний аркуш курсової роботи оформляється відповідно до зразка, наведеного у додатку В.

Зміст являє собою план курсової роботи із зазначенням відповідних сторінок, з яких починається кожний структурний елемент.

Зміст курсової роботи включає такі розділи:

* вступ (1 -2ст.),

* організаційно-економічна характеристика підприємства (2-3 ст.),

* нормативно-правове обґрунтування роботи (3-4 ст.),

* основна частина (до 20 ст.),

* висновок (1-2 ст.),

* додатки,

* список використаної літератури (1-2ст.).

У вступі обґрунтовується актуальність теми, вказується мета та об'єкт дослідження, завдання обліку даної ділянки.

В організаційно-економічній характеристиці на основі Статуту підприємства дається коротка характеристика фінансово-господарської діяльності базового підприємства, за матеріалами  якого виконується курсова робота, та у вигляді таблиці узагальнюються основні показники за останні 2 роки діяльності підприємства. Форма та приклад таблиці основних показників фінансово-господарської діяльності підприємства наведено в таблиці:

Таблиця 1.1  Основні показники фінансово-господарської діяльності

                    ТОВ “Вінницький КХП № 2” за 2014-2015р.р.

 

 

Показник, тис. грн.

 

Період

Відхилення

2014

2015

абсолютне, тис. грн.

відносне, %

Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції

 

 

 

 

Собівартість реалізованої продукції

 

 

 

 

Валовий прибуток від реалізації

 

 

 

 

Інші операційні доходи

 

 

 

 

Адміністративні витрати

 

 

 

 

Витрат на збут

 

 

 

 

Прибуток від операційної діяльності

 

 

 

 

Дохід від участі в капіталі

 

 

 

 

Інші фінансові доходи

 

 

 

 

Прибуток від звичайної діяльності

 

 

 

 

Податок на прибуток

 

 

 

 

Чистий прибуток

 

 

 

 

 

В нормативно-правовому обґрунтуванні даються основні терміни, які є ключовими при вивченні вказаної теми та короткий зміст нормативних документів, тобто в другому розділі надається економіко-правовий аналіз діючих нормативних документів з теми дослідження.

Основна частина курсової роботи складається з розділів та  підрозділів. Зміст питань відповідних пунктів курсової роботи має відповідати їх назві. Теоретичні положення слід пов’язувати з практичним станом досліджуваного питання. В основній частині розкриваються питання теми в порядку, який  передбачений планом, а саме порядок ведення обліку тієї чи іншої ділянки на підприємстві. Третій розділ, як правило, присвячено теоретичним аспектам роботи: розкривається економічна сутність об'єктів обліку, що вивчаються, надається їх характеристика, класифікація, порядок оцінки об'єктів, формування показників тощо. Вивчення системи фінансового (бухгалтерського) обліку підприємства передбачає послідовний розгляд його складових взаємопов’язаних елементів: первинного обліку, поточного обліку (синтетичного та аналітичного), узагальнення поточного обліку, звітності. При розгляді первинного обліку слід надати характеристику типовим первинним документам, використання яких нормативно врегульоване. Кореспонденцію рахунків можна подати  у таблиці.

Четвертий розділ пояснювальної записки передбачає розгляд мети, джерел та послідовності здійснення контролю відповідної ділянки обліку.

Практичні дослідження мають бути підтверджені додатками (первинними та зведеними документами, реєстрами обліку, звітами тощо).

Висновок формується на основі дослідження і випливає із змісту курсової роботи. Обміркувавши результати аналізу одержаних матеріалів, студент може приступити до найбільш складного етапу дослідження, обґрунтування висновків.

Перед тим, як робити висновки, тобто стисло викласти одержані результати, студенту потрібно ще раз перевірити завершеність кожної окремої частини роботи і доказовість інформації у цілому по всій роботі. Лише після цього слід формувати висновки по суті досліджуваної теми, з окремих питань, що мають практичне значення, і з використанням одержаних результатів.

Висновки потрібно формулювати лаконічно, точно, не перевантажуючи їх цифровими даними і подробицями.

Обґрунтування висновків повинно міститися у попередньому викладенні матеріалу у відповідних розділах курсової роботи.

У  додатки включають первинні документи, облікові регістри, форми бухгалтерської (фінансової) та податкової звітності, а також інші документи базового підприємства, ілюстрації допоміжного характеру  (схеми, малюнки, графіки, таблиці та інші матеріали), на які в роботі наводяться посилання.  

У список використаної літератури рекомендується включати не менше 30 найменувань, що складаються у встановленій послідовності (додаток Г).

Першоджерела вміщуються у список в алфавітному порядку прізвищ перших авторів або заголовків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Оформлення курсової роботи

 

2.1.  Основні положення  щодо оформлення

пояснювальної записки та додатків

 

      Основні положення встановлюють форму, розміри, розміщення та порядок заповнення основних документів курсової роботи  і повністю відповідають вимогам діючих стандартів до конструкторської документації.

Курсова робота складається з пояснювальної записки і додатків.

Пояснювальну  записку курсової роботи слід оформляти згідно державного стандарту України 1997-07-01.

       Пояснювальна записка (ПЗ) та додатки до курсової роботи, як і будь-яка конструкторська документа­ція, до якої можуть входити текстові, схемні, програмні та інші документи, оформляються на аркушах білого паперу   розмірів, які називаються „формати”.

      Міждержавний стандарт ГОСТ 2.301-68 встановлює такі ос­новні  формати,  які  можуть  бути  використані  при  оформленні ПЗ та інших документів:

- АІ = 841 · 594 мм 3,0 мм;

- А2 = 420 · 594 мм 2,0 мм;

- А3 = 420 · 297 мм 2,0 мм;

- А4 = 210 · 297 мм 2,0 мм.

       Пояснювальна записка курсової роботи з фінансового обліку виконується на одній стороні аркуша білого паперу формату А4 (210x297 мм), без рамки, українською мовою засобами комп’ютерної техніки, через 1,5 міжрядкових  інтервали в текстовому редакторі Word, 14 шрифтом Times New Roman не жирним (крім виділення назв розділів, підрозділів і ін.), не розріджений (звичайний), без  виділення  по  тексту  або підкреслення, з полями:

   ліве – 30 мм,

   верхнє і нижнє -20 мм,

   праве - 15 мм.

Вирівнювання тексту по ширині, останній рядок перед наступним абзацом - по лівому краю. На сторінці не менше 40% заповнення. 

   Абзаци починають відступом 15 мм. Відстань між заголовком  і текстом має бути 1,5 міжрядкових  інтервали.  Відстань між заголовками розділу і підрозділу – 1,5 міжрядкових  інтервали.

 

Нумерацію сторінок, розділів, підрозділів, рисунків, таблиць подають арабськими цифрами без знака №. Нумерацію сторінок починають із четвертої сторінки (сторінка із змістом). Аркуш  «Зміст» нумерується першим.

Першою сторінкою роботи є титульний аркуш, який входить до загальної нумерації сторінок. На титульному аркуші та завданні до курсової роботи номер сторінки не ставлять.

Номери сторінок ставляться посередині верхнього поля аркуша арабськими цифрами без зазначення слова «сторінка» та розділових знаків (відповідно до Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності, затв. Наказом Міністерства освіти і науки України № 1239 від 28 серпня 2013 року). 

   В обсяг роботи не входять додатки ("Додатки”).

ВИКОРИСТОВУВАТИ КСЕРОКОПІЇ (СКАНУВАННЯ) – СУВОРО  ЗАБОРОНЕНО!

 

 

2.2. Оформлення титульного аркуша

 

Титульний аркуш є першою сторінкою пояснювальної записки курсової роботи, який не нумерується.

         Титульний аркуш курсової роботи оформляється на аркушах формату А4 (297 х 210мм) згідно з ГОСТ 2.105-95. Надпис виконується на комп’ютері, відповідно до Форми № Н-6.01.

Згідно з діючим стандартом на текстову конструкторську документацію (ГОСТ 2.105-95, ДСТУ 3008-95) та з врахуванням вимог навчального закладу відповідно до профілю спеціальності в додатку В наведено зразок титульного аркуша курсової роботи з фінансового обліку.

 

Оформлення титульного аркуша записки курсового проекту наведено на рисунку 2.1:

 

поле 1 – повне найменування вищого навчального закладу,

               повна назва циклової комісії (шрифт 16, жирний, всі літери великі),

 

поле 2 – слово «КУРСОВА РОБОТА» ( шрифт 18, жирний, всі літери великі),

               назва дисципліни (шрифт 16, жирний),

               найменування теми курсової роботи (шрифт 16, великі літери, крім

               слів «на тему:»),

 

поле З – напрям підготовки, спеціальність, прізвище та ініціали виконавця;   

               прізвище та ініціали  керівника роботи (шрифт 14),

поле 4 -  оцінка за курсову роботу, підписи, прізвища та ініціали членів

               комісії, рік виконання роботи (шрифт 12)

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

Рис 2.1   Форма титульного аркуша пояснювальної записки курсової роботи

 

       Пояснювальна записка має бути зброшурованою  швидкозшивачем в папку.

 

 

2.3. Оформлення змісту

 

 Зміст розташовують безпосередньо після індивідуального завдання, починаючи з нової сторінки із заголовком “ЗМІСТ” посередині рядка.

Зразок оформлення аркуша «ЗМІСТ» - додаток Д.

До змісту включають: 

- вступ;

- послідовно перелічені назви всіх розділів, підрозділів, пунктів і підпунктів;

- висновок;

- список використаної літератури;

- додатки.

  Обов’язково зазначають номери сторінок, з яких починається кожен розділ, підрозділ курсової роботи.

Слово "ЗМІСТ" записують у вигляді заголовка (симетрично тексту) великими літерами. Розмір шрифту №16 на комп’ютері.

       Найменування розділів і підрозділів записують рядковими літерами, крім великої  літери. Розмір шрифту - №16 на комп’ютері.

Аркуш «Зміст» нумерується першим. Зміст за нумерацією пояснювальної записки є четвертою сторінкою.

 

 Приклад оформлення змісту наведений нижче:

 

ЗМІСТ

 

    Вступ…..........................................................................................................4               

1.Заголовок першого розділу...........................................................................6     

2. Заголовок другого розділу...........................................................................10

3. Заголовок третього розділу.........................................................................14

    3.1. Заголовок першого підрозділу третього розділу...............................14

    3.2.Заголовок другого підрозділу третього розділу і т. д........................18

4. Заголовок четвертого  розділу....................................................................23

    Висновок      .................................................................................................28

    Список використаної літератури................................................................30

    Додатки (не нумеруємо )

 

 

 

2.4. Побудова тексту та оформлення заголовків

 

      Пояснювальна записка курсової роботи виконується на одному боці аркуша паперу формату А4 комп’ютерним способом розміром шрифту - 14.

Абзаци в тексті починаються відступом 15 мм від рамки (дорівнює шести символам в текстовому редакторі Microsoft Word).

Текст пояснювальної записки за необхідності розділяють на розділи і підрозділи, підрозділи поділяють на пункти, пункти – на підпункти.

    Розділи повинні мати порядкові номери, позначені арабськими цифрами і записані з абзацу. Підрозділи повинні мати нумерацію в межах кожного розділу.

Розділи, як і підрозділи, можуть складатися з одного або декількох пунктів. Нумерація пунктів повинна бути в межах підрозділу і номер пункту повинен складатися з номерів розділу, підрозділу і пункту, роз'єднаних крапками.

Кожен пункт і підпункт записують з абзацу.

Кожний розділ починається з нової сторінки (але не підрозділ). Після назви розділу крапка не ставиться. 

Розділи повинні мати порядкові номера в межах  всієї записки, позначені арабськими цифрами з крапкою. (Наприклад, 3 Облік основних засобів).

Підрозділи  повинні мати нумерацію в межах кожного розділу. Номера підрозділів складаються з номерів розділів й підрозділів, розділених крапкою. В кінці підрозділу крапку не ставлять (Наприклад, 3.4 Амортизація основних засобів).

Для підрозділів або пунктів, текст яких записують на одному аркуші з текстом попереднього підрозділу або пункту, відстань між останнім рядком тексту і наступним заголовком повинна бути рівною 1,5 міжрядковому інтервалу.

Назви складових частин пояснювальної записки чи розділів записують у вигляді заго­ловків (симетрично тексту) великими жирними літерами. Розмір шрифту №16.  Наприклад: ВСТУП

Найменування підрозділів записують у вигляді заголовків з абзацу, з першою великою літерою ( шрифт №16, жирний), за винятком змісту і додатків, які виконують посередині рядка.

Наприклад: 3.4 Амортизація основних засобів

Структурні елементи "ЗМІСТ", "ВСТУП", "ВИСНОВОК",  "СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ  ЛІТЕРАТУРИ”, правлять за заголовки і пишуть великими жирними літерами (шрифт №16).

Заголовки повинні бути короткими і відповідати тематиці викладеного матеріалу. Перенесення слів у заголовках не допуска­ються. Крапку в кінці заголовків не ставлять. Якщо заголовок складається з двох і більше речень, то тоді їх розділяють крапкою. Відстань між заголовком і текстом, між заголовками – 1,5 міжрядкових інтервали. Не  дозволяється  залишати  заголовок  без  тексту  на  попередній сторінці.

Кожну структурну частину курсової роботи рекомендується  починати з нової сторінки.

 

  1.        Викладення тексту

 

Викладення тексту пояснювальної записки повинно бути коротким,стислим, чітким і не допускати різних тлумачень.  Термінологія і визначення повинні бути єдиними і відповідати встановленим стандартам, при їх відсутності - загальноприйнятим в науково-технічній документації. При викладенні обов'язкових вимог у тексті повинні застосовуватись слова: "повинен"; "слід"; "необхідно"; "вимагається, щоб"; "дозволяється тільки"; "не допускається"; "забороняється"; "не слід". При викладанні інших положень слід застосовувати такі слова: "можуть бути";   "як правило"; "за необхідності"; "може бути"; "у випадку" і тощо.

При цьому допускається використовувати розповідну форму викладу тексту записки, наприклад, "застосовують", "указують", "оформляють",  "відображають"   тощо. У тексті записки не допускається:

    застосовувати скорочення слів, крім встановлених правилами української орфографії, відповідними державними стандартами;

• скорочувати позначення одиниць фізичних величин, якщо вони використовуються без цифр;

 використовувати вирази: “цього року”, “минулого року”, слід писати конкретну дату “в червні 2016 року”;

після назви місяця писати слово “місяць” (не “в травні місяці”, а “в травні”).

• застосовувати математичні знаки <, >, o, №, %, sin, cos, tg, log тощо без цифрових або буквених позначень. В тексті слід писати  номер, відсоток;

  застосовувати індекси стандартів, технічних умов та інших документів без реєстраційного номера.

У тексті записки числові значення величин з позначенням одиниць фізичних величин і одиниць рахунку треба писати цифрами, а числа без позначення одиниць фізичних величин і одиниць рахунку до дев'яти – словами, за винятком номерів і назв класів Плану рахунків бухгалтерського обліку.

 

 

2.6. Оформлення формул

 

Формули розташовують безпосередньо після тексту, в якому вони згадуються, посередині рядка. Вище і нижче кожної формули повинно бути залишено не менше одного вільного рядка.

Формули в записці нумерують арабськими цифрами в межах розділу. Номер формули складається з номера розділу і порядкового номера формули, відокремлених крапкою, наприклад, формула (3.1) - перша формула третього розділу.

Номер формули вказують на рівні формули в круглих дужках у крайньому правому положенні на рядку.

          Умовні буквені позначення (символи) в формулі повинні відповідати установленим у міждержавному стандарті ГОСТ 1494-77 і повинні бути однаковими в тексті і в формулі. Їх пояснення наводять після першого використання в тексті або зразу ж під формулою. Для цього після формули ставлять кому і записують пояснення до кожного символу з нового рядка в тій послідовності, в якій вони наведені у формулі, розділяючи крапкою з комою.

Перший рядок пояснення повинен починатися з абзацу із слова "де" без двокрапки, після формули ставиться кома, між поясненнями – крапка з комою, в кінці пояснень – крапка.

 

Приклад

Суму амортизаційних відрахувань (А) прямолінійним методом  розраховують (визначають) за формулою:

 

                                  А = (ПВ – ЛВ) : Т,                                             (3.1)

 

де  ПВ – первісна вартість основних засобів, грн.;

      ЛВ – ліквідаційна вартість основних засобів, грн.;

     Т – термін корисного використання об’єкта, років.

 

У формулах і рівняннях при літерному позначенні величин між ними знаки множення (крапка або знак "х") не ставлять. При підстановці числових значень між числами обов'язково потрібно ставити знак множення.

Переносити формули на наступний рядок допускається тільки на знаках операцій, що виконуються, причому знак на початку наступного рядка повторюють. Якщо формула не вміщується в один рядок, її слід перенести на інший після знака рівності (=) або після знаків (+), мінус (-), множення (х) та ділення (:).

Формула є частиною речення, тому до неї застосовують такі ж правила граматики, як і до інших членів речення. Якщо формула знаходиться в кінці речення, то після неї ставлять крапку. Формули, які ідуть одна за одною і не розділені текстом, розділяють комою.

 

 

2.7.Оформлення  ілюстрацій

 

Ілюстрації (креслення, рисунки, графіки, схеми, діаграми) слід розміщувати безпосередньо після тексту, де вони згадуються вперше, або на наступній сторінці. На всі ілюстрації мають бути посилання в тексті.

Ілюстрації повинні мати назву і при необхідності пояснювальні дані (підрисунковий текст). Ілюстрація позначається словом "Рисунок..."

Ілюстрація нумерується арабськими цифрами порядковою нумерацією в межах розділу. Номер ілюстрації складається з номера розділу і порядкового номера ілюстрації, відокремлених крапкою. Наприклад, "Рисунок 3.2 Схема документоруху  з обліку основних засобів" - другий рисунок третього розділу. Допускається нумерація ілюстрацій у межах всього документа.

Слово "Рисунок..." , найменування і пояснювальні дані розміщують під ілюстрацією або збоку (при наявності вільного місця), номер ілюстрації розміщують нижче пояснювальних даних.

 

 2.8. Оформлення таблиць

 

Цифровий матеріал, як правило, оформляють у вигляді таблиць. Таблицю слід розташовувати безпосередньо після тексту, у якому вона згадується вперше, або на наступній сторінці. Допускається розміщувати таблицю вздовж довгої сторони аркуша записки.

На всі таблиці мають бути посилання в тексті записки. Таблиці слід нумерувати арабськими цифрами порядковою нумерацією в межах розділу. Номер таблиці складається з номера розділу і порядкового номера таблиці, відокремлених крапкою.

Наприклад, таблиця 1.1 - перша таблиця першого розділу. Таблиця може мати назву, яку пишуть малими літерами, крім першої великої. Розмір шрифту 14.  Назва має бути стислою і відбивати зміст таблиці. Перед назвою, відступивши 1 абзац, пишуть надпис  "Таблиця...". Номер таблиці і назву виконують на відстані 5 мм від самої таблиці.

Слово "Таблиця..." вказують один раз зліва над першою частиною таблиці. Над наступними частинами зліва пишуть: "Продовження таблиці 1.1" із зазначенням номера таблиці. Якщо головка таблиці громіздка, її можна не повторювати. В такому випадку пронумеровують графи таблиці і повторюють їх нумерацію на наступній сторінці.

Заголовки граф і рядків таблиці слід писати з великої літери, а підзаголовки граф - з малої літери, якщо вони складають одне речення із заголовком, або з великої літери, якщо вони мають самостійне значення. У кінці заголовків і підзаголовків таблиць крапки не ставлять. Заголовки і підзаголовки граф вказують в однині.

Таблиці зліва, справа і знизу, як правило, обмежують лініями. Розділяти заголовки і підзаголовки боковика і граф діагональними лініями не допускається.

Горизонтальні та вертикальні лінії, які розмежовують рядки таблиці, допускається не проводити, якщо їх відсутність не заважає користуванню таблицею.

Заголовки граф, як правило, записують паралельно рядкам таблиці. При необхідності допускається перпендикулярне розташування заголовків граф.

Шрифт тексту в таблиці повинен бути 12 або 14 кеглем 1 або 1,5 міжрядковим інтервалом.

Якщо в кінці сторінки таблиця переривається і її продовження буде на наступній сторінці, у першій частині таблиці нижню горизонтальну лінію, обмежуючу таблицю, не проводять.

Графу "Номер по порядку" не допускається включати в таблицю.

Заміняти лапками при повторі в таблиці цифри, математичні знаки, позначення марок матеріалів і типорозмірів виробів не допускається.

За відсутністю окремих даних у таблиці слід ставити тире.

Цифри в графах таблиць повинні проставлятися так, щоб розряди чисел у всіх графах були розташовані один під одним, якщо вони відносяться до одного показника. Числові значення величин в одній графі повинні мати, як правило, однакову кількість знаків після коми.

На всі таблиці повинні бути посилання в тексті, при цьому слово «Таблиця» в тексті пишуть повністю, якщо таблиця не має номера і скорочення, якщо  є номер, наприклад:… в табл. 4.1.

 

 

2.9.  Оформлення посилань

 

У записці можуть бути посилання на дану записку, стандарти.

При посиланнях слід писати: "у розділі 2..." , "дивися 3.2..." , "..на рис.2.3..." , "..у таблиці 1.3...", "...див.4.2...", ".. .за формулою (2.2.),

“... наведено в додатку 1 .

Посилання на позичені джерела оформляють відповідно до ГОСТ7.1-76 у квадратних дужках.

Посилання містить номер джерела, взятий із списку літератури, і в необхідних випадках номер сторінки, наприклад: [10, т.2, с.85] , [2, с.37], [14].

При посиланні на стандарти і технічні умови вказують лише їх позначення, наприклад,    ГОСТ 2.105-95.

 

 

2.10. Оформлення висновку

 

Висновок оформляють з нової пронуме­рованої сторінки із заголовком “ВИСНОВОК”, написаного жирним шрифтом 16 (комп’ютерний набір).

Висновок є заключною частиною, підсумком прийнятого економічного рішення виконаної роботи  із зазначенням досягнутих результатів, визначенням перспектив їх покращення, пропозиціями.

 

 

 

 

 

 

2.11. Складання списку використаної літератури. Форми запису

 

       Список використаної літератури оформляють з нової пронумерованої сторінки із заголовком “СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ» написаного жирним  шрифтом 16 (комп’ютерний набір).

Всі джерела нумерують наскрізно арабськими цифрами в алфавітному порядку по прізвищу автора. Джерело, на яке посилаються в тексті, позначають тим порядковим номером, яким воно записано в списку використаної літератури.

        В списку кожну літературу записують з абзацу, мовою оригіналу.

Форми запису літератури:

1. Прізвище та ініціали автора. Назва книги. - Місце видання: Видавництво, рік. - Кількість сторінок.

Якщо книга написана двома або більш авторами, то їх прізвища з ініціалами вказують в тій послідовності, в якій вони надруковані в книжці, перед прізвищем наступного автора ставлять кому. Прізвище автора слід вказувати в називному відмінку.

При наявності трьох і більш авторів допускається прізвище й ініціали тільки першого з них і слово « і ін.».

Найменування місця видання приводиться повністю в називному відмінку. Допускається скорочення назви великих міст, їх  записують однією великою буквою з крапкою: Київ (К.), Москва (М.), Ленінград (Л.), Харків (Х), Санкт-Петербург (СП).

При оформленні бібліографічних посилань слід дотримуватись «ДСТУ 8302:2015. Бібліографічне посилання. Загальні  положення та правила складання», що вступив в дію 01.07.2016. Цей стандарт дає рекомендації, які враховані в наведених нижче прикладах описів архівних документів. 

 

Приклади оформлення бібліографічного опису у списку:

 

Книги одного автора

        Ткаченко Н.М. Бухгалтерський фінансовий облік, оподаткування і звітність: підручник / Н.М. Ткаченко. – К.: Алерта, 2011. – 1080 с.

 

Книги двох і трьох авторів

Сук Л.К. Фінансовий облік: навч. посіб. / Л.К. Сук, П.Л. Сук. – 3-тє вид., перобл. і доповн. – К.: Знання, 2016. – 663 с.

 

відомості про авторів за косою записують у тій формі і в тій послідовності, у якій вони вказані у джерелі інформації.

       

 

 

Книги чoтирьох і більше авторів

 Бухгалтерський фінансовий облік в Україні: навч. посіб. Для студентів вищ. навч. закл. / В.М. Домбровський, М.І. Боднар, Є.І. Свідерський  [та ін.]; за ред. В.М. Домбровського. – К.: АСК, 2009. – 976с.  

у бібліографічному описі можуть бути наведені відомості про всіх авторів,  але при необхідності їх кількість можна обмежити до вказівки першого  і додати у квадратних дужках [та ін.], наприклад:

Бухгалтерський фінансовий облік в Україні: навч. посіб. Для студентів вищ. навч. закл. / В.М. Домбровський  [та ін.]; за ред. В.М. Домбровського. – К.: АСК, 2009. – 976с.  

усі відомості, які не відображені на титульній сторінці документа, або відомості про документ від автора бібліографічного опису потрібно брати у квадратні дужки

 

Періодичні видання

Бухгалтерський облік і аудит: науково-практичний щомісячний журнал. – Київ: ТОВ "Екаунтинг", 2008. – Вип. 11. – 12 с. 

 

Матеріали конференцій

           Комп'ютерні науки та інформаційні технології : матеріали 4-ої Міжнар. наук.-техн. конф. СSIT' 2009, 15–17 жовт. 2009, Львів, Україна / Нац. ун-т "Львів. політехніка", Ін-т комп'ют. наук та інформ. технологій – Львів, 2009. – 510 с. – Парал. тит. арк. англ.

       

Законодавчі та нормативні документи, стандарти

     

 

 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 6 2Виправлення помилок і зміни у фінансових звітах», затверджене Наказом Міністерства фінансів України від 28.05.1999р. № 137.

 Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні: Закон України від 16.07.1999р. № 996-XIV.

  

Аналітичний опис:

Статті із журналів та збірників

       Нишенко Л. П. Гармонізація бухгалтерського обліку та фінансової звітності України з міжнародними стандартами в процесі гармонізації економічних взаємозв'язків / Л. П. Нишенко // Бухгалтерський облік та аудит. - 2006. - № 9. – с.6-9.

у бібліографічному описі в області відповідальності можуть бути наведені відомості про всі установи, але при необхідності їх кількість можна обмежити до вказівки першого і додати у квадратних дужках [та ін.]

Електронні ресурси:

Податковий кодекс України від 02.12.2010р. № 2755-УІ, зі змінами внесеними згідно із Законом № 71-VIII   від 28.12.2014 р. [Електронний ресурс] / Верховна Рада України: [сайт]. Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua.

Інтернет характеризується мінливістю, документ може бути видалений чи перенесений, тому дату звернення до електронного документа необхідно зазначити, в дужках або через крапку і тире

        Ключковська І. Звіт про результати дослідження міграційних настроїв студентів Львова / І. Ключковська, Ю. Марусик, О. П'ятковська ; Міжнар. ін-т освіти, культури та зв'язків з діаспорою Нац. ун-ту "Львів. політехніка". – Львів, 2014. – 107 с. – Електрон. аналог друк. вид.: режим доступу: http://miok.lviv.ua/wp-content/uploads/2015/03/zvitpj.pdf (дата звернення: 23.02.16). – Назва з екрана.

 

 

 

2.12.  Оформлення додатків

 

Обов’язковими додатками до пояснювальної записки курсової роботи з фінансового обліку є первинні та зведенні бухгалтерські документи, форми звітності тощо. Рисунки, таблиці, тексти допоміжного характеру, схеми також можна оформляти у додатках.

Додатки оформляють як продовження документа на його наступ­них сторінках, розташовуючи в порядку посилань на них у тексті пояснювальної записки.

Кожен додаток необхідно починати з нової сторінки вказуючи  вверху справа слово “Додаток” і через пропуск його позначення. Додатки позначають послідовно великими українськими буквами, за винятком букв

Ґ, Є, З, І, Ї, Й, О, Ч, Ь, наприклад, Додаток А, Додаток Б і т.д. Посилання на додатки роблять в круглих дужках, наприклад (Додаток А). Якщо додатків більше ніж букв, то продовжують позначати арабськими цифрами. Дозволяється  позначати  додатки  латинськими  буквами,  за  винятком букв I  і O.

 

 

 

3. Рецензування та захист курсової роботи

 

Студент має виконати курсову роботу і подати її на рецензування в термін, передбачений графіком навчального процесу, але не пізніше 10 днів до захисту. Спочатку виконана курсова робота реєструється секретарем навчальної частини та передається викладачу на перевірку. Викладач ретельно перевіряє роботу, пише рецензію-відгук (Додаток Е), що додається до роботи.

Рецензент вказує переваги і недоліки роботи, виставляє оцінку за зміст. Високої оцінки заслуговує лише та робота, яка відповідає за змістом вищевказаним вимогам і коли її автор проявив здібності до самостійного економічного дослідження. Слід також мати на увазі, що курсова робота, яка не містить дослідження проблеми на конкретному виробничому підприємстві, а в ній висвітлено лише теоретичні аспекти, а також якщо вона не відповідає вимогам щодо оформлення, до захисту не допускається і повертається студенту для доопрацювання.

Прорецензована робота захищається перед комісією, яка призначається директором. При захисті студент може підтвердити оцінку, виставлену рецензентом, може отримати вищу оцінку, оскільки йдеться не тільки про знання студентом бухгалтерського фінансового обліку, а головним чином, про його уміння чітко, грамотно і логічно викладати свої думки. Студент може отримати нижчу оцінку, якщо не зуміє описати досліджену тему в доповіді та відповісти на питання комісії. Студент повинен внести зміни відповідно до зауважень і подати роботу на повторне рецензування, але не пізніше 3-х днів до захисту.

Занадто значний обсяг інформації, неправильна методика її збору, відсутність чіткого взаємозв'язку між метою і завданнями дослідження з одного боку, і показниками зібраної інформації - з другого, можуть привести до негативних наслідків - до порушення графіку виконання курсової роботи, недостатньої глибини розкриття окремих питань та ін.

Курсова робота повинна ґрунтуватися на законодавчих, нормативно-правових документах, які безпосередньо стосуються досліджуваної теми. Необхідно широко використовувати спеціальну літературу, в тому числі періодичні видання.

Захищені курсові роботи передаються по акту до архіву, де вони зберігаються згідно з вимогами до такого виду документів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 4. Критерії оцінювання курсової роботи

 

При оцінюванні враховується якість виконаної роботи, якість проведених розрахунків, зміст доповіді, повнота відповідей на питання, володіння термінологією, практична підготовка з усіх дисциплін і відгук керівник роботи.

 

Оцінка "5"

Студент повністю висвітлює зміст матеріалу з установленого питання або проблеми; чітко уявляє зміст матеріалу, може обґрунтувати актуальність теми, вільно володіє спеціальними термінами; послідовно викладає матеріал, застосовує довідники, нормативні документи та положення (стандарти обліку); впевнено і правильно застосовує одержані знання з даної дисципліни і суміжних дисциплін для вирішення практичних завдань; вільно володіє українською мовою, не робить граматичних помилок.

 

Оцінка „4"

Студент розкриває основний зміст матеріалу, з незначними неточностями обґрунтовує актуальність теми; точно використовує спеціальні терміни, не допускає грубих граматичних помилок, роботу виконує чисто, акуратно; можливі у відповідях одна-дві неточності в термінології, другорядних висновках, помилки в арифметичних розрахунках, які не змінюють суті одержаних результатів.

 

Оцінка "З"

Студент зміст питання розкриває частково, не завжди послідовно ; не пов'язує свої відповіді з раніше одержаними з дисципліни і суміжних дисциплін; відповіді не повні але суть питання в цілому висвітлена; для вирішення практичних завдань застосовує одержані знання з деякими труднощами; не впевнено застосовує нормативні документи та положення (стандарти обліку).

 

Оцінка "2"

Студент не висвітлює основного змісту питання; допускає грубі помилки в обчисленнях і кінцевих висновках; слабо володіє знаннями раніше одержаними з дисципліни і суміжних дисциплін; є велике число виправлень; слабо володіє мовою викладу матеріалу; не застосовує нормативні документи та положення (стандарти обліку).

 

 

 

 

 

 

Додаток А

Рекомендована тематика курсових робіт

 

  1. Облік і контроль грошових коштів.
  2. Облік і контроль  банківських операцій.
  3. Облік і контроль касових операцій.
  4. Облік і контроль основних засобів.
  5. Облік і контроль виробничих запасів.
  6. Облік і контроль  операцій з хлібопродуктами.
  7. Облік і контроль малоцінних та швидкозношуваних предметів.
  8. Облік і контроль нематеріальних активів.
  9. Облік і контроль  дебіторської заборгованості.
  10. Облік і контроль розрахунків з підзвітними особами та іншими  дебіторами.
  11. Облік і контроль розрахунків з постачальниками і покупцями.
  12. Облік і контроль розрахунків по оплаті праці.
  13. Облік і контроль  поточних зобов’язань.
  14. Облік  і контроль витрат за елементами.
  15. Облік і контроль загальновиробничих і адміністративних витрат, порядок їх списання.
  16. Облік витрат борошномельно-круп’яного виробництва.
  17. Облік витрат комбікормового виробництва.
  18. Облік і контроль реалізації продукції.
  19. Облік і контроль доходів і результатів діяльності.
  20. Облік власного капіталу та забезпечення зобов’язань.
  21. Облік капітальних та фінансових інвестицій.
  22. Організація і порядок складання річної звітності.
  23. Організація і порядок складання квартальної звітності.
  24. Організація обліку на підприємстві.
  25. Організація інвентаризації господарських засобів.
  26. Особливості облікової політики підприємства.
  27. Автоматизація обліку  на підприємстві.
  28. Облік і контроль розрахунків по платежах в бюджет.
  29. Облік і контроль розрахунків  по соціальному страхуванню.
  30. Облік короткострокового та довгострокового кредитування.
  31. Форми бухгалтерського обліку, їх застосування.

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Б

МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ТЕХНОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ

ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

 

Циклова комісія обліково-економічних дисциплін

Освітньо-кваліфікаційний рівень «Молодший спеціаліст»

Напрям підготовки 6.030509 «Облік і аудит»

Спеціальність 5.03050901 «Бухгалтерський облік»

 

                                                                                           ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                           Голова циклової комісії                                                                                                   

                                                                                           ________Чорненька Л.Г.

“___”___________20__р.

З А В Д А Н Н Я

 

НА  КУРСОВУ РОБОТУ СТУДЕНТЦІ

 

Пронько Ользі Сергіївні

1. Тема роботи

Облік і контроль виробничих запасів  на ТОВ «Крижопільський елеватор»             

 

Керівник   роботи     Чорненька Людмила Григорівна

 

2. Строк подання студентом роботи 21.03.2016 року

 

3. Вихідні дані до роботи

Статут, матеріали бухгалтерського обліку та фінансова звітність ТОВ «Крижопільський елеватор» за 2014р.

 

4. Зміст пояснювальної записки

    Вступ

1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Крижопільський елеватор»             

2. Нормативно-правове обґрунтування роботи

3. Облік виробничих запасів                     

    3.1. Визнання, класифікація  та оцінка  запасів                                              

    3.2. Документальне оформлення руху виробничих запасів

    3.3. Синтетичний та аналітичний облік виробничих запасів

4. Контроль виробничих запасів

    Висновок

    Список використаної літератури

    Додатки

 

5. Дата видачі завдання 22.01.2016 року

 

6. Календарний план

 

Назва етапів курсової роботи

Строк виконання етапів роботи

Примітка

Вступна консультація по написанню курсової роботи. Основні розділи курсової роботи, їх зміст.

 

 

Опрацювання літературних джерел робочої теми. Написання плану курсової роботи

 

 

Написання вступу курсової роботи

 

 

Ознайомлення з характеристикою підприємства. Опрацювання Статуту

 

 

Проведення аналізу фінансового стану, розрахунок економічних показників діяльності підприємства

 

 

Нормативно-правове обґрунтування теми курсової роботи; робота з нормативними документами та Положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку

 

 

Вивчення теоретичних матеріалів з питань докумен-тального оформлення, організації та ведення синте-тичного й аналітичного обліку, звітності робочої теми

 

 

Оформлення первинних і зведених документів робочої теми

 

 

Оформлення бухгалтерських документів з використанням комп’ютерної програми

„1-С:Підприємство 8.0”

 

 

Виконання розрахунків та складання кореспонденції рахунків з обліку робочої теми

 

 

Здійснення  контролю за правильністю ведення різних ділянок обліку робочої теми

 

 

Систематизація матеріалів. Формування

висновків і пропозицій. Оформлення курсової роботи.

 

 

 

 

                                        Студент  _____________      Пронько О.С.

                                                               (підпис)             (прізвище та ініціали)

 

                       Керівник роботи _____________    Чорненька Л.Г.

                                                               (підпис)             (прізвище та ініціали)

 

 

 

 

 

 

 

 

 Додаток В

МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ТЕХНОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

 

 

ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ОБЛІКОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

 

 

 

 

КУРСОВА РОБОТА

з дисципліни «Фінансовий  облік »

 

на тему:  ОБЛІК і контроль ВИРОНИЧИХ ЗАПАСІВ

 НА ТОВ « крижопільський  елеватор»

 

 

 

 

 

                     Студентки   ІІІ курсу, групи Б 56/9-14

                                    напряму підготовки 6.030509 «Облік і аудит»

                                  спеціальності 5.03050901 «Бухгалтерський облік»

                                  Пронько О.С

 

                                            Керівник роботи:  Чорненька Л.Г.

 

 

 

 

 

                                    Оцінка ______________________________

 

                                                 Члени комісії  ________________ ________________________                                                 

                                                                                  (підпис)              (прізвище та ініціали)

                                                             ________________  ________________________                      (підпис)                (прізвище та ініціали)          

_________________  ______________________   

                                                                             (підпис)                 (прізвище та ініціали)

 

 

                                    « ____» _____________ 2016 рік

Додаток Г

Список рекомендованої літератури

 

  1. Бутинець Ф.Ф. Бухгалтерський фінансовий облік: підручник / ред. проф. Ф. Ф. Бутинця. – Житомир: ЖІТІ, 2015. – 608 с.
  2. Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні: Закон України від 16.07.99 № 996-14.  [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi. – Законодавство України. 
  3. Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затверджене наказом Міністерства фінансів від 02.09.2014 №879
  4. Податковий кодекс України від 02.12.2010р. № 2755-УІ, зі змінами внесеними згідно із Законом № 71-VIII   від 28.12.2014 р. [Електронний ресурс] / Верховна Рада України: [сайт]. Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua.

Інформаційні  ресурси

     5. www.pro-u4ot.info

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Е

 

 

ЗМІСТ

 

         Вступ........................................................................................................ 4

     1. Організаційно-економічна характеристика  підприємства………….6

      2.Нормативно-правове обґрунтування роботи.........................................8

      3.Облік  основних засобів….....................................................................11

         3.1. Визнання, класифікація та оцінка основних засобів.....................11

         3.2.  Документальне оформлення руху основних засобів………… ...14

         3.3. Синтетичний та аналітичний облік основних засобів……….......22

         3.4. Амортизація основних засобів……………………………………26

      4.Контроль основних засобів…………………………………………….28

         Висновок....................................................................................................32

         Список використаної літератури.............................................................33

         Додатки  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Ж

РЕЦЕНЗІЯ – ВІДГУК

про  якість  курсової роботи  і  готовність  її  до  захисту

 

Студент_____  курсу_____ групи_______

_____________________________________________________________________________

Курсова робота розроблена  відповідно до завдання і складається   ___________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

Характеристика і якість текстової частини роботи _____________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Недоліки  _____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновки ____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

                                                                                         “____”________________  _20    _р.

 

 

          Викладач ___________________________

                                            ( підпис, прізвище, ініціали )

 

 

                  Курсову роботу заслухано комісією

                  «_____»_________________20____р.

                   Оцінка «____» (_________________)

                    _______________________________

                        (підпис, прізвище, ініціали)

                    _______________________________

                              (підпис, прізвище, ініціали)

Рецензія

на методичні вказівки щодо виконання та оформлення

курсових робіт  з дисципліни „Фінансовий облік”

 

Важливою ланкою в підготовці фахівців по спеціальності “Бухгалтерський облік”  є написання курсової роботи з фінансового  обліку. Курсова робота являє собою один з видів пошукової роботи студентів і є підсумком вивчення  дисципліни „Фінансовий облік”. 

З метою якісного виконання курсових робіт викладачем Омелько М.А. розроблені методичні вказівки  для студентів ІІІ курсу спеціальності 5.03050901 „Бухгалтерський облік”. Посібник містить детальні рекомендації для студентів, які виконують курсову роботу, включає такі розділи:

1 . Загальні питання щодо виконання курсової роботи

               1.1.  Основні завдання і вимоги до курсової роботи

   1.2.  Організація курсової роботи

   1.3.  Структура курсової роботи

2. Оформлення курсової роботи 

   2.1.  Основні положення  щодо оформлення пояснювальної записки та 

           додатків

   2.2. Оформлення титульного аркуша

   2.3. Оформлення змісту

                2.4. Побудова тексту та оформлення заголовків

  1.          Викладення тексту

               2.6. Оформлення формул

               2.7. Оформлення  ілюстрацій

               2.8. Оформлення таблиць

               2.9. Оформлення посилань

               2.10. Оформлення висновку

     2.11. Складання списку використаної літератури. Форми запису

     2.12. Оформлення додатків

            3. Рецензування та захист курсової роботи 

            4. Критерії оцінювання курсової роботи

Методичні вказівки дають детальне пояснення щодо послідовності

виконання курсової роботи та порядку її оформлення: наведено приклад складання плану роботи, обсяги роботи по розділах, дається характеристика кожного розділу, порядок оформлення текстової частини, таблиць, додатків. Крім того,  наведено тематику курсових робіт та вказані критерії оцінювання не лише написаної роботи, а й усного захисту. У вказівках є список літератури, яка рекомендована для виконання роботи. 

В додатках наведено приклади  титульного аркуша, індивідуального завдання, змісту та рецензії-відгуку , які необхідні студентам при оформленні роботи.

Методичні вказівки допоможуть належним чином організувати самостійну роботу студентів при виконанні курсової роботи з дисципліни „Фінансовий облік”.

 

                         Рецензент:                              А.М. Кондрук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
25 серпня 2018
Переглядів
2308
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку