Методичний матеріал "Розвиток фізичних якостей"

Про матеріал
Методичний матеріал "Розвиток фізичних якостей" Рекомендації що до розвитку та зміцнення м'язів рук, ніг, сідниць, пресу з гантелями.
Перегляд файлу

 

 

 

Розробка уроку

«Розвиток фізичних якостей.»

Тема уроку: Розвиток фізичних якостей(сили, спритності ,гнучкості.)

Мета уроку: сприяти розвитку фізичних якостей у учнів, зміцненню здоров.я, привчати до бережного ставлення до свого тіла.

Обладнання: гирі, фітболи, тренажери, каримати,ТRX

Урок спиятиме формуванню в учнів;

-потреби самостійно займатись фізичними вправами;

-підтримувати свій організм в гарній фізичній формі;

- розвиває та зміцнює м’язи рку,ніг, сідниць, пресу;

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Налаштування учнів на позитивні емоції, комфортний психологічний клімат.

  1. Мотивація учнів до занять фізичними вправами.
  2. Власний приклад збереження здоров’я та гарної фізичної форми.

 

Вправи з гантелями для зміцнення м’язів рук, ніг сідниць та пресу.

 

  1. Вправи для біцепсу. 3-4 підходи по 10-20 раз.

Слідкувати за диханням. Виконувати вправу в середньому темпі. Слідкувати за поставою. Концентрувати увагу на м’язах,які працюють.

В. п. – о. с . Ноги на ширині плечей . Руки с гантелями вниз, лікті притиснуть до тулуба. 1- зігнути руки не відриваючи від тулуба лікті .  2- вернути руки в в. п.

  1. Вправи для тріцепсу. 3-4 підходи по 10-20 раз.

Слідкувати за диханням. Виконувати вправу в середньому темпі. Слідкувати за поставою. Концентрувати увагу на м’язах,які працюють.

В. п.- о.с. Ноги на ширині плечей . Руки з гантелями вгору,лікті притиснути біля вушей. 1- зігнути руки в предплеччі вниз, лікті залишаються біля вушей. 2- вернутись у в. п.

  1. Вправи для м’язів трапеції та дельти 3-4 підходів по 20-25раз

Слідкувати за диханням . Виконувати вправу у швидкому темпі. Слідкувати щоб руки піднімались в сторони чітко паралельно підлозі.

В .п- о. с. Ноги на ширині плечей . Руки опущені вниз. 1- підняти руки в сторони. 2- в. п.

  1. Вправи для м’язів трапеції та дельти 3-4 підходів по 20- 30 р.

Слідкувати за диханням. Вправу виконувати в середньому темпі. Слідкувати за поставою.

В. п. -о .с . Руки в сторони, паралельно підлозі. 1- підняти руки вгору та з’єднати гантелі над головою. 2- в. п.

5. Вправи для ніг та сідниць 2-3 підходи по 20-30р

 

-присідання

Слідкувати за диханням. Слідкувати щоб спина була рівна та згиналась тільки в попереку. Слідкувати щоб коліна були на рівні плечей та не виходили за носки при присіданні.

В. п.- о. с. Руки вниз, притиснути біля стегон. 1- присісти, руки підняти вперед, паралельно підлозі. 2- в.п.

-випади на місці

Слідкувати за диханням. Слідкувати за рівною спиною. Слідкувати щоб коліно не виходило за стопу. Тримати кут в коліні що стоїть попереду 90%.

В. п- о .с . Ноги нарізно. Руки внизу, притиснуті до стегон. 1- зробити правою ногою випад вперед, руки вперед, паралельно підлозі. 2- в. п. 3-4 теж саме лівою ногою.

 

6.Вправи для пресу 3-4 підходи по 20-30 р

Слідкувати за диханням. Темп швидкий. Слідкувати за рівною спиною.

В. п.- лежачі на карематі . Ноги закріпити зігнуті в колінах. Руки з гантелями біля грудей. 1- піднятися вперед, ліктями доторкнутись колін. 2- в. п.

 

За власним досвідом знаю ,що учням важко контролювати дихання під час виконання вправ з навантаженням. Дітям потрібно акцентувати увагу на правильному диханні під час виконання вправ.

 

На напруженні робити завжди видих . На відпочинку- вдих.

Обов’язково слідкувати за споживанням питної води під час виконання вправ.

В кінці заняття обов’язково зробити вправи стретчінгу на м’язи які працювали.

Використовувати вагу гантелей згідно фізичній підготовленості дітей. Це можуть бути гантелі вагою 1,2,3 кг. Якщо немає гантелей можна замінити їх пляшками з водою чи піском.

Підбирати фізичне навантаження окремо для кожного учня.

Можна коригувати навантаження в залежності від мети заняття. Для зниження ваги користуватись меншою вагою та виконувати більшу кількість повторювань.

Для придання рельєфності м’язам та їх збільшенню навпаки - використовувати більшу вагу та меншу кількість повторень.

 

docx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку