Методичний міст «Стимулювання позитивного ставлення до навчання»
І. Вступ
Ведучий (Заступник директора з НВР). Шановні колеги! Сьогодні ми з вами зібралися на чергове засідання з методичної роботи, яке проведемо у формі методичного моста. Сподіваюся, це допоможе забезпечити вас знаннями нових освітніх методик, активізувати ваш творчий потенціал, удосконалити професійну майстерність.
Методичний міст «Стимулювання позитивного ставлення до навчання»
І. Вступ
Ведучий (Заступник директора з НВР). Шановні колеги! Сьогодні ми з вами зібралися на чергове засідання з методичної роботи, яке проведемо у формі методичного моста. Сподіваюся, це допоможе забезпечити вас знаннями нових освітніх методик, активізувати ваш творчий потенціал, удосконалити професійну майстерність.
Що ж таке методичний міст? Методичний міст – форма методичної роботи, яка проводиться для розвитку практичних навичок із проблем навчання й виховання. Методичний міст – різновид дискусії, яка відрізняється складом учасників.
ІІ. Розумовий штурм «Я так думаю»
Слайд 1 Мозковий штурм «Я так думаю» Яким має бути компетентний вчитель? |
Мета: активізувати педагогічний інтелект учасників методичного моста, мотивувати їх на пошук інформації шляхом вільного висловлювання.
Час на роздуми - 2 хвилини.
ІІІ. «Салон педагогічної майстерності»
Слайд 2 1 група: «Сучасний і ефективний урок – це …» 2 група: «Культура педагогічної праці – це …» 3 група: «Урок майбутнього – це …» |
Мета: розширити обізнаність учителів про принципи педагогічної майстерності, активізувати їх творчий потенціал.
Хід вправи
Кожній групі учасників моста пропонується проблемне питання у вигляді незакінченого речення. Треба продовжити думку, висловлюючи власне розуміння цієї проблеми.
Час на обговорення – 3 хвилини.
ІУ. Презентація творчої групи учителів «Стимулювання позитивного ставлення до навчання»
Слайд 3 Пізнавальні інтереси:
|
Слайд 4 Особливості інтересу:
|
Слайд 5 Характерні ознаки пізнавального інтересу:
|
Слайд 6 Сутність пізнавального інтересу:
|
Слайд 7 Урок – основна форма навчально-виховного процесу (фотофрагменти уроків) |
Слайд 8 Особливості емоційного тонусу діяльності:
|
Слайд 9 Умови формування позитивного ставлення до навчання:
|
Слайд 10 Релаксація ( фото квітів ) |
У. Релаксація
Мета: сприяти зняттю втоми вчителів, налаштовувати їх на зміцнення позитивного настрою та емоцій.
УІ. Дискусія
Ведучий. А зараз розгляньмо постулати і питання з теми.
Чи займаєтесь ви самовихованням таких почуттів і як це впливає на проведення уроків і позакласних заходів?
А як ви формуєте позитивні навички, як це впливає на проведення уроків і позакласних заходів?
Як ви розвиваєте в учнів інтерес до навчання?
Якими формами, прийомами, засобами навчання ви користуєтеся? Що вам заважає?
Як ви своєю особистістю стимулюєте позитивне ставлення до навчання?
джерела впливу на них.
Як ви вивчаєте інтереси, вікові особливості, організацію сімейного виховання дітей?
УІІ. Підсумки
Ведучий. Сучасний учитель повинен володіти такими професійно-педагогічними і фаховими вміннями, які були б спрямовані не тільки на передачу знань, а й сприяти формуванню особистості учні, як людини нового типу з гнучким нестандартним мисленням.
Ми з вами, хочемо того чи ні, є вчителями нового століття, і всі будемо працювати, щоб навчання стало радістю і задоволенням для кожної дитини, щоб шкільне життя, в якому беруть участь і учні, і учителі, досягло гармонії.
Хороші вчителі створюють хороших учнів. І я сподіваюся і вірю, що учні нашої школи стануть справжніми людьми!
Ось і завершився наш педагогічний міст.
УІІ. Вправа. Мікрофон
Хід вправи учасники по черзі висловлюють свої враження від почутого і побаченого.
Дякую за участь і гарну співпрацю!