Методичний міст ""Стимулювання позитивного ставлення до навчання

Про матеріал

Методичний міст «Стимулювання позитивного ставлення до навчання»

І. Вступ

Ведучий (Заступник директора з НВР). Шановні колеги! Сьогодні ми з вами зібралися на чергове засідання з методичної роботи, яке проведемо у формі методичного моста. Сподіваюся, це допоможе забезпечити вас знаннями нових освітніх методик, активізувати ваш творчий потенціал, удосконалити професійну майстерність.

Перегляд файлу

Методичний міст «Стимулювання позитивного ставлення до навчання»

І. Вступ

Ведучий (Заступник директора з НВР). Шановні колеги! Сьогодні ми з вами зібралися на чергове засідання з методичної роботи, яке проведемо у формі методичного моста. Сподіваюся, це допоможе забезпечити вас знаннями нових освітніх методик, активізувати ваш творчий потенціал, удосконалити професійну майстерність.

Що ж таке методичний міст? Методичний міст – форма методичної роботи, яка проводиться для розвитку практичних навичок із проблем навчання й виховання. Методичний міст – різновид дискусії, яка відрізняється складом учасників.

ІІ.  Розумовий штурм «Я так думаю»

Слайд 1

Мозковий штурм «Я так думаю»

Яким має бути компетентний вчитель?

 

Мета: активізувати педагогічний інтелект учасників методичного моста, мотивувати їх на пошук інформації шляхом вільного висловлювання.

Час на роздуми  - 2 хвилини.

ІІІ. «Салон педагогічної майстерності»

Слайд 2

1 група: «Сучасний і ефективний урок – це …»

2 група:  «Культура педагогічної праці – це …»

3 група: «Урок майбутнього – це …»

 

 

Мета: розширити обізнаність учителів про принципи педагогічної майстерності, активізувати їх творчий потенціал.

Хід вправи

Кожній групі учасників моста пропонується проблемне питання у вигляді незакінченого речення. Треба продовжити думку, висловлюючи власне розуміння цієї проблеми.

Час на обговорення – 3 хвилини.

ІУ. Презентація творчої групи учителів «Стимулювання позитивного ставлення до навчання»

Слайд 3

Пізнавальні інтереси:

  • зацікавленість;
  • допитливість;
  • жадоба до знань.

 

Слайд 4

Особливості інтересу:

  • здивування;
  • зв'язок з емоційною сферою людини;
  • подолання навчальних труднощів;
  • захоплення;
  • задоволення;
  • радісні переживання.

 

Слайд 5

Характерні ознаки пізнавального інтересу:

  • динамічність;
  • перехід від явища до сутності;
  • встановлення зв’язків;
  • поступальний рух;
  • оволодіння закономірностями.

 

Слайд 6

Сутність пізнавального інтересу:

  • прагнення заглиблюватися в сутність явищ;
  • пізнання основ галузі знань;
  • прагнення до їхнього вивчення.

 

Слайд 7

Урок – основна форма навчально-виховного процесу

(фотофрагменти уроків)

 

Слайд 8

Особливості емоційного тонусу діяльності:

  • інтелектуальний настрій;
  • спільна захопленість діяльністю;
  • організація дискусії;
  • стиль проведення уроку;
  • тонус спілкування;
  • емоційний тонус.

 

Слайд 9

Умови формування позитивного ставлення до навчання:

  • готовність дитини до навчання;
  • ставлення учнів до школи;
  • організація навчально-виховного процесу.

 

Слайд 10

Релаксація ( фото квітів )

 

У. Релаксація

Мета: сприяти зняттю втоми вчителів, налаштовувати їх на зміцнення позитивного настрою та емоцій.

УІ. Дискусія

Ведучий. А зараз розгляньмо постулати і питання з теми.

  1. Любов до дітей – обов’язкова умова педагогічної культури. Сердечність, доброзичливість, теплота у ставленні до дітей є результатом тривалої роботи педагога над самовихованням почуттів.

Чи займаєтесь ви самовихованням таких почуттів і як це впливає на проведення уроків і позакласних заходів?

  1. Необхідно постійно формувати в учнів позитивні навички поведінки, боротися зі шкідливими навичками.

А як ви формуєте позитивні навички, як це впливає на проведення уроків і позакласних заходів?

  1. Із захопленням учень вчиться лише тоді, коли він сформує найважливіші вміння і навички, за допомогою яких здобуватиме нові знання.

Як ви розвиваєте в учнів інтерес до навчання?

Якими формами, прийомами, засобами навчання ви користуєтеся? Що вам заважає?

  1. Особистість учителя – найважливіша запорука навчання, виховання й розвитку учнів.

Як ви своєю особистістю стимулюєте позитивне ставлення до навчання?

  1. Основою будь-якої  розумової педагогічної діяльності  є знання дітей, 

джерела впливу на них.

Як ви вивчаєте інтереси, вікові особливості, організацію сімейного виховання дітей?

  1. Інформатизація загальноосвітніх навчальних закладів суттєво впливає на зміст, організаційні форми і методи навчання та управління навчально-пізнавальною діяльністю, також спричиняє істотні зміни в діяльності учнів, учителів, керівників навчальних закладів та установ.

 

УІІ. Підсумки

Ведучий. Сучасний учитель повинен володіти такими професійно-педагогічними і фаховими вміннями, які були б спрямовані не тільки на передачу знань, а й сприяти формуванню особистості учні, як людини нового типу з гнучким нестандартним мисленням.

Ми з вами, хочемо того чи ні, є вчителями нового століття, і всі будемо працювати, щоб навчання стало радістю і задоволенням для кожної дитини, щоб шкільне життя, в якому беруть участь і учні, і учителі, досягло гармонії.

Хороші вчителі створюють хороших учнів. І я сподіваюся і вірю, що учні нашої школи стануть справжніми людьми!

Ось і завершився наш педагогічний міст.

УІІ. Вправа. Мікрофон

Хід вправи учасники по черзі висловлюють свої враження від почутого і побаченого.

Дякую за участь і гарну співпрацю!

 

docx
Додав(-ла)
Дячук Оксана
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
10 жовтня 2018
Переглядів
1574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку