Популяризація педагогічного досвіду через Інтернет як шлях до особистісного саморозвитку та самореалізації учителя.

Про матеріал

У статті описується шлях до саморозвитку та самореалізації вчителя через Інтернет. З метою популяризації педагогічного досвіду у вчителів є можливість висвітлювати на сайтах різноманітні матеріали: розробки уроків, методичні рекомендації, надбання з досвіду роботи, наукові статті та дослідження. Мережа надає вчителям унікальну можливість проявити свій професіоналізм, обмінюватися досвідом із зарубіжними колегами. Завдяки новітнім технологіям педагоги мають змогу в будь-який час реалізувати себе та удосконалювати свою педагогічну майстерність.

Перегляд файлу

Популяризація ППД вчителів через Інтернет – сайт школи як шлях до особистісного саморозвитку та самореалізації учителя.

Сучасний світ, де стикаються нові технології, нові цінності, нові стилі життя, вимагає нових сучасних освітніх технологій. Сьогодні компютерна мережа (Інтернет), програмне забезпечення звязують між собою не тільки компютери і документи, але і людей, які користуються цими засобами.  У сучасному світі набуває популяризації самоосвіта вчителя і підвищення його професійної кваліфікації через мережеві педагогічні спільноти. Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті – це не данина моді, а необхідність сьогодення. ІКТ торкаються всіх сфер діяльності людини, але, мабуть, найбільш сильний позитивний вплив вони мають на освіту. Актуальність даного питання є безперечною у сучасному освітньому просторі, адже нині якісне викладання шкільних дисциплін не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та Інтернет. Вони дають змогу вчителю краще подати матеріал, зробити його більш цікавим, швидко перевірити знання учнів та підвищити їхній інтерес до навчання. Завдяки таким новітнім засобам вчитель має можливість отримувати найостаннішу інформацію, активно спілкуватися з колегами, учнями та батьками. Завдяки цьому підвищується авторитет педагога. З появою Інтернету  значно підвищилися можливості саморозвитку педагогічних працівників.Основною формою удосконалення рівня професійної компетентності вчителя є професійне самовдосконалення шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності, зокрема, використовуючи можливості мережі Інтернет.

Модернізація освіти спрямовує вчителя на безперервне професійне самовдосконалення. У прагненні вчителя до саморозвитку виражена вища форма розвитку його особистості і професіоналізму. Для успішного виконання покладених на вчителя завдань він повинен не просто викладати колись засвоєний матеріал, але й іти в ногу разом із розвитком науки. Це особливо важливо зараз, у час стрімкого розвитку інформаційних комунікацій, учитель не може дозволити собі бути поза того інформаційного простору, активними учасниками якого є учні. Мережа надає вчителям унікальну можливість проявити свій професіоналізм, обмінюватися досвідом із зарубіжними колегами.

З метою популяризації педагогічного досвіду у вчителів є можливість висвітлювати на сайтах різноманітні матеріали: розробки уроків, методичні рекомендації, надбання з досвіду роботи, наукові статті та дослідження. Такий вид діяльності має на меті формування творчої ініціативної особистості вчителя, його високої педагогічної майстерності, професійних компетентностей, глибокого наукового мислення, ділових якостей, що визначають високий рівень фахової підготовки та професіоналізму. Учителі мають можливість поділитися власними педагогічними надбаннями, обговорити проблеми освіти, що найбільше хвилюють, стати учасниками освітніх електронних круглих столів, а також навчитися самому, щоб піднятися сходинками пізнання та досягти рівня високої професійної майстерності.

У своїй доповіді хочу розглянути деякі аспекти використання мережі Інтернет у професійній діяльності освітян. Є декілька напрямів використання так званих Інтернет-технологій, здебільшого такі:

  • обмін досвідом роботи засобами on-line (форуми, чати)
  • популяризація досвіду роботи (розміщення інформації на сайтах, web-сторінках)
  • проведення навчання, підвищення кваліфікації педагогічних працівників за дистанційною формою з урахуванням і вищезазначених напрямів використання Інтернету.
  • мультимедійний супровід навчання.

Усі ці способи інформаційного забезпечення діяльності та саморозвитку педагога можливо реалізувати за допомогою цілісних і структурованих веб-ресурсів (освітній портал чи веб-сайт).

Отже, хочу зауважити, що доступ до мережі Інтернет відкриває шлях до глобальної всесвітньої інформаційної бази, кардинально змінює процес спілкування, що не може не вплинути на освітні процеси. Він є важливим складовим елементом у педагогічній діяльності сучасного вчителя, адже завдяки новітнім технологіям ми маємо змогу в будь-який час реалізувати себе та удосконалювати свою педагогічну майстерність.

 

                                                      Підготувала

                                                                       вч.укр. мови та літ-ри

                                                                              Бабенко Ірина Миколаївна

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 жовтня 2018
Переглядів
871
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку